

Ile pieniędzy włożyliście w naprawy auta?
#61
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 19:10
#62
OFFLINE
#63
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 16:19
jak go kupilem(z gwarancja)zaczelo sie ze pracowal nierowno i nie mogli sobie z tym poradzic.mial moc a palil tony paliwa wiec oddalem go do serwisu i skonczylo sie tak: 9 miesiecy w warsztacie(z przerwami,lacznie 6 razy) 7000euro wlozone w silnik, przedluzona gwarancja o rok i wymienione wszystko co tylko mozna wymienic.teraz chodzi jak nalezy i nie wydaje mi sie zebym musial przez dlugi czas cokowiek dokladac,no chyba ze...nigdy nie wiadomo
#64
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 16:42


#65
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 21:08
Nie licze wszystkich pieniedzy jakie włożyłem w Omegę,mam ja już ok 5 lat.
Z poważnych napraw był tylko jeden remont silnika(wymiana UPG) reszta to doposażanie i inwestowanie w wygląd.
Myśle że kwota sięgnie ok.25.000 pln ,oczywiście nie licze tutaj zakupu auta i paliwa.
no i widac po omci ze ladnie wyglada tylko te kanciate felgi irmiego mi nie pasuja do oblego nadwozia

kolega pracuje w auto elements ??
#66
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 06:09
Tak:) Nie mieliśmy okazji sie poznać na spotach organizowanych w naszym regionie.kolega pracuje w auto elements
Przypomnij się jak będziesz po części.
#67
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 22:28


#68
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 16:21






#69
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 18:32

#70
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 20:26
gg 512561
#71
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 23:02
Czy tak czy siak wydałem już więcej niż zapłaciłem za auto ale mam nadzieje ze w końcu w ten weekend uda mi sie doprowadzić wszystko do końca i skończą się wydatki na jakiś czas.
Skrzynia sprawdzona.Do wymiany slizg.Szkoda gadac.
#72
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 00:44


Moje ople , byłe i obecny .
#73
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 00:54
#74
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 20:02
W kontekście zrobionego przebiegu - zdecydowanie k...a za dużo.Ile pieniędzy włożyliście w naprawy auta?
#75
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 20:25

Co do kosztów to lepiej nie pytać..

Mogę z grubsza przytoczyć...

Kapitalny remont silnika - 2900
Instalacja Stag 300 - 2400
Skórzana tapicerka - 600
Xenon - 700
Car Audio - 1000
Pakiet startowy po sprowadzeniu - 1100 z robotą
Obniżenie zawieszenia, remont hamulców - 800 z robotą
Wymiana dyferencjału - 400 z robotą
Sprzęgło - 700 z robotą
Dodatkowy rozrząd - 500 z robotą
Olej + filtr wymieniany co 10 tys km - był robiony od zakupu 11 razy - 1300
Komplet opon zimowych nowych - 800
Regeneracja klimy - 400
Wymiana wydechu - 350
Sonda lambda - 300
Czujnik położenia wałków - 200
To mamy grubo ponad 14 tys złotych.... i o masie rzeczy pewnie jeszcze zapomniałem... ale mogę teraz powiedzieć, że opłacało się...

#76
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 20:36
Tu mi się coś nie zgadza albo jeździsz po 50 tyś rocznie albo ono nie miało 130 tyś .było ono z przebiegiem ~130 tys km

Moje ople , byłe i obecny .
#77
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 22:05
#78
OFFLINE
Napisany 05 maja 2010 - 09:39
Tu mi się coś nie zgadza albo jeździsz po 50 tyś rocznie albo ono nie miało 130 tyś .
bo 400 tyś to ja swoją poprzednia miałem najechane a nie wiem czy nie była kręcona i nie było mowy o remoncie silnika .
Nie kumam Twojej wypowiedzi troche...


Auto kupione z przebiegiem ~130 tys km, teraz ma najechane ~240 tys km, wiec przybyło 110 tys km.
110 tys km podzielić na 5 lat to masz około 22 tys km rocznie... i w czym ból..??
Remont silnika był robiony przy przebiegu 212 tys km, dlatego iż UPG dawała o sobie znać, wiem że mogłem wymienić samą UPG, ale jako że nie jeżdżę lekko, zrobiłem kapitalkę..
Myślę że wszystko jasne... a o to czy opłacało się robić remont czy nie, możesz zapytać samych kolegów z Radomia

Sorry za OT
#79
OFFLINE
Napisany 05 maja 2010 - 19:21

Moje ople , byłe i obecny .
#80
OFFLINE
Napisany 05 maja 2010 - 22:06