Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Koledzy pomocy omega 2.5 TD R6 1994


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
46 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   muszka1968

muszka1968
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-12-2009

Napisany 05 lutego 2010 - 22:05

Co może być jak wyżuca płyn ze bzbiorniczka wurównawczego omega 2.5 TD na postoju dodawałem gazu i przy odkręconym korku na zbiorniku płyn stoi nie bulczy ani się nie podnosi.Podczas jazdy przy obrotach 2ooo włancza się turbo i wtedy rośnie gwałtownie temperatura na zegarze do 100 st.,przestaje grzać i po paru sekundach wraca do normy.Po przejechaniu ok 50 km w ten sposub nie ma płynu w zbiorniku węże szczelne a koło zbiorniczka płynu chłodniczego jest mokro -wychlapany płyn . Co to za cuda?

#2 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 05 lutego 2010 - 22:08

jedyne co mi przychodzi do glowy to uszczelka pod glowica... Obym sie mylil

#3 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 lutego 2010 - 22:10

Co to za cuda?


Cuda nie widy.

Kolego po pierwsze nie V6 tylko R6

Na moje wydmuchało uszczelkę pod głowicą i jeśli mam racje a na 99,9 % tak jest to będziesz parę zł lżejszy :-(

#4 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 lutego 2010 - 22:15

2 miesiące temu przerabiałem to samo . uszczelka...

#5 OFFLINE   muszka1968

muszka1968
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-12-2009

Napisany 05 lutego 2010 - 22:19

Cuda nie widy.

Kolego po pierwsze nie V6 tylko R6

Na moje wydmuchało uszczelkę pod głowicą i jeśli mam racje a na 99,9 % tak jest to będziesz parę zł lżejszy :-(

O złote tu nie chodzi tylko od czego zacząć

2 miesiące temu przerabiałem to samo . uszczelka...


Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?

2 miesiące temu przerabiałem to samo . uszczelka...


Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?

#6 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 lutego 2010 - 22:19

O złote tu nie chodzi tylko od czego zacząć


No tak kolego. Zacząć należy od wizyty u mechanika. Nie jakieś "złotej rączki", czy kolesia. jedz do jakiegoś polecanego gościa co będzie wiedział co i jaki i nie zedrze z Ciebie za dużo.

Na moje albo dałeś po garach, albo dopiero co kupiłeś furę i poprzedni właściciel nic nie powiedział, ale obstawiam przy pierwszym :-D

#7 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 05 lutego 2010 - 22:20

O złote tu nie chodzi tylko od czego zacząć



Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?


zaczac od zwalenia glowicy:)
tak jak Bzyku pisal na 99,9% to uszczelka. Raz sie spotkalem z peknietym blokiem ale to przez przegrzanie.

#8 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 lutego 2010 - 22:20

O złote tu nie chodzi tylko od czego zacząć



Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?

no i złotych ubędzie głowica remont cały i spawanie gdyby to 800zł i do tego robota.daje 1600zł

dodam że to pompa wody może i od tego zacznij i uwierz mi...

#9 OFFLINE   muszka1968

muszka1968
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-12-2009

Napisany 05 lutego 2010 - 22:26

Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?

Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?

no i złotych ubędzie głowica remont cały i spawanie gdyby to 800zł i do tego robota.daje 1600zł

dodam że to pompa wody może i od tego zacznij i uwierz mi...


Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?

#10 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 lutego 2010 - 22:28

Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?

Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?

nie koniecznie możesz mieć łopatki na pompie całkiem nie rozleciane że tak nazwę i słabo daje. popękany wirnik miałem tak .jak wyciągniesz pompę to zobaczysz jak dobra to na 100% uszczelka .

#11 OFFLINE   muszka1968

muszka1968
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-12-2009

Napisany 05 lutego 2010 - 22:29

No tak kolego. Zacząć należy od wizyty u mechanika. Nie jakieś "złotej rączki", czy kolesia. jedz do jakiegoś polecanego gościa co będzie wiedział co i jaki i nie zedrze z Ciebie za dużo.

Na moje albo dałeś po garach, albo dopiero co kupiłeś furę i poprzedni właściciel nic nie powiedział, ale obstawiam przy pierwszym :-D


Pomyłka to drugie dopiero kupiłem bo pojeżdzić już sobie pojeżdziłem czas na odpoczynek

#12 OFFLINE   michaslubax

michaslubax
  • 25 postów
  • Dołączył: 15-06-2009
  • Skąd: Wieluń

Napisany 05 lutego 2010 - 22:30

no i złotych ubędzie głowica remont cały i spawanie gdyby to 800zł i do tego robota.daje 1600zł

dodam że to pompa wody może i od tego zacznij i uwierz mi...


1600 za wymianę uszczelki pod głowicą?:o

#13 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 lutego 2010 - 22:31

Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?


Przy walniętej pompie wody auto grzało by się na biegu jałowym, bez gazowania, ale to nie to

#14 OFFLINE   muszka1968

muszka1968
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-12-2009

Napisany 05 lutego 2010 - 22:32

zaczac od zwalenia glowicy:)
tak jak Bzyku pisal na 99,9% to uszczelka. Raz sie spotkalem z peknietym blokiem ale to przez przegrzanie.


Jak pęknięty blok to co dzieje się z tym płynem

#15 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 lutego 2010 - 22:35

1600 za wymianę uszczelki pod głowicą?:o

no a co głowica remont i części ..to nie maluch

Przy walniętej pompie wody auto grzało by się na biegu jałowym, bez gazowania, ale to nie to


przerabiałem to między łopatkami ma strzeliny 3 mm i nie odleci jeszcze bo sie trzyma ale już nie pompuje tak jak ma pompować zbiegiem czasu uleci cały wirnik

#16 OFFLINE   muszka1968

muszka1968
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-12-2009

Napisany 05 lutego 2010 - 22:36

1600 za wymianę uszczelki pod głowicą?:o


Za 1600 to ja motor kupie uszczelka 170 planowanie 20 robota własna z kolegą

#17 OFFLINE   michaslubax

michaslubax
  • 25 postów
  • Dołączył: 15-06-2009
  • Skąd: Wieluń

Napisany 05 lutego 2010 - 22:37

no a co głowica remont i części ..to nie maluch


no ale bez przesady po co remont głowicy przy pęknietej uszczelce? wystarczy chyba zrzucić głowicę , planowanko nowa uszczelka i poskładać?
Nie straszcie kolegi widzicie że dopiero auto kupił , na stracie zrazi sie do forum...

#18 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 lutego 2010 - 22:40

na stracie zrazi sie do forum...


Nie zrazi, tylko pozna realia jazdy tanim autem (w zakupie) i drogą eksploatacją czyli lemozyną :-D :-D :-D

#19 OFFLINE   muszka1968

muszka1968
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-12-2009

Napisany 05 lutego 2010 - 22:40

Jak pęknięty blok to co dzieje się z tym płynem

#20 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 lutego 2010 - 22:43

no ale bez przesady po co remont głowicy przy pęknietej uszczelce? wystarczy chyba zrzucić głowicę , planowanko nowa uszczelka i poskładać?
Nie straszcie kolegi widzicie że dopiero auto kupił , na stracie zrazi sie do forum...


kolego widzę że nie masz pojęcia, aby było dobrze trza to zrobić jak należy. głowica lubi pękać między zaworami i nikt w profesjonalnym zakładzie nie odda głowicy pękniętej spawają i remontują i dają gwarancję .... i nie uśmiecha sie nikomu ściągać głowicy co 3 miesiące..