swap 2.0 16V na 2.5 V6
#61 OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 22:49
tyle że u mnie z 2.0 na 3.0 i mod z automatu na manuala;)
#62 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 17:09
#63 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 18:41
80kg więcej na przedniej osi to wbrew pozorom dużo. Przednie zawieszenie nie wylicza się tak jak tylne aby było dla masy ileś kg plus ładunek. Przód masy nie zmienia, a swap dodaje kilka kg co robi różnice. A wałki chyba nie szybkie tylko ostre
#64 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 19:19
Mege fotki podesłać, filmik jak chcecie, a najlepiej to zapraszam na przejażdżkę - kraków i okolice. Mogę tez założyć sie z każdym o 5 tyś zł że to co napisałem to prawda. Ps żeby nie było nie jasności, silnik jest po małym tuningu w niemczech (x-pipe, krótki dolot, szybkie wałki - hamownia 216kM) Ja tu nie pisze o tym co będzie gdy, tylko ja to zrobiłem. Mając dwie omegi w orginale 2.0 16V i drógą 2.5 24v w całości, mogę ocenić co jest inne, jak było i jak jest. Podkreślam, nie pasuje kołyska i tłumniki -cała reszta pasuje, łącznie z wiązkami, oczywiście wiązkę silnika wraz z kompem przekładamy i tyle. Złącza pasują, pstryk i już. I nie pszcie bzdór ż trzeba zmieniać sprężyny, bo różnica mas między na wpół żeliwną 2.0 a aluminiowa V6 2.5 to ok 80 kg To jak wam do waszych omeg wsiądzie po 40 kg na stronę i auto siada, to chyba cos nie tak macie z zawieszeniem. Ja mieżyłem przed przekładką i po - nie całe 2cm w dół. Patrząc na auto nawet najwięksi spece od omeg, nie są wstanie zobaczyć tej róznicy.
Z jakiegoś powodu fabryka dawała inne amory i sprezyny dla V-ek a inne dla R4.
Załóż sobie zawieche od V-ki do rzedowki i zobaczysz różnice
#65 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 23:25
pamietasz moj poprzedni post w tym temacie??to utwierdzasz mnie tylko(i podejrzewam wielu innych) ze mialem racje-bez urazy kolego,ale nie masz zielonego pojecia...i prosze cie Ty nie pisz bzdur.I nie pszcie bzdór ż trzeba zmieniać sprężyny
pewnie jakis marketing:smiech:Z jakiegoś powodu fabryka dawała inne amory i sprezyny dla V-ek a inne dla R4.
#66 OFFLINE
Napisany 07 października 2013 - 18:50
#67 OFFLINE
Napisany 25 października 2013 - 04:37
#68 OFFLINE
#69 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 18:59
#70 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 19:43
Cześć koledzy mam pytanie mam okazję kupić całą omegę b po wypadku z silnikiem 2.5 i chciał bym go wstawić do siebie a orginalnie mam 2.0 czy jeśli wstawię 2.5 to będę musiał zmieniać skrzynię most itp.? czy dużo będzie przerabiania z elektryką bo nie wiem czy to będzie opłacalne. Proszę o Pomoc Pozdrawiam!
jest w temacie , wystarczy poczytac
#71 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2016 - 11:00
Witam
Było cos wspominane w temacie ale czy zeby z omegi bfl 2.5 przerzucic funkcje TC do omegi B x20xev z silnikiem i rzeczami oczywistymi oprócz pompy abs i hamulcowej jest szansa ze bedzie trzeba zmieniac wiazke pod deska mam na mysli do zegarów i mida i przełaczników?