

Dziwne "buczenie" przy dodawaniu gazu na LPG!!
#21
OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 16:58
#22
OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 20:06
#23
OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 20:30
http://forum.omegakl...ead.php?t=35653 tutaj kolego polecam się zagłębić celem rozszyfrowania zużycia benzyny. Temat bliźniaczo podobny, mnóstwo wiedzy, poczytaj "od deski do deski".
Dokładnie i tam pisze chociażby ermi:
złe ustawienie ciśnienia gazu na parowniku i błędna regulacja.
Przy dużych obciążeniach centralka zaczyna wspierać się benzyną.
Układ do regulacji u porządnego gazownika.
Ważny jest dobór parownika/reduktora i jego ustawienie, a to potrafi nie wielu.
W polsce co drugi warsztat to gazwonik

Ja mimo że umyje sobie auto raz w tygodniu dokładnie sam ręcznie, to nie otwieram myjni jak pseudo gazownicy warsztaty, bo myślą, że wystarczy coś tam poskładać do kupy

#24
OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 20:55
#25
OFFLINE
Napisany 31 maja 2010 - 08:06
Tamten temat był rozwojowy i z kierunku ciśnienia gazu przeszedł na temperaturę i prawidłowy wybór czujników temperatury. Mi osobiście nie podoba się to "muczenie" reduktora, może wada parownika + spadki ciśnienia i stąd podżeranie benzynki. Gazownik Bartasa26 powinien zrobić sobie jazdę nagrywając oscyloskop. Jeżeli ciśnienie spada a parownik "muczy" to jest to podstawą reklamacji parownika.
No własnie to ma chodzić jak igiełka w maszynie (perfekcyjnie), a nie jakieś cuda nie widy gratis, dlatego walić do gazowników i ich męczyć, bo gnojki na golfach 1.8 sie nauczą i myślą, że wszyystko potrafią ;-) Ja miałem w jednym autku elektronike BRC a Reduktor lovato bo ten z 6 innych najlepiej sie spisywał, ale im łatwiej za 1000-1500 zamówić zestaw u producenta, pare rurek i po bajce. Ale nie w każdym aucie to działą tak i dlatego hmmm stan techniczny instalacji nei do przyjęcia. Koleś pojechał do najgorszych pajaców od przeglądów i wystawili mu opinie techniczną o instalacji taką, że w moment mu instalator wymienił, bo groziło K.C za nie dotrzymanie umowy.