

Awaryjne odpalanie na gazie
#21
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 16:00
#22
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 17:51
ja nie napisałem ci że z powodu braku benzyny tylko np. usterki pompy co przy jeździe na lpg zdarza się czasem i czyja wtedy jest wina że nie zapalisz auta ??? bo benzyny możesz mieć nawet pełny zbiornik tylko co ci to da ...Hm .. masz rację dodatkowo dodał bym , ze jak będziesz miał pecha i rozwalisz jednorazowo dwie opony ( duża dziura ) to też nie pojedziesz dalej .. ale w czym jest winna instalacja LPG ? Jeśli jeżdzisz bez benzyny w baku to pretensje miej do siebie a nie do instalacji .
u mnie pękł wężyk idący od smoka do pompy paliwa ( jest w zbiorniku) na pb nie odpalił i gdybym nie mógł zapalić auta na lpg to ciekawe co bym zrobił o 2 w nocy w obcym mieście??
przemyśl czasem to co chcesz napisać
#23
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2010 - 12:08
to dane instalacji :
-reduktor - logas
-zawór gazowy - valtec
- wielozawór - tomasetto
- komora szczelna - tomasetto
- zawór tankowania - tomasetto
-przełacznik/centralka - isu mod-6
- układ elektroniczny - isu mod-6
:confused:
#24
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 17:52
#25
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 17:55
#26
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 17:58
Z tego co wiem to nie da rady bezpośrednio odpalić z lpg... chyba że pod kompem...
fakt , nie da się
mi pod kompem też się nie udało
------------------------------------------------------
no i stało się jestem sobą , co komuś to wadzi
#27
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 18:08
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#28
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 18:30
Z tego co wiem to nie da rady bezpośrednio odpalić z lpg... chyba że pod kompem...
Mało wiesz... Każdy sterownik ma awaryjne odpalanie auta na LPG...
Ale różne centralki mają różnie zaprogramowane...
W Stagu trzeba wyłączyć i włączyć zapłon z wciśniętym guzikiem na centralce...
W Diego moja centralka się włączała po dwukrotnym wciśnięciu i przytrzymaniu dłużej...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#29
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 18:33
Mało wiesz... Każdy sterownik ma awaryjne odpalanie auta na LPG...
Ale różne centralki mają różnie zaprogramowane...
W Stagu trzeba wyłączyć i włączyć zapłon z wciśniętym guzikiem na centralce...
W Diego moja centralka się włączała po dwukrotnym wciśnięciu i przytrzymaniu dłużej...
a w tym Diego robiłeś to na włączonym zapłonie? bo centralke też mam diego
#30
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 19:17
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#31
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 19:40
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 21:07
#34
OFFLINE
#35
OFFLINE
Napisany 27 marca 2013 - 22:00
#36
OFFLINE
Napisany 27 marca 2013 - 23:12
A jakby zmienić sterownik czy coś?? ( o ile wogóle się da )
No najlepiej na taki z ciepłym startem.Niektóre sterowniki od razu zapalają na gazie przy ciepłym silniku.Tylko jest jeden problem trzeba by było wymienić sterownik i wiązkę elektryczną.

Może producent tej instalki zrobi albo już zrobił soft z takimi możliwościami:)
#37
OFFLINE
Napisany 27 marca 2013 - 23:46
#38
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 16:48
#39
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2015 - 22:30
Czy przy nie działającej pompie paliwa powinienem dać radę odpalić na gazie? W sensie tak awaryjnie jak każe instrukcja.
Nie ukrywam, że próbowałem ale dość delikatnie. Czy przy próbie awaryjnego odpalenia na gazie należy jakoś wielce dłużej rozrusznikiem kręcić? Czy powinno odpalać jak na benie?
Mam gaz stag300

Pozdrawiam!
#40
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2015 - 22:34
1. Trzymaj przycisk centralki przez cały czas póki nie odpali.
2. Odpalaj
3. Trzymaj lekko gaz na około 1,5 tyś rpm
4. Jak zdechnie i nie będzie chciał ponownie odpalić z LPG to odczekaj dobre pare minut póki reduktor nie odmarźnie.
Nie odpali tak samo jak na PB, trzeba chwilę dłużej poczekać. Nie mniej jednak powinien odpalić od razu gdy usłyszysz elektrozawór w butli. Nie muszę chyba pisać, że to dość wyjątkowe odpalanie dla silników na zimnym gazie, opis jest w sprawdzonych poradach "czy warto odpalać na LPG" szczególnie gdy mamy jeszcze minusowe temperatury.
Przy awaryjnym odpaleniu mapy lpg bedą standardowe, nie te które zostały wcześniej ustawione.