

Kąt wtrysku
#1
Guest_stasiek30_*
Napisany 29 stycznia 2010 - 12:44
#2
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 20:25
#3
Guest_stasiek30_*
Napisany 29 stycznia 2010 - 21:11
#4
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 21:19
#5
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 21:51

#6
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 23:04
#7
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 00:19
kat wtrysku powinien byc 0,90 mm plus minus 2 mm
z dwa dni temu ustawiałem dałem 70 zł za ustawienie
i teraz pali na dotyk czy zimna czy ciepła:D
#8
Guest_stasiek30_*
Napisany 30 stycznia 2010 - 09:15
A może jest na forum ktoś z okolic płocka,płońska lub ciechanowa i wie gdzie dobrze mogli by to zrobić?
#9
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 10:31
ale najlepiej będzie jak Ci to zrobi fachowiec od dieslów:D
#10
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 10:44
GMP, ale na którym cylindrze?kąt wtrysku powinien być 0.96 stopnia przed GMP.
#11
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 11:22
#12
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 17:34
a najblizszy termin jaki mipowiedzial najszybszy to za 3 tygodnie a wtedy to mnie juz to bedzie rybka bo pewnie juz duzych mrozow nie bedzie a do przyszlej zimy to pewnie zmienie auto na mv6
#13
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 17:35
Wszystko masz w "Sam naprawiam".powiedzcie prosze ile taka regulacja zajmuje czasu i co trzeba zdemontowac przy motorze zeby sie dobrac do pompy bo ja bylem u 3 fachmanow w okolicy i nikt tego sie nie chce poddjac z marszu bo podobno pol dnia dlubania przy tym i wogole a mi sie wydaje poprostu ze im sie nie chce
#14
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 07:52

po prostu im sie nie chce:D
zeby sie dostac do pompy i to ustawic trzeba zdjac kolektor ssacy,odkrecic gorne wezyki idace z pompy do wtrysków i mas zjuz dostep:d
#15
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 12:50
po 2 proponował bym je najpierw poluzować i spróbować "przekręcić" pompą tak jest łatwiej bo poźniej może być problem z dokręceniem rurki bodajże od 6 wtrysku jest mało miejsca a niedokręcenie będzie powodowało wyciek
po 3 trzeba zdjąć kolektor a to nie zajmuje pół dnia z wprawą ja wyjmuje przekładam pompę w 3,5h ale to już kwestia indywidualna
po 4 ustawianie kąt dla osoby która ma pojęcie o mechanice nie jest trudne dawniej nie było komputerów i jakoś ludzie ustawiali podobnie jest z rozrządem bez problemu można go ustawić nie mając żadnych specjalistycznych przyrządów.
po 5 kąt wtrysku możesz ustawiać od dowolnego tłoka ale najłatwiej jest od 1 bo są oznaczenia.Gdzie? to zależy od samochodu.Który tłok to 1?? To wynika z kolejności pracy silnika.W omedze ustawiasz od 1 bo masz pompę z przodu.Jednym z wyjątków jest VW LT gdzie pompę masz "lewą'' i jest z drugiej strony silnika.
Omega B 2.5TD manualna caravan 98'
Omega B 2.0 16v manual caravan anglik
Chyba musze sobie podwórko powiekszyć

#16
Guest_stasiek30_*
Napisany 02 lutego 2010 - 16:44
#17
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 00:19
#18
Guest_stasiek30_*
Napisany 03 lutego 2010 - 09:10
no ale kąt wtrysku na kompie przeważnie będzie dobry jeżeli samochód chodzi i normalnie jeździ. pompa ma samoregulację. ale na zimnym te 3.5 czy na rozgrzanym?
Fejs pokazywał że jest temperatura 70 stopni
Na forum czytałem i jedni piszą ze ten kąt powinien wynosić 0.96 stopni a inni że 0.96 milimetrów. Więc czy stopnie mają te same wartości co milimetry?
#19
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 10:36
znajdz kogos sprawdzonego kto robi w dieslach i on ustawi ci taka wartosc zegarem..... wtedy bedziesz miał pewnosc ze jest ok
Bo inni mechanicy potrafia czasem pogorszyc a nie poprawic:d
#20
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 11:09