

Spryskiwacze xenonów - policja.
#21
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2010 - 09:42
#22
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2010 - 11:18
Ale to nie jest jeszcze niebieskie... 5700k, a 8000k czy 12000k, to różnica co?co do niebieskiej barwy ksenona, ciekawe czy czepiaja sie wlascicieli mb s klasy , tam barwa jest 5700 czyli prawie 6000 tys.
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 00:21
co do niebieskiej barwy ksenona, ciekawe czy czepiaja sie wlascicieli mb s klasy , tam barwa jest 5700 czyli prawie 6000 tys.
Czepiać to się mogą


#25
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 00:52
Ze niby tak automagicznie sie dzieje? Podaj jakas marke - nawet fajne to to.w niektorych autach na czas pryskania wysokosc swiecenia sie obniza do minimum i po paru sekundach sie podnosi
Tak ogolnie, to mial racje. Albo biale, albo zolte selektywne. Kazdy diagnosta tobie to powie.o tak ogolnie to mnie pewnie chcial postraszyc tylko ale co mu to dalo???
#26
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 01:11
Czepiać to się mogą
jak ma wszystko ok, to może sobie wsadzić nawet palniki 12k i nic mu nie zrobią
Tylko palnik 12k musi mieć homologacje do lampy a palnik 12k z wallegro takowej nie posiada.
#27
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 01:27
Tylko palnik 12k musi mieć homologacje do lampy
Chyba każdy musi mieć, niezależnie od barwy.
#28
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 06:57
#29
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 23:55
a za zamarznięte spryskiwacze nie powinien zabrać dowodu tylko ukarać mandatem i zabezpieczyć pojazd ( albo sam to zrobisz albo dalsza droga na lawecie ale z dowodem) kierowca jest zobowiązany do przygotowania pojazdu do jazdy przed jej rozpoczęciem.
tak samo nie wiem czy o tym wiecie ale przepisy przewidują jako wyposażenie obowiązkowe chlapacze paradoks jest więc taki że prawie każda osobówka po 2000r. jest niesprawna. nie mówiąc już o jakiś miejskich terenówkach jak np bmw spod kół której więcej wody leci niż spod ukraińskiego tira
#30
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2010 - 00:05
nieprawda bo są obowiązkowe jeżeli dolna krawędź tylnego błotnika znajduje się powyżej płaszczyzny tylnej osi auta o czym mówi (dość zawile) ustawa o warunkach technicznych i badaniu pojazdów.tak samo nie wiem czy o tym wiecie ale przepisy przewidują jako wyposażenie obowiązkowe chlapacze paradoks jest więc taki że prawie każda osobówka po 2000r. jest niesprawna. nie mówiąc już o jakiś miejskich terenówkach jak np bmw spod kół której więcej wody leci niż spod ukraińskiego tira
I kolego zmień avatar jeśli to jest to co myślę.
#31
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 18:39
#32
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 18:43
Ze niby tak automagicznie sie dzieje? Podaj jakas marke - nawet fajne to to.
.
teraz dopiero zauwazylem twoja odpowiedz na moj post
a juz pisze

np skoda superb:D
#33
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 18:46
teraz dopiero zauwazylem twoja odpowiedz na moj post
a juz pisze
np skoda superb:D
w phaetonie jest jeszcze bardziej automagicznie - najpierw pryska na jeden reflektor, a dopiero po chwili na drugi - aby nie pozbawić kierowcy oświetlenia drogi
#34
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 18:53
w phaetonie jest jeszcze bardziej automagicznie - najpierw pryska na jeden reflektor, a dopiero po chwili na drugi - aby nie pozbawić kierowcy oświetlenia drogi
albo zeby nie oslepiac za mocno jadacych z przeciwka bo z tego co zauwazylem u siebie w momencie pryskania to widac jeszcze lepiej niz normalnie ale jadacy z przeciwka po oczach obrywaja
a wogole to juz w starych bmw reflektory i przeciwmglowe tez sie nie pryskaja razem tylko jedne po drugich zeby wlasnie po oczach nie dawac
#35
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2012 - 19:04

Przeniosłem. Najpierw zawsze używaj :szukaj: i kontynuuj w istniejących tematach //Adam10
#36
OFFLINE
Napisany 09 maja 2013 - 20:19

ja tez szukam tylko do OMY B FL
#37
OFFLINE
Napisany 09 maja 2013 - 20:30
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 09 maja 2013 - 21:11

#40
OFFLINE
Napisany 09 maja 2013 - 21:36
Ciężko będzie ci ustawić kont sprysku dlatego że oryginalne masz na wysokości około 5cm od zderzaka. Uniwersalne montowane są bezpośrednio w zderzak ( raz montowałem takie w BFL i niestety psikały w hokej) wiec pozostaje szukać ori.
Gucio prawda. Spryski ze skody mają obrotowe główki ze sporym zakresem regulacji. Można je dowolnie ustawić.
Do omegi blf można dopasować z octavi jedynki po liftingu są jedynie trochę wyższe. co w niczym nie przeszkadza.