

Czy da się wymienić nagrzewnicę ogrzew. bez zdejmowania....?
#1
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2007 - 17:56
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2007 - 19:14
"No i wreszcie skończył się mój problem z nagrzewnicą.
/...../ Sama wymiana jest prosta. Trzeba tylko być cierpliwym. Jeśli ktoś nie wie jak się do tego zabrać to w kilku słowach opiszę.
Najpierw trzeba odkręcić wkręty, na których trzyma się schowek od strony pasażera. Pod otwarciu drzwiczek te wkręty widać. Później należy odkręcić taką pokrywę z gąbką, która jest pod schowkiem (tam gdzie pasażer trzyma nogi). Wtedy dostęp do nagrzewnicy jest całkiem dobry. Odkręca się taką blaszkę na dwóch śrubkach i wyjmuje się aluminiowe przewody doprowadzające płyn do nagrzewicy. Sama nagrzewnica jest wsunięta w taki tunel i przed wysunięciem należy najpierw odkręcić śrubkę, która unieruchamia nagrzewnicę. Nagrzewnica siedzi w tunelu tość ściśle, ale wysuwa się bez większych oporów. Montaż przebiega w odwrotnej kolejności. I to byłoby na tyle. Spokojnie można wszystko zrobić samemu"
Przebieg operacji jest potwierdzony przez innych użytkowników.
#4
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2007 - 20:47
#5
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2007 - 21:08

#6
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2007 - 19:55
Pęknięty plastik na boku pokleiłem a jaki bedzie efekt to jeszcze nie wiem ale myśle
że powinno być dobrze.
Podsumowując: wyjęcie inaprawa nagrzewnicy jest wykonalna bez zdejmowania konsoli.
#7
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2007 - 20:10
#8
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2007 - 21:04
Jak tak to wrzucaj z opisem.
#9
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2007 - 12:49
Wygląda na to że jednak nie trzeba wszystkiego rozwalać,oto cytat znaleziony na innym forum:
"No i wreszcie skończył się mój problem z nagrzewnicą.
/...../ Sama wymiana jest prosta. Trzeba tylko być cierpliwym. Jeśli ktoś nie wie jak się do tego zabrać to w kilku słowach opiszę.
Najpierw trzeba odkręcić wkręty, na których trzyma się schowek od strony pasażera. Pod otwarciu drzwiczek te wkręty widać. Później należy odkręcić taką pokrywę z gąbką, która jest pod schowkiem (tam gdzie pasażer trzyma nogi). Wtedy dostęp do nagrzewnicy jest całkiem dobry. Odkręca się taką blaszkę na dwóch śrubkach i wyjmuje się aluminiowe przewody doprowadzające płyn do nagrzewicy. Sama nagrzewnica jest wsunięta w taki tunel i przed wysunięciem należy najpierw odkręcić śrubkę, która unieruchamia nagrzewnicę. Nagrzewnica siedzi w tunelu tość ściśle, ale wysuwa się bez większych oporów. Montaż przebiega w odwrotnej kolejności. I to byłoby na tyle. Spokojnie można wszystko zrobić samemu"
Przebieg operacji jest potwierdzony przez innych użytkowników.
tak cierpliwość to cnota też w tamtym tygodniu wymieniałem nagrzewnice tym sposobem ale k.u.r.e.w. dostała a jeszcze mam grube łapy więc jak słoń w składzie porcelany :bad: ale po nerwicy idzie śmiało :mrgreen:
#10
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2007 - 19:42
z jakiegoś tworzywa na stałe wklejony, a u mnie poprostu było na nim pęknięcie które skleiłem i podejrzewam że ten właśnie plastikowy dekiel jest chyba zawsze przyczyną kłopotów, bo nie sądze że aluminiowe rurki mogą kiedykolwiek przeciekać.
Dodam jeszcze że skleiłem na klej" distal" /klej epoksydowy/, taki mi polecono,
i tak na 100% nie jestem pewny czy jest on odpowiedni ale się okaże w praktyce,
a w najgorszym wypadku cala operacja czeka mnie od nowa. /oby nie/.
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2007 - 16:48

#13
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2007 - 08:39
#14
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2007 - 09:43
powiedzial ze nagrzewnica pewnie padla, bo wali cieple zamiast zimengo powietrza.
czy to jest prawda??
jesli tak to ile to cos kosztuje do 2.0 8v??

#15
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2007 - 10:59
No własnie widac, ale bezel nie chce wyjść, bo przeszkadza dolny róg deski... :hmmm:i już widać nagrzewnice
Nie wiem czy w wersji z klimą ta nagrzewnica jest niżej czy jak...

No a nie usmiecha mi sie rozbebeszanie całego wnętrza.


#16
OFFLINE
Napisany 06 września 2007 - 17:49
#17
OFFLINE
Napisany 24 września 2007 - 20:01
#18
OFFLINE
Napisany 24 września 2007 - 21:42
Robiłeś może jakieś zdjęcia przy tym? Jak tak to zrób instrukcję, przyda się innym (oby nie).Dziś wymieniłem nagrzewnicę
#19
OFFLINE
Napisany 25 września 2007 - 17:42
Co do kleju distal-nie wiem jaki jest teraźniejszy, ale kiedyś to był porządny klej! zastygał na bardzo mocne tworzywo i wiązał chyba wszystko-wadą był długi czas schnięcia. Jeśli teraźniejszy jest tak dobry jak stary to powinno być ok

http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.
#20
OFFLINE
Napisany 25 września 2007 - 18:24