

Problem z BRC
#21
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 14:22
#22
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 09:01
Tym razem to chyba coś poważniejszego bo przy przejściu na lgg ten przekaźnik cyka sobie a na końcu bzyczy. I silnik gaśnie.
#23
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 11:23
Ja mam już dość tego BRC. Wydałem masę kasy, żeby wszystko działało, a ostatnio znowu w trasie musiałem na benzynie jechać, bo autko ni stąd ni z owąd zaczęło szarpać przy przyspieszaniu jadąc na gazie i nie mogłem przekroczyć 2 tys. obr./min. Niestety nic nie pomagało, aż w końcu odłączyłem klemy akumulatora na 15 minut i ... wszystko wróciło do normy.
Zauważyłem też dwie dodatkowe przypadki:
1. O dziwo razem z gazem wyłącza się też ogrzewanie. Wszystko powraca do normy po odłączeniu klem na 15 minut i przytrzymaniu go przez chwilę na obrotach rzędu 2-3 tysięcy.
2. Zawsze gaz się wyłacza po zatankowaniu butli do pełna i przejechaniu około 40 km. Za każdym razem tak samo. I za każdym razem w odstępie miesięcznym mniej-więcej.
Macie jakis pomysł opróćz wyrzucenia tego na śmietnik?

#24
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 11:59
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 13:06
12v 30A Jakiś uniwersalny. Wg oznaczeń i rysunku to taki sam.jaki przekaznik kupiles
Ba, chciałbym. Nadal szukam interejsu i programu.Spróbuj podpiąć do kompa
Podczas ostatniej wizyty w serwisie BRC wymieniłem oba filtry. Za poprzednią diagnozę i wymianę filtrów skasowali mnie prawie 200zł.
Wolę popróbować sam cos znaleźć.
A tu pada. Jak przestanie to sprawdzę napięcia na kostce przekaźnika.
#27
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 13:30
i zobacz czy otwiera elektorzawor ten przy reduktorze jeszcze jest opcja czujnika temperatury
#28
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 14:25
12v 30A Jakiś uniwersalny. Wg oznaczeń i rysunku to taki sam.
Ba, chciałbym. Nadal szukam interejsu i programu.
Podczas ostatniej wizyty w serwisie BRC wymieniłem oba filtry. Za poprzednią diagnozę i wymianę filtrów skasowali mnie prawie 200zł.
Wolę popróbować sam cos znaleźć.
A tu pada. Jak przestanie to sprawdzę napięcia na kostce przekaźnika.
http://www.allegro.p...4_promocja.html
Proszę Cie bardzo, fejs od Staga pewnie też będzie pasował, kwestia odpowiedniego podłączenia pinów i będzie na USB
#29
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 19:52
http://www.allegro.p...4_promocja.html
Proszę Cie bardzo, fejs od Staga pewnie też będzie pasował, kwestia odpowiedniego podłączenia pinów i będzie na USB
Mam Sequent 56
W tym jest, tak samo jak w starym. Na starym przekaźniku tez tak się zachowuje, dlatego myślałem, że zepsuty.nie jest polaczone w uniwersalnym
Znalazłem na szybko takie. Jutro zrobię lepsze.



#30
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 23:00
Mam Sequent 56
http://www.allegro.p...6_plug_usb.html
Proszę Cie bardzo wujek google znajdzie wszystko
Co do samej instalacji do czego się doczepie:
1) przewód zasilający listwy w gaz idzie przez EGR który podczas pracy silnika ma bardzo wysoką temperaturę i z czesem go przytopi i będzie niebezpieczny wyciek gazu
2) wtryski gazowe leżą, nie wiem czy akurat dla tych wtrysków to nie ma znaczenia ale ogólnie dla większości wtrysków gazowych ma to znaczenie
3) Nie wiem jak jest rozwiązane zasilanie w gaz drugiej listwy gazowej, chyba wzięte jest z drugiej strony na przestrzał z tej pierwszej co moim zdaniem nie ma bata żeby chodziło, zawsze na drugiej listwie w ten sposób podłączonej będzie spadek ciśnienia gazu a co za tym idzie uboga mieszanka
4) podciśnienie jest wzięte prawdopodobnie ze złego miejsca (nie jest to moje zdanie lecz gazowników, powtarzam jedynie porady jakich oni mi udzielili w tej kwesti)
#31
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 23:05
http://www.allegro.p...6_plug_usb.html
Proszę Cie bardzo wujek google znajdzie wszystko


kto pierwszy przetestuje?
#32
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 21:46
Nie chcę zapeszać , ale prawdopodobna przyczyną były zaśniedziałe piny w komputerze czy też we wtyczce. masa na przekaźnik sterujący zaworem gazu, raz była raz nie. Napięcie sterujące raz był 12V a potem 5V. Co skutkowało jego cykaniem lub bzyczeniem podczas przełączania na gaz i gaśnięciem silnika.
Zostawiłem 30zl. Za trzy godziny to w sumie nieźle.
Przy okazji sprawdziliśmy inne rzeczy i wydaje mi się, że schodzi mi ciśnienie gazu z listwy. Chyba jakiś wtryskiwacz puszcza lpg. Chyba dlatego po postoju muszę zakręcić zdecydowanie dłużej rozrusznikiem pewnie aby przepchnąć gaz przez silnik.
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 22:13
Nie, przecież w BRC i tak się nie da.Odpalasz auto na gazie?
Mam na myśli, że jak odpalam to oprócz benzyny pewnie jest tam i gaz. Mieszanka za bogata i się nie pali. Dopiero jak pokręcę dłużej to zapala.
#35
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 22:16