


PILNE PYTANIE !! pompa wody , tak twierdzi mechanik 2.5TDS
#21
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 20:59

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#22
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 21:02
i co że niby te żeliwne się nie rozpadają ?? lecą częściej łożyska , uszczelniacze i to ma być lepsze
kazda sie rozpadnie. tymbardziej ze na bank przez 7-10 lat nie ruszana
ps. marek rozmawiales z marcinem ?
#23
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:05

A co do korka - to dałem za niego 12zł w hurtowni , góra ( żółta) wygląda dokładnie tak samo , ale spód jest inny , tzn w oryginale jest tak choćby jeden cylinderek , a w tym są dwa małe. Ponoć jest to zmieniona konstrukcja ze względu na to że właśnie te oryginalne siadały

#24
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:23
#25
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:25
dlatego ze plastikowe dla niemców miały wystarczyc, tylko biedni polacy zmuszeni do sprowadzania gratow z niemiec musza modyfikowac i ulepszac fabryke zeby kazde auto ponad 10 letnie pochodziło conajmniej drugie tyle. niemcy jezeli takiego auta nie sprzedaja na wschód to oddaja je na szrot. niestety taka prawda
albo do turka ktory w ogloszeniu pisze ze auto ma 220 000 km i jest tylko na export - oczywiscie w polsce przebieg jeszcze sie zmniejszy. ale my polacy lubimy byc oszukiwani - zaden z nas nie spojrzy na auto ktore jest zadbane i ma 300 000 na liczniku tylko kupimy smiecia ktory ma 180 000 licznikowe
#26
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:33


Generalnie w tym temacie chodzi o pomoc dla innych użytkowników którzy mieli problem podobny do mojego a nie o sprowadzaniu samochodów... Nie obraźcie się , ale zakończcie temat "starszych aut"


#27
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:40
Jest ok , to była pompa wody
Poziom utrzymuje się , temp. 92,5st.
Generalnie chciałem powiedzieć, że nie zawsze trzeba zakładać najgorsze , czyli uszczelkęja się tego obawiałem. Trzeba znaleźć dobrego mechanika i dokładnie sprawdzić
![]()
Chyba można zamknąć temat, jeszcze raz serdeczne dzięki za odpowiedzi na mój POST!!
No i u mnie jest to samo,na tej plastikowej mialem 88stopni a po wymianie na ta z metalowym mam 92stopnie.Ta metalowa ma mniej lopatek na wirniku zapewne jest mniej wydajna ale jest dobrze.Wole jak padnie uszczelniacz i bedzie cieklo niz peknie plastikowy wirnik i juz nigdzie nie pojedziesz.
#28
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:51
#29
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:56
#30
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 11:22

#31
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 11:32
Przeczytaj to co napisal Beast
P.S. zauwazylem ze w pompach napedzanych paskiem rozrzadu zuzywaja sie szybciej lozyska / uszczelnienie. Natomiast w pompach na pasku wieloklinowym/klinowym padaja czesciej loptaki lub kolo pasowe
[B]