Koledzy pomocy omega 2.5 TD R6 1994
#1 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:05
#2 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:08
#3 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:10
Co to za cuda?
Cuda nie widy.
Kolego po pierwsze nie V6 tylko R6
Na moje wydmuchało uszczelkę pod głowicą i jeśli mam racje a na 99,9 % tak jest to będziesz parę zł lżejszy :-(
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:19
O złote tu nie chodzi tylko od czego zacząćCuda nie widy.
Kolego po pierwsze nie V6 tylko R6
Na moje wydmuchało uszczelkę pod głowicą i jeśli mam racje a na 99,9 % tak jest to będziesz parę zł lżejszy :-(
2 miesiące temu przerabiałem to samo . uszczelka...
Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?
2 miesiące temu przerabiałem to samo . uszczelka...
Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?
#6 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:19
O złote tu nie chodzi tylko od czego zacząć
No tak kolego. Zacząć należy od wizyty u mechanika. Nie jakieś "złotej rączki", czy kolesia. jedz do jakiegoś polecanego gościa co będzie wiedział co i jaki i nie zedrze z Ciebie za dużo.
Na moje albo dałeś po garach, albo dopiero co kupiłeś furę i poprzedni właściciel nic nie powiedział, ale obstawiam przy pierwszym :-D
#7 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:20
O złote tu nie chodzi tylko od czego zacząć
Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?
zaczac od zwalenia glowicy:)
tak jak Bzyku pisal na 99,9% to uszczelka. Raz sie spotkalem z peknietym blokiem ale to przez przegrzanie.
#8 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:20
no i złotych ubędzie głowica remont cały i spawanie gdyby to 800zł i do tego robota.daje 1600złO złote tu nie chodzi tylko od czego zacząć
Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?
dodam że to pompa wody może i od tego zacznij i uwierz mi...
#9 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:26
Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?
no i złotych ubędzie głowica remont cały i spawanie gdyby to 800zł i do tego robota.daje 1600zł
dodam że to pompa wody może i od tego zacznij i uwierz mi...
Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?
#10 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:28
nie koniecznie możesz mieć łopatki na pompie całkiem nie rozleciane że tak nazwę i słabo daje. popękany wirnik miałem tak .jak wyciągniesz pompę to zobaczysz jak dobra to na 100% uszczelka .Mówicie pany że to uszczelka na 100 nie coś innego ?
Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?
#11 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:29
No tak kolego. Zacząć należy od wizyty u mechanika. Nie jakieś "złotej rączki", czy kolesia. jedz do jakiegoś polecanego gościa co będzie wiedział co i jaki i nie zedrze z Ciebie za dużo.
Na moje albo dałeś po garach, albo dopiero co kupiłeś furę i poprzedni właściciel nic nie powiedział, ale obstawiam przy pierwszym :-D
Pomyłka to drugie dopiero kupiłem bo pojeżdzić już sobie pojeżdziłem czas na odpoczynek
#12 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:30
no i złotych ubędzie głowica remont cały i spawanie gdyby to 800zł i do tego robota.daje 1600zł
dodam że to pompa wody może i od tego zacznij i uwierz mi...
1600 za wymianę uszczelki pod głowicą?
#13 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:31
Przy walniętej pompie były by inne objawy - czy mam rację ?
Przy walniętej pompie wody auto grzało by się na biegu jałowym, bez gazowania, ale to nie to
#14 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:32
zaczac od zwalenia glowicy:)
tak jak Bzyku pisal na 99,9% to uszczelka. Raz sie spotkalem z peknietym blokiem ale to przez przegrzanie.
Jak pęknięty blok to co dzieje się z tym płynem
#15 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:35
no a co głowica remont i części ..to nie maluch1600 za wymianę uszczelki pod głowicą?
Przy walniętej pompie wody auto grzało by się na biegu jałowym, bez gazowania, ale to nie to
przerabiałem to między łopatkami ma strzeliny 3 mm i nie odleci jeszcze bo sie trzyma ale już nie pompuje tak jak ma pompować zbiegiem czasu uleci cały wirnik
#16 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:36
1600 za wymianę uszczelki pod głowicą?
Za 1600 to ja motor kupie uszczelka 170 planowanie 20 robota własna z kolegą
#17 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:37
no a co głowica remont i części ..to nie maluch
no ale bez przesady po co remont głowicy przy pęknietej uszczelce? wystarczy chyba zrzucić głowicę , planowanko nowa uszczelka i poskładać?
Nie straszcie kolegi widzicie że dopiero auto kupił , na stracie zrazi sie do forum...
#18 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:40
na stracie zrazi sie do forum...
Nie zrazi, tylko pozna realia jazdy tanim autem (w zakupie) i drogą eksploatacją czyli lemozyną :-D :-D :-D
#19 OFFLINE
#20 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:43
no ale bez przesady po co remont głowicy przy pęknietej uszczelce? wystarczy chyba zrzucić głowicę , planowanko nowa uszczelka i poskładać?
Nie straszcie kolegi widzicie że dopiero auto kupił , na stracie zrazi sie do forum...
kolego widzę że nie masz pojęcia, aby było dobrze trza to zrobić jak należy. głowica lubi pękać między zaworami i nikt w profesjonalnym zakładzie nie odda głowicy pękniętej spawają i remontują i dają gwarancję .... i nie uśmiecha sie nikomu ściągać głowicy co 3 miesiące..