

Automat w zimie
#1
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 17:31
#2
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 17:38
u mnie jak ja nacisne to czuje jak auto najpierw (siada) i troszke wolniej sie zbiera i rozlacza ta sniezynke przy ok 80km/h Kiedys w niemieckiej instruckcki doczytalem (bo tylko taka posiadam) ze na sniezynce nie wolno dociskac do dechy!!
#3
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 17:41
#4
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 18:46
to jest tryb śniegowy że tak powiem. Rusza ci z 3. biegu wiec tak ci nie zrywa kół. Wyłącza sie samo powyżej 80km/h.
Powiedział bym ze chyba nawet na czwórke przełącza, ale tak czy siak napewno na jakis powyzej dwojki ....

#5
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 21:06
ASB pracuje normalnie, używając wszystkich dostępnych przełożeń do 80 km/h.
#6
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 22:16
Włączenie tej "śnieżynki" powoduje zmniejszenie momentu obrotowego.
ASB pracuje normalnie, używając wszystkich dostępnych przełożeń do 80 km/h.
nie wprrowadzaj ludzi w błąd, jesli nie wiesz jak jest.
Już niżej zostało powiedziane - włączenie śniezynki powoduje, ze skrzynia rusza z III biegu i nie zmienia biegów do ok 80km/h kiedy to włącza IV i wyłacza snieżynke.
#7
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2009 - 14:15
WyżejJuż niżej zostało powiedziane

Ja żałuję że tej śnieżynki u siebie nie mam. Śnieżynkę chyba też do ruszania z błota i mułu się używa (na grząskim ogólnie) - nie chcecie wiedzieć jak to rozwiązali w passacie

#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2009 - 15:29
Jedno ale - tak to się skrzynie zajeździ - więc nie wiem co autor miał na myśli
I piszę o ASB - dla jasności a nie o manu

#10
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2009 - 15:33

#11
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2009 - 15:36

#12
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2009 - 15:40

Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać.
#13
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2009 - 08:54
Auto stawiam w garazu podziemnym, duzy upad, dlugosc wyjazdu ok 60-70m, ale przed wjazdem do wyjazdu jest ostry zakret w prawo czyli nie mozna sie rozpedzic za bardzo i w dodatku za zakretem od razu wpadalem z poslizgiem bocznym do wyjazdu.
Majac letnie opony jeszcze 235/40/18 nawalilo sniegu, a w miedzyczasie zostal ubity i przykryty jeszcze bialym puchem, czyli lodowisko pod sniegiem. Mialem spory problem z wyjechaniem, omega nawet z lekkiego rozpedu dojezdzala max do polowy gory w dodatku caly czas bokiem. Zeby dojechal bez gazu bylo za stromo. Dopiero po wlaczeniu sniezynki i tez lekkiego rozpedu mimo ze i tak caly czas buksowal i stawial mnie bokiem dojechalem do samej gory, ale zatrzymalem sie na jakims zaglebieniu przed skrzyzowaniemi i juz nie ruszyl i znowu trzeba bylo cofac na sam dol. Za ostatnim razem pomogl mi dozorca garazu bo stal na gorze na skrzyzowaniu i patrzyl czy nic nie jedzie, a ja z rozpedu bokiem wyjechalem na droge osiedlowa. I wtedy pojechalem wlasnie wymienic kola:D
#14
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2009 - 09:35
Masz esp? powinien zapobiegać stawianiu auta bokiem, ale z drugiej strony dość mocno przyhamowuje auto
#15
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2009 - 11:17
Wspomagacze wylaczylem bo za bardzo mi hamowal samochod i jechalem ze sniezynka tak do 2,5-3tys obr;)
#16
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 13:46
#17
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 14:09
#18
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2009 - 10:48
A własnie że chcemy !- nie chcecie wiedzieć jak to rozwiązali w passacie
Dawaj jak to w VW działa
Sorki ale dopiero zauwazyłem, że kolega Roozga wyraźnie opisal jak to się robi w VW.

Sasik
#19
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2009 - 11:02
instrukcja mówi - aby wyjechać z błota lub grząskiego terenu należy ruszyć szybko do przodu potem szybko wsteka itd aż się wyjedzie
Jedno ale - tak to się skrzynie zajeździ - więc nie wiem co autor miał na myśli
to jest ogolna instrukcja w praktycznie każdej marce i z resztą nie tylko bpo techniki jazdy też o tym mówia. Swoją drogą konia z rzędem temu, kto szybciej zmieni biegi z jednynki na wsteczny niż po prostu pohuśta sie na błotku/sniegu.
#20
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2010 - 11:42