

Drgania kierownicy przy 70-90 km/h
#1
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 18:21
#2
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 20:05
Zima tez tak czesto bywa ze snieg przykleja sie do kol, i zmarza na lod i dziala to jak odwazniki

pozdro
#3
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 20:09
#4
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 21:58
#5
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:09

takie przyrządy do tego nie są popularne ale niektore warsztaty nimi dysponują. proponuje Ci to zrobić, bo byc moze kola są nieprawidłowo osadzone w piastach:)
#6
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:17

#7
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:20

#8
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:23
#9
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:29
oj z tym sie nie zgodze:nu_nu: nie bije mu caly czas tylko w przedziale jakiejs predkosci. Mozliwe, ze ma odksztalcone opony, ktore powoduje niewywazenie trudne do skorygowania...ale na dwoch kompletach? malo prawdopodobne. Bardziej juz przyczyna lezy wlasnie w nieprawidlowym osadzeniu w piascie-i wtedy wlasnie pomaga dowazenie na samochodzie.Jak by miał nieprawidłowo osadzone to doważanie nic nie da. Kwadrat też można wyważyć, jak koło ma bicie to doważanie nic nie zmieni.

Jeszcze jakby mial naped na przod to by mogl miec niewywazone np półosie napedowe-ale przeciez to Kluska;)
#10
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:35
#11
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:37
ja Ci jednak proponuje to zrobić, nie zapłacisz fortuny a bedziesz miał pewnośćDoważanie na aucie ? Pierwszy raz słyszę . Nie wiem czy ktoś robi coś takiego w moim mieście
. Nie standardowo robił na maszynce, bez żadnych problemów.

#12
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:48
#13
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 22:55
#14
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 23:31
#15
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2010 - 00:25
nie zawsze... radze dowazyc mimo wszystko, chociaz dla pewnosci by to wyeliminowac;)Po prostu trzeba dobrze odadzić koło na piaście. Jak otwór/pierścień centrujący jest dobry i piasta czysta, nie uszkodzona to musi być dobrze.
#16
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2010 - 09:45
#17
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2010 - 08:06
Jak objawia sie bicie boczne, a jak promieniowe? Czy boczne pojawia się w trakcie jazdy przy skręcaniu kołami (np. podczas wyprzedzania)?Jak masz koło żle osadzone to powstaje bicie boczne i (lub) promieniowe koła. Nie wynika to z niedoważenia tylko braku symetrii i ciężarkami nic nie zmienisz.
#18
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2010 - 09:56

Oba typy bicia koła objawiają się drganiami i gorszą przyczepnością. Przy bicu bocznym może być uczucie jak by auto "pływało", efekt podobny jak by się jechało na oponach o bardzo wysokim profilu. Przy zmianie kierunku jazdy możesz dociskać koło które ma bicie i drgania będą się nasilać.
#19
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2010 - 11:09
#20
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2010 - 12:15
jeżeli masz alu to może meches nie założył tego plastikowego pierscienia na piaste i stąd są te bicia
