Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dziwne "buczenie" przy dodawaniu gazu na LPG!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Bartas26

Bartas26
  • 68 postów
  • Dołączył: 17-12-2008

Napisany 30 maja 2010 - 16:58

Podjade jeszcze raz do tego gazownika ale w tym tygodniu nie dam rady. 100zł za benzyne na miesiac przy jezdzie na lpg wydaje mi sie duzo. Szwagier zakładał u tego samego gazownika do Vectry (1.8) i leje za 50zł benzyny na 2 miesiace.

#22 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 maja 2010 - 20:06

http://forum.omegakl...ead.php?t=35653 tutaj kolego polecam się zagłębić celem rozszyfrowania zużycia benzyny. Temat bliźniaczo podobny, mnóstwo wiedzy, poczytaj "od deski do deski".

#23 OFFLINE   marx74

marx74

    XEV+TC+4.22+COŚ

  • 158 postów
  • Dołączył: 16-07-2009
  • Skąd: Olsztyn [NO xxxxC]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 30 maja 2010 - 20:30

http://forum.omegakl...ead.php?t=35653 tutaj kolego polecam się zagłębić celem rozszyfrowania zużycia benzyny. Temat bliźniaczo podobny, mnóstwo wiedzy, poczytaj "od deski do deski".


Dokładnie i tam pisze chociażby ermi:
złe ustawienie ciśnienia gazu na parowniku i błędna regulacja.
Przy dużych obciążeniach centralka zaczyna wspierać się benzyną.

Układ do regulacji u porządnego gazownika.


Ważny jest dobór parownika/reduktora i jego ustawienie, a to potrafi nie wielu.
W polsce co drugi warsztat to gazwonik ;)
Ja mimo że umyje sobie auto raz w tygodniu dokładnie sam ręcznie, to nie otwieram myjni jak pseudo gazownicy warsztaty, bo myślą, że wystarczy coś tam poskładać do kupy ;)

#24 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 maja 2010 - 20:55

Tamten temat był rozwojowy i z kierunku ciśnienia gazu przeszedł na temperaturę i prawidłowy wybór czujników temperatury. Mi osobiście nie podoba się to "muczenie" reduktora, może wada parownika + spadki ciśnienia i stąd podżeranie benzynki. Gazownik Bartasa26 powinien zrobić sobie jazdę nagrywając oscyloskop. Jeżeli ciśnienie spada a parownik "muczy" to jest to podstawą reklamacji parownika.

#25 OFFLINE   marx74

marx74

    XEV+TC+4.22+COŚ

  • 158 postów
  • Dołączył: 16-07-2009
  • Skąd: Olsztyn [NO xxxxC]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 31 maja 2010 - 08:06

Tamten temat był rozwojowy i z kierunku ciśnienia gazu przeszedł na temperaturę i prawidłowy wybór czujników temperatury. Mi osobiście nie podoba się to "muczenie" reduktora, może wada parownika + spadki ciśnienia i stąd podżeranie benzynki. Gazownik Bartasa26 powinien zrobić sobie jazdę nagrywając oscyloskop. Jeżeli ciśnienie spada a parownik "muczy" to jest to podstawą reklamacji parownika.


No własnie to ma chodzić jak igiełka w maszynie (perfekcyjnie), a nie jakieś cuda nie widy gratis, dlatego walić do gazowników i ich męczyć, bo gnojki na golfach 1.8 sie nauczą i myślą, że wszyystko potrafią ;-) Ja miałem w jednym autku elektronike BRC a Reduktor lovato bo ten z 6 innych najlepiej sie spisywał, ale im łatwiej za 1000-1500 zamówić zestaw u producenta, pare rurek i po bajce. Ale nie w każdym aucie to działą tak i dlatego hmmm stan techniczny instalacji nei do przyjęcia. Koleś pojechał do najgorszych pajaców od przeglądów i wystawili mu opinie techniczną o instalacji taką, że w moment mu instalator wymienił, bo groziło K.C za nie dotrzymanie umowy.