Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

czy uszkodzone łożysko i poduszka amortyzatora moze byc przyczyną stuków?prosze o odp


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ecmpid

ecmpid
  • 71 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kinrooi(Belgia)Sosnowiec

Napisany 10 marca 2011 - 10:41

koledzy , jutro chce sie przymierzyć do wymiany poduszki i łozyska a mcpersonie i czy jesli odkrece mcpersona razem z piasta to musze jechac na geometrie ??
i czy jest opcja aby odkrecic od góry miseczke i poduszke a pozniej podniesc auto tak abym nie musial stosowac sciągaczy do sprężyn ??


ja tak kiedyś póbowałem i dało sie bez zastosowania ściągacza .ze zdjęciem sprężyny nie było problemu gorzej z założeniem póżniej w ten sam sposób troszke się namęczyłem

#22 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 marca 2011 - 14:32

założeniem póżniej w ten sam sposób troszke się namęczyłem

zapewne problem z trafieniem tłoka amora w otwór łożyska

#23 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 marca 2011 - 15:10

ja tak kiedyś póbowałem i dało sie bez zastosowania ściągacza .ze zdjęciem sprężyny nie było problemu gorzej z założeniem póżniej w ten sam sposób troszke się namęczyłem

A nie dasz rady zrobić obejmy z jakiegoś słusznego płaskownika? Zakładasz dwa na zgniecioną sprężynę, podnosisz auto i wyciągasz mcpersona. Sprężynę masz wtedy ściśniętą i luźną.

#24 OFFLINE   ecmpid

ecmpid
  • 71 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kinrooi(Belgia)Sosnowiec

Napisany 10 marca 2011 - 17:18

zapewne problem z trafieniem tłoka amora w otwór łożyska


dokładnie tak bo jak nie trafiłem to tłok sie wciskał i wszystko od początku robiłem tak tylko raz i nie będę tego powtarzał ale jest to do zrobienia :D

#25 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 kwietnia 2011 - 17:00

Witam Kolegów.Temat dość stary ale może coś się przyda.Jestem właśnie po akcji wymiany amortyzatrów,poduszek i lożysk amorków przód.Moja rada to nie kupujcie najtańszych zestawów poduszki + łozysko,ja się pokusiłem i niestety musiałem wsadzić spowrotem stare bo obiawy były masakryczne,macpersony po skręceniu przekręcały się krótkimi skokami a z jednej strony wywalło tak poduche że ta podkładka amora pod maska po opuszczeniu auta odstawała dobre 1.5 cm,więc szkoda czasu na tani badziew.Po zakupieniu zestawów febi wszystko super chodzi.Pozdrawiam.