Wypadało by to zrobić ale jak (oprócz wymiany):confused:A co powiecie na temat tego wezyka z paliwem? Da sie cos z tym zsrobic?


Uszczelka pod kolektorem ssacym- jak sprawdzic?
#21
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 10:28
#22
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 11:37

#23
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 19:14

W tygodniu podjade do mechaniora to rozetniemy ten waz z ta koncowka i zacisniemy go na jakims cebancie bo za bardzo chyba nie ma innej opcji zeby go wymienic

W kazdym badz razie narazie bez efektow

#24
OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 20:09
Efektow jak nie bylo tak dalej nie ma. Sonda jak chodzila tak dalej chodzi.
Mieszanka paliwo powietrze bogata
Zakres falowan jak na screenach zalaczonych w poprzednich postach.
Poddaje sie :pokoj:

#25
OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 21:37
Narazie proponuję odłączyć masową klemę od aku i zostawić tak na nocke, na drugi dzień zaraz po podpięciu aku, odpalić z benzyny i czekać dotąd aż zacznie chodzić wentylator, później się przejechać na różnych biegach i obrotach i ocenić czy coś pomogło...[tylko i wyłącznie na benzynie].
Pali się check na desce rozdzielczej po uruchomieniu silnika???
#26
OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 21:58
Air/fuel ratio: rich tzn ze dawka jest bogata czy ze sonda taka aktualnie podaje?
Przeplywka jest nowa oryginalna, to juz bedzie 3 na kazdej bylo tak samo.
Czujnik ecu jak sprawdzic? Bo na kompie bledu nie pokazuje a temp. jest w normie po nagrzaniu. Aku odlaczylem zeby zresetowac mapy i zobaczymy jutro.
A mapy gazu itd to same sie ustawia czy znowu bede musial jechac do gazownikow?
Instalka sekwencyjna Stag4
Bledow zadnych nie ma od jakiegos miesiaca, tzn po wymianie przeplywki.
Wczesniej byly bledy: za uboga mieszanka, za bogata mieszanka. Teraz nic juz nie wyskakuje
#27
OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 22:31
0 stopni C - 4,8-6,6 kohma
+20 stopni C - 2,2-2,8 kohma
+40 stopni C - 1,0-1,4 kohma
+80 stopni C - 0,27-0,38 kohma
Czujnik znajduje się po lewej stronie silnika zaraz za pokrywą paska rozrządu na wysokości termostatu (patrząc od przodu w stronę kabiny), ma niebieskie dwupinowe gniazdo. Do deski rozdzielczej jest inny czujnik temp. cieczy, znajduje się w obudowie termostatu.
Tak mieszanka jest bogata, sonda dawki nie podaje tylko koryguje....
O mapy gazu się nie martw, same się ustawiają, albo po odpięciu aku nie znikają już nie pamiętam jak to jest...
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 18 marca 2010 - 12:25
#30
OFFLINE
Napisany 18 marca 2010 - 13:00
W ten sposob caly czas pokazywalo 1.
Potem wsadzilem plus do wtyczki ktora podaje prad a minus do masy i wyszlo 1.5 kohma.
Jak sciagnalem izolacje i podpialem czujnik to na wlaczonym zaplonie wartosc wynosila 0.95kohma.
Silnik byl nagrzany do temp. 90stopni.
#31
OFFLINE
Napisany 18 marca 2010 - 14:15
A po resecie kompa poprawiło się coś???
#32
OFFLINE
Napisany 18 marca 2010 - 19:40
Po resecie sie nic nie poprawilo sonda dalej dziala jak dzialala.
#33
OFFLINE
Napisany 18 marca 2010 - 20:47
A dzieje się tak na gazie i na benzynie??
#34
OFFLINE
Napisany 18 marca 2010 - 20:51
Na gazie sie zamula i na benzynie. Nie przyspiesza rownomiernie
#35
OFFLINE
Napisany 18 marca 2010 - 21:40
#36
OFFLINE
Napisany 19 marca 2010 - 13:57
Jutro wymienie filtr dla pewnosci i w przyszlym tygodniu bede mial jakas sonde
Filtr wymieniony na nowy i zadnej poprawy.

#37
OFFLINE
Napisany 19 marca 2010 - 16:27
Przy zapchanym katalizatorze sonda również może świrować, zwiększa się ciśnienie spalin itp.. ale to tylko gdybanie....
#38
OFFLINE
Napisany 19 marca 2010 - 17:39
Moze jutro uda mi sie kata jeszcze wyciac

EDIT:
Wrazenia z jazdy:
Podpialem kompa i przejechalem kilkanascie km. W czasie jazdy sonda pracuje ladnie wykonuje regularne falowanie. LAdnie sie zbiera itd wszystko tak jak powinno byc.
Dawka caly czas bogata.
Na biegu jalowym sonda faluje jak chce czyli jak na screenie kilka postow wczesniej i dawka tez bogata troche buda telepie...
#39
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 19:04
Możesz jeszcze wykręcić świece, i zobaczyć jaki jest stan elektrod....
#40
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:55