swap 2.0 16V na 2.5 V6
#21 OFFLINE
Napisany 18 marca 2013 - 08:08
69 Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego
13 Sensor O2 otwarty obwód 1
31 Brak sygnału obr/min z silnika
tylko czemu jak są podpięte czujniki wałów czy nie to niema żadnych zmian w pracy silnika może silnik też chodzić jakoś w trybie awaryjnym ?
#22 OFFLINE
Napisany 18 marca 2013 - 22:57
#23 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 09:44
witam robiłem tydzień temu swapa omegi z 2.0 16v na 2.5 v6 wszystko poszło w miare łatwo tylko nie mogę sobie poradzić z czujnikami wałka rozrządu i położenia wału silnik trochę ciężko odpala i jest jakby słaby trochę a jak odepnę wtyczki od tych czujników to niema zadnych zmian tak samo silnik pracuje z wpiętymi wtyczkami czy z wypiętymi . może ktoś wie co jest grane ?? i jeszcze jedna sprawa mam automatyczną skrzynie i po przekroczeniu 70km/h skrzynia wchodzi w tryb awaryjny po zgaszeniu silnika wszystko ok do momentu ponownego przekroczenia 70km/h co to może być ??
Martinez,
mialbym do Ciebie ogromną prośbę - jak uda Ci się wszystko poskładać, mógłbyś poświęcić trochę czasu, aby opisać co przekładałeś, co zostawiłeś swojego, co dorabiałeś, co dokupowałeś. Takie udane modyfikacje na pewno przydałaby się niektórym osobom, np. mnie;)
Z tego co się orientuję to udany swap zrobił michal1984 - zagadaj do niego.
A swoją drogą - swapa robileś sam? Ile czasu poświęciłeś na to? Jakieś podsumowanie kosztów?
#24 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 09:48
133- rura ssąca zawór 2 za niskie napięcie
89- sensor 2 otwarty obwód
13 sensor 02 otwarty obwód
31 brak sygnału obrotów silnika ale ten błąd podobno na zgaszonym silniku zawsze się wyswietla .
#25 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 11:36
Potem błąd 133 to czujnik przepustnicy to wyczyszczenia lub wymiany.
Błąd 89 i 13 to błędy sondy Lambda. Pewnie masz do wymiany. Pewnie jak zmieniałeś silnik to sonda została z 2.0.
#26 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 11:54
Wymień ten czujnik wału korbowego przez to ciężko odpala i problemy z obrotami masz.
Potem błąd 133 to czujnik przepustnicy to wyczyszczenia lub wymiany.
Błąd 89 i 13 to błędy sondy Lambda. Pewnie masz do wymiany. Pewnie jak zmieniałeś silnik to sonda została z 2.0.
Sonda jest wpięta w wydech, więc powinna iść razem z wydechem z V6
#27 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 12:01
Nie upieraj sie że to wina CWK, bo czujnik temp na ECU nie da błędu na kompie a będą takie same objawy.Wymień ten czujnik wału korbowego przez to ciężko odpala i problemy z obrotami masz.
martinez103 jakieś czujniki przekładałeś z 2.0 do V6 ?? jeśli tak to jakie. O sprawdzeniu poprawności ustawienia rozrządu chyba nie muszę wspominać ??
133 to jest czujnik na multiramie, wcześniej miałeś błąd, 69 Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego zastanawiam się czy gdzieś wiązka nie jest przytarta/uszkodzona sprawdź to.
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 13:47
#30 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 17:04
Nie upieraj sie że to wina CWK, bo czujnik temp na ECU nie da błędu na kompie a będą takie same objawy.
martinez103 jakieś czujniki przekładałeś z 2.0 do V6 ?? jeśli tak to jakie. O sprawdzeniu poprawności ustawienia rozrządu chyba nie muszę wspominać ??
133 to jest czujnik na multiramie, wcześniej miałeś błąd, 69 Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego zastanawiam się czy gdzieś wiązka nie jest przytarta/uszkodzona sprawdź to.
Może zamienione wtyczki czujnika temperatury powietrza wlotowego i multiramu:D
#31 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 17:07
myślę że gdyby były zamienione to by cały czas waliło oboma błędami :hmm:Może zamienione wtyczki czujnika temperatury powietrza wlotowego i multiramu:D
#32 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 20:17
a wie może ktoś gdzie do jakich przewodów przy komputerze maja być podpięte 2 kabelki od automatycznej skrzyni. 1 czarno czerwony drugi zielono chyba biały . bo nie wiem czy dobrze je podpiołem
#33 OFFLINE
#34 OFFLINE
#35 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 20:55
czyli
19......1
37....20
55....38
#36 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 21:10
#37 OFFLINE
#38 OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 09:07
#39 OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 09:11
sprawdzałem dziś oporność na czujniku położenia wału i nic nie pokazuje na czujniku położenia wałków to samo. a sprawdzałem przy starym silniku 2.0 na tych samych czujnikach i pokazuje . czy te czujniki będą uszkodzone ??
a u dawcy było wszystko oki chyba że nie wiesz to musisz skombinować coś na podmianę to byś miał najpewniejsze
#40 OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 09:15