Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

PILNE PYTANIE !! pompa wody , tak twierdzi mechanik 2.5TDS


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 lutego 2010 - 20:59

i co że niby te żeliwne się nie rozpadają ?? lecą częściej łożyska , uszczelniacze i to ma być lepsze !!

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#22 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 21:02

i co że niby te żeliwne się nie rozpadają ?? lecą częściej łożyska , uszczelniacze i to ma być lepsze !!


kazda sie rozpadnie. tymbardziej ze na bank przez 7-10 lat nie ruszana

ps. marek rozmawiales z marcinem ?




 


#23 OFFLINE   Fantomas83

Fantomas83
  • 22 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Piekary Śląskie

Napisany 27 lutego 2010 - 22:05

Cóż ja mimo wszystko wybrałem metalowy (w sumie to mechanik taki kupił) i jak narazie śmiga bardzo dobrze !!

A co do korka - to dałem za niego 12zł w hurtowni , góra ( żółta) wygląda dokładnie tak samo , ale spód jest inny , tzn w oryginale jest tak choćby jeden cylinderek , a w tym są dwa małe. Ponoć jest to zmieniona konstrukcja ze względu na to że właśnie te oryginalne siadały :) jak narazie się sprawdza...

#24 OFFLINE   wodzu530

wodzu530
  • 132 postów
  • Dołączył: 08-05-2009
  • Skąd: radomsko

Napisany 27 lutego 2010 - 22:23

dlatego ze plastikowe dla niemców miały wystarczyc, tylko biedni polacy zmuszeni do sprowadzania gratow z niemiec musza modyfikowac i ulepszac fabryke zeby kazde auto ponad 10 letnie pochodziło conajmniej drugie tyle. niemcy jezeli takiego auta nie sprzedaja na wschód to oddaja je na szrot. niestety taka prawda

#25 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 22:25

dlatego ze plastikowe dla niemców miały wystarczyc, tylko biedni polacy zmuszeni do sprowadzania gratow z niemiec musza modyfikowac i ulepszac fabryke zeby kazde auto ponad 10 letnie pochodziło conajmniej drugie tyle. niemcy jezeli takiego auta nie sprzedaja na wschód to oddaja je na szrot. niestety taka prawda


albo do turka ktory w ogloszeniu pisze ze auto ma 220 000 km i jest tylko na export - oczywiscie w polsce przebieg jeszcze sie zmniejszy. ale my polacy lubimy byc oszukiwani - zaden z nas nie spojrzy na auto ktore jest zadbane i ma 300 000 na liczniku tylko kupimy smiecia ktory ma 180 000 licznikowe




 


#26 OFFLINE   Fantomas83

Fantomas83
  • 22 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Piekary Śląskie

Napisany 27 lutego 2010 - 22:33

No to żeście Panowie temat zaczęli ;) hehhehe , nie no odpuście :)
Generalnie w tym temacie chodzi o pomoc dla innych użytkowników którzy mieli problem podobny do mojego a nie o sprowadzaniu samochodów... Nie obraźcie się , ale zakończcie temat "starszych aut" ;) pozdro !!

#27 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 27 lutego 2010 - 22:40

Jest ok , to była pompa wody !! Poziom utrzymuje się , temp. 92,5st.
Generalnie chciałem powiedzieć, że nie zawsze trzeba zakładać najgorsze , czyli uszczelkę ;) ja się tego obawiałem. Trzeba znaleźć dobrego mechanika i dokładnie sprawdzić !!

Chyba można zamknąć temat, jeszcze raz serdeczne dzięki za odpowiedzi na mój POST!!


No i u mnie jest to samo,na tej plastikowej mialem 88stopni a po wymianie na ta z metalowym mam 92stopnie.Ta metalowa ma mniej lopatek na wirniku zapewne jest mniej wydajna ale jest dobrze.Wole jak padnie uszczelniacz i bedzie cieklo niz peknie plastikowy wirnik i juz nigdzie nie pojedziesz.

#28 OFFLINE   Fantomas83

Fantomas83
  • 22 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Piekary Śląskie

Napisany 27 lutego 2010 - 22:51

A propo nie pojedziesz , ponoć ta pompa jest coś niedaleko czy połączona z pierwszym tłokiem i jak ją h** strzeli to ponoć po zawodach , więc lepiej nie ryzykować... wydatek w moim przypadku 215zł za pompę + 35zł płyn (kager 5L) + robocizna = 350zł

#29 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 27 lutego 2010 - 22:56

Chodzi mi o to ze jak u ciebie pościł uszczelniacz to dolejesz plynu i jakos dojedziesz ale u mnie rozsypal sie plastikowy wirnik i juz nie da sie jechac.

#30 OFFLINE   Piter_polo

Piter_polo
  • 140 postów
  • Dołączył: 09-06-2008
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lutego 2010 - 11:22

Potwierdzam wypowiedź vis1966, u mnie jak poszły łopatki plastikowe w pompie wody to niestety nie było żadnej jazdy,gdyż chwila moment i 100stp, a do tego jeszcze się okazało że wisko wentylatora padło, ale teraz przy normalnej jeździe temp. w okolicach 85 stp.:D

#31 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 lutego 2010 - 11:32

no zgadza sie , najczesciej leca lopatki i nie chodzi tu o to z jakiego materialu zostaly wykonane
Przeczytaj to co napisal Beast
P.S. zauwazylem ze w pompach napedzanych paskiem rozrzadu zuzywaja sie szybciej lozyska / uszczelnienie. Natomiast w pompach na pasku wieloklinowym/klinowym padaja czesciej loptaki lub kolo pasowe
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]