


Napisany 23 stycznia 2010 - 22:47
Napisany 23 stycznia 2010 - 22:51
Witam Wszystkich!
Mam problem z ogrzewaniem w moim opelku... Mianowicie... Nagle, bez żadnego powodu temperatura w aucie zaczęła oscylować w granicach 80 stopni, a co za tym idzie powietrze z nawiewów było letnie...Pomyślałem że to termostat, więc nie czekając długo kupiłem nowy i wymieniłem. Niestety efekt z tego żaden... Bez zmian. Na postoju owszem, temp fika do 90 stopni i ogrzwanie jest good!
!
Jak ruszę z miejsca to za moment jest ponownie 80 st i zimno w środku, w aucie... Proszę o jakąś porade... Pozdrawiam...
Napisany 23 stycznia 2010 - 22:56
Napisany 23 stycznia 2010 - 23:08
tak dobry... 92 st na 100% wskaźnik nie kłamie bo widać to po ogrzwewaniu, przy 90 leci gorące powietrze, a jak ruszę to spada do 80 i wieje zaledwie delikatnie ciepłe...
Napisany 24 stycznia 2010 - 02:10
Zgadzam się.tak dobry... 92 st na 100% wskaźnik nie kłamie bo widać to po ogrzwewaniu, przy 90 leci gorące powietrze, a jak ruszę to spada do 80 i wieje zaledwie delikatnie ciepłe...
skoro spada to termostat nie trzyma - albo kupiles padniety albo masz cos nie tak z obudowa (jesli wymieniales wklad) innej opcji nie ma.
Napisany 24 stycznia 2010 - 12:36
Napisany 26 stycznia 2010 - 21:45
Napisany 26 stycznia 2010 - 22:08
o so chozi?? a to są różne wolał bym unikać powtarzania czegoś czego nie ma np. "hermetycznych termostatów" więc pytam czy sprzedawca to wymyślił czy co innego??kup termostat hermetyczny czyli szczelny w obudowie sprzedawca w sklepie będzie wiedział o co chodzi
Napisany 30 stycznia 2010 - 17:37
Napisany 30 stycznia 2010 - 18:09
Napisany 30 stycznia 2010 - 18:20
Napisany 30 stycznia 2010 - 19:13
kolego sorkiale co mi podales ten termostat to nie maja w katalogu do mv6 musimy poszukac innego z gory dzieki a le powiedz mi czy oringi musza byc czy nie musza
przepraszam za klopot
pozdrawiam
Napisany 30 stycznia 2010 - 20:03
Jeszcze trochę się wtrącę - uszczelki (oringi) muszą być nowe, najlepiej orginalne. Stare mogą się rozlecieć przy demontażu.a le powiedz mi czy oringi musza byc czy nie musza
przepraszam za klopot
pozdrawiam
Napisany 30 stycznia 2010 - 20:06
Co do masy uszczelniającej - czy jest obowiązkowa - może inni się wypowiedzą.
Napisany 30 stycznia 2010 - 20:10
Czyli w epc4 są jakieś głupoty -i wsisko jasne.V6 ma takie same uszczelki we wszystkich typach i rocznikach
Napisany 30 stycznia 2010 - 20:25
Napisany 30 stycznia 2010 - 20:51
Chyba się gubię, albo sprzedawcy coś przymarzło - tu można kupić samą wkładkę termostatu (dokładnie ta co jest wystawiona na tej aukcji)a podaj kolego inny link na te termostaty na same wklady bo to co podales dzwonilem ale do V nie maja
Napisany 30 stycznia 2010 - 22:33
Napisany 31 stycznia 2010 - 01:02
Z bata można stwierdzić że tak. A żeby nie mieć wątpliwości, trzeba sprawdzić czy podczas rozgrzewania silnika (z rana) robi się ciepła chłodnica od strony akumulatora. Jeżeli tak, to termostat jest cały czas otwarty i puszcza wodę na chłodnicę. To sprawia że silnik jest nie dogrzany, w trasie jeszcze bardziej się wychładza.Ja teraz w te mrozy tez tak mam grzeje mi sie max do 80-82 i nie podejdzie wyżej,jak rano jade do pracy 10km to podjedzie do 80-81 i koniec,ale mam wtedy ogrzewanie na maxa generalnie mam zawsze na maxa ustawione,czy moze tak byc czy mam tez do wymiany termostat