

Omega BFL czy Vectra C ?
#21
OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 16:17
omega rulez:)
#22
OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 16:26
#23
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 00:15

Wsadz do VC 3 ludzi na tylne siedzenie i zobacz ile tam miejsca. Jezeli ktokolwiek ma powyzej 180 cm to bedzie jechal ze skrecona w bok glowa. Jak ktos chce to niech policzy wysokosc od siedziska do dachu. Do tego jak z przoduj jedzie ktos ze wzrostem 180 wzwyz to z tylu tylko 10 latek wsadzi nogi. Ja sie przerazilem.
Potem przejedz sie Vectra (czy B czy C) 200km. Ktokolwiek nie majacy krotkich nozek wyjdzie ze skurczem tylka. Do tego w VB zawsze z przodu dotykalem dachu, w VC jest troszke lepiej, ale pasazer z przodu Nie wiem kto te auta projektowal.
Bagaznik w liftbacku jest sensowny.
A jezeli chodzi o VC to zapytaj sie ile kosztuja czesci, szczegolnie CIM, sprezyny zawieszenia (pekaja co 5-9 lat - wszystkie) i "banany" z tylu.
Vectra ma dosc skomplikowane ale wcale nie dobre zawieszenie.
Jezeli chodzi o bezpieczenstwo to rzeczywiscie jest bezpieczna.
Czy namawiam na Omege? To zupelnie inne auto, wielkie, wygodne, ale paliwozerne i dosc zacofane technologicznie.
Ja cenilem Omege, ale nie uwazalem jej nigdy za ideal auta. Nigdy jednak nie bralem VC za zastepce, bo wg mnie nie oferuje w srodku tego czym pokazuje sie na zewnatrz. W koncu usiadlem w Focusie i juz w nim zostalem. No, ale namawianie Cie na sprawdzenie Focusa byloby nie na miejscu

#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:26
to prawda co piszą o tym słynnym zawieszeniu Focusa?W koncu usiadlem w Focusie i juz w nim zostalem
#26
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 10:20
to prawda co piszą o tym słynnym zawieszeniu Focusa?
Nie wiem co piszą, ale wg mnie w Focusie jest swietnie zestrojone, nie za miekkie, nie za twarde. Bylem bardzo zdziwiony jak pojezdzilem troche. Do tego jest proste i trwale. We wszystich Omegach cos robilem w zawieszeniu (nie duzo, ale zawsze albo gumy wahaczy, albo wieszak), a w Focusach przy ok 100tys jeszcze nic (w jednym lacznik stabilizatora).
#27
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 12:23
no właśnie to piszą co mówisz. To zawieszenie wielowahaczowe zdaje niby egzamin w nowych Fordach. Auto sztywne, ale nie traci komfortu jazdy.Nie wiem co piszą, ale wg mnie w Focusie jest swietnie zestrojone, nie za miekkie, nie za twarde. Bylem bardzo zdziwiony jak pojezdzilem troche. Do tego jest proste i trwale. We wszystich Omegach cos robilem w zawieszeniu (nie duzo, ale zawsze albo gumy wahaczy, albo wieszak), a w Focusach przy ok 100tys jeszcze nic (w jednym lacznik stabilizatora).
#28
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 12:27
no właśnie to piszą co mówisz. To zawieszenie wielowahaczowe zdaje niby egzamin w nowych Fordach. Auto sztywne, ale nie traci komfortu jazdy.
W starych tez swietnie chodzi, zakrety mozna docinac pieknie, a auto jest praktycznie pomiedzy nad a podsterownoscia. No i promien skretu ma bardzo maly i bardzo przestronne wnetrze (maska jest o 20-30cm krotsza od np Vectry B i to wszystko zostalo na przedzial pasazerski).
no ale to nie reklama Forda
