


Omega B FL 2.2. Warto kupić?
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 13:14
2.2 w benzynie 144km użytkuje od czerwca ubiegłego roku. auto z 00r, w tym czasie wymieniłem zawór trójdrożny i tłumiki (korozja juz je zdzarła).
teraz mam problem bo wariuja obroty na zimnym silniku i jestem na etapie dochodzenia powodów tego zjawiska.
poza tym problemów nie było. auto odpala bez problemu, chodzi na gazie bez problemu, rozpędza się przyzwoicie (choć czasem mam wrazenie że ma gorszy dzień, ale że jeżdzę dość rodzinnie to mi to nie przeszkadza) ;-)
walizki wchodzą, drabiny + narzędzia tez...;-)
#43
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 13:44

Czas jest wartościowszy od pieniędzy. Możesz dostać więcej pieniędzy, ale nie możesz dostać więcej czasu.
#44
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 17:34
Cruel: to tylko swiatło ;p a oleju nie bierze jakos szczegolnie duzo juz sam nie pamietam kiedy dolewałem i na wskazniku prawie nic nie ubyło ;]
teraz mam problem bo wariuja obroty na zimnym silniku i jestem na etapie dochodzenia powodów tego zjawiska.
Miałem dokladnie to samo... odwiedzilem z 5 mechanikow zanim dowiedzialem sie o co chodzi. Walniety byl przeplywomierz powietrza, wymienilem i zero problemów. Nowy kosztował mnie 250 zł. Najlepsze jest to ze poprzedni mechanicy chcieli mi wymieniac jakies sterowniki(cena wg nich 2500 zł) lub całą hydraulikę ;]
#45
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 17:38
a jak zdiagnozowałeś? kompem czy okiem i uchem fachowca..... wielu na forum pisze ze przy tych samych obiawach mieli inne przyczyny.... cewki, krokowe itp, itd... a i ze "kompy pokazywały różne rzeczy a okazało się ze akurat co innego....."
#46
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 18:14
#47
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 18:36
#48
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 18:40
Kompem. Nie pamietam dokladnie, co pokazywał komp bo to było z pół roku temu. Dokładniej mowiac to moj problem polegał na tym, ze na zimnym silniku obroty strasznie skakały, kiedy chciałem od razu ruszyć po odpaleniu to auto dusiło sie i w koncu gasło. Musiałem zawsze z rana odczekać około 5 minut zanim sie rozgrzeje i bede mogl ruszyc. Po rozgrzaniu silnika przez kilka godzin juz nie było problemu. Nie wiem czy masz to samo dlatego opisuje moj problem ;]
wypisz wymaluj - moje obiawy... to by nawet bylo logiczne bo normalnie to krokowce są odpowiedzialne za wolne obroty,..... a w naszych modelach krokowców nie ma...
a powiedz mi jeszcze.... wstawiles oryginała czy zamiennik? kupiłeś jakąś konkretną markę?
#49
OFFLINE
#50
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 17:48
ok, ja tu obserwuję temat od dłuższego czasu
- czytam opinię uzytkowników, a powiem coś od strony serwisowej
Y22XEV oraz Z22XEV to najbardziej awaryjne silniki opla, do których wyszło większość poprawek spotykanych w TIS
ale oczywiście wszystko zależy jak się trafi- z tym że ja osobiście polecam silnik 2,6 litra bo jego utrzymanie jest naprawdę o 10-15% wyższe niż w przypadku 2,2 benzyna
ja mialem omege v6 pierwszy silnik padl mi po kilku miesiacach powod zerwane tloki postanowilem zrobic swap i kupilem drugi w bardzo dobrym stanie ale po pol roku znowu urwaly mi sie tloki.auto nie bylo katowane,ale fakt jazda omega z silnikiem v6 daje frajde z jazdy.Teraz mam b fl 2.2 16v i tez daje rade
#51
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 17:59
:zamykam:
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.