


Po wymianie uszczelki pokrywy zaworów..
#1
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 17:18

#2
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 19:40
tak to może być przyczynabylem pod kompem wykazało ze jest usterka Czujnik położenia walu czy to może być przyczyna?
sprawdź wiązkę kabli czy wszystko siedzi na swoim miejscu czy podczs wymiany uszczelki wszystko dobrze poskładane
#3
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 20:10
#4
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 20:17
#5
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 20:17
jesteś pewien że pokrywy trzymają ?? to że były robione nie oznacza że są wszędzie szczelnemulenie to rozumiem ale z kad ten olej na kablu WN na końcówce
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 20:23
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#8
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 20:58
#9
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 14:10
#10
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 14:42
tez wymieniłem uszczelki pod pokrywami zaworów i co?! i dalej k.. cieknie ;/ Odma drożna i czujnik położenia wału też .. ale nie wiem czemu przy uszczelce zaraz przy rolce paska rozrządu cieknie ;/
Bo masz krzywe pokrywy, jak nie dałeś oryginalnej uszczelki to dalej będzie ciekło.
Jest kilka sposobów:
- cięcie pokryw, nowe uszczelki i pasta
- aluminiowe pokrywy z vectry
Inaczej będzie ciekło.
#11
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 15:28
- cięcie pokryw, nowe uszczelki i pasta
.
cięcie? nie łapię
#12
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 16:51
cięcie? nie łapię
Przecięcie pokryw na dwie części. Jak od spodu spojrzysz to zobaczysz miejsce na uszczelki, jak pokrywa jest cała to plastik pracuje i się wygina, uszczelka puszcza i cieknie. Jak się przetnie to tak jakbyś miał 4 pokrywy i każdą oddzielnie więc już nie ma co pracować.
http://forum.omegakl...e pokryw&page=2
#13
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 17:33
Przecięcie pokryw na dwie części. Jak od spodu spojrzysz to zobaczysz miejsce na uszczelki, jak pokrywa jest cała to plastik pracuje i się wygina, uszczelka puszcza i cieknie. Jak się przetnie to tak jakbyś miał 4 pokrywy i każdą oddzielnie więc już nie ma co pracować.
http://forum.omegakl...e pokryw&page=2
trzeba pomyslec wielkie dzieki

#14
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 21:23
trzeba używać :szukaj2::szukaj2:trzeba pomyslec wielkie dzieki

#15
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 23:51
trzeba używać :szukaj2::szukaj2:
zawsze staram sie uzywac wyszukiwarki ale tutaj walnalem post na spontana bo i tak nie zakladalem nowego tematu a mam ten sam problem.
spróbuje przeciac te pokrywy i dodatkowo walne jeszcze tam konkretnie silikoonu. musi zadzialac:tank:
#16
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 01:55
Nie przesadź. Nie chcesz wiedzieć co się stanie jeśli wyjdą babole po wewnętrznej stronie pokryw i po czasie wydostaną się na wolność.konkretnie silikoonu
Tak to wygląda cięcie:
#17
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 03:51
Nie przesadź. Nie chcesz wiedzieć co się stanie jeśli wyjdą babole po wewnętrznej stronie pokryw i po czasie wydostaną się na wolność.
Tak to wygląda cięcie:
Fiu fiu fiu. Zając tak ładnie zrobiłeś swoje pokrywy??
jak to wygląda na silniku. nie jest jakoś tak pusto. Swoje chciałem przeciąć, ale tak, żeby nie było widać, a tu widzę, że wyciąłeś nadmiar plastyku. Prze co odchudziłeś kluskę i na 1/4 mili na zlocie nikt Ci nie podskoczy :-D
sorko za OT ;-)
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 13:40