

Odpowietrzanie
#41
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 06:39
To przyspieszyłem zapłon czy opóźniłem?
#42
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 07:37
Ale chyba nie ma sensu tak debatowac, krócej trwa ustawienie pompy raz tak raz tak niz gadac o tym 2 dni

trzeba spróbować... nie bede sie upierał przy swoim bo nie mam całkowitej pewności i nie chcę komus namieszac. Najwazniejsze jest wiedziec gdzie i jak wpychać łapy by lepiej autko paliło.
#43
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 07:47
#44
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 10:01
I tu moje pytanie na co zwrócic szczegolna uwage, na jakie parametry?
wiem ,że sprawdzic temp.czujnika plynu chlodzacego (musi byc zblizona do zewn.temp.)
wiem,że kąty wtrysku tylko Wy zawsze podajecie dwa a ja za bardzo nie wiem o co chodzi

jakie powinny byc wartosci tych katow(wiem ze sami probujecie ustawiac metoda prob.ale chodzi mi o to,ze moze u mnie jest calkiem inaczej ustawione)
jakie powinna byc dawka paliwa?
jezeli sa jeszcze jakies wartosci na ktore trzeba zwrocic uwage to napiszcie.
NIe chcialbym calkowicie zdawac sie na fachowosc ludzi w aso bo roznie z tym bywa.dlatego chce sobie te parametry spisac i podac tu na forum-moze cos bedzie nie tak.Dzieki wielkie i pozdro.
#45
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 12:11
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
#46
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 12:15
.Kolego z tym ASO to nie wiem, czy ktokolwiek Cie dopusci do Techa.:-)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
Dopusci ,dopusci szwagier jest tam blacharzem

#47
OFFLINE
#48
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 15:28
Podając mój przykład.
PO przekręceniu koła w lewo kąt mi się zmniejszył o 0,2* Miałem 3,7* a zmniejszyłem przekręcając w lewo 3,5*
Na temat mechaników mam swoje zdanie
Są mechanicy .bo to lubią robić i mechanicy co robią fuszerki i krzyczą duża kasę jak im się nie uda czegoś spieprzyć.
ArturL masz takie objawy jakie były u mnie tak samo kręciłem 5 razy po 10 sekund a jak załapał chodził równo. Tak jak mi pisałeś ze ty masz BFL i nie wiedziałeś jaki mogę mieć prawidłowy kąt wtrysku a był inny niż u Ciebie.
Ja bym lekko cofną koło w lewo. A najlepiej ustawić kąt przed odpaleniem po nocy i wtedy jak przekręcisz i nie odezwie się za 3-5 obrocie wała to próbujesz znów przestawić i tak na zasadzie prób. jak przesadzisz to ci wywali chek.
Tylko muszę znaleźć mechanika, co mi to ustawi, bo sam nie mam narzędzi do grzebania

#49
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 20:43
Przy -15* pali mi po podgrzaniu 1 raz świec po 3 obrocie wału.
Ale od razu zwiększyłem dawkę jak kombinowałem przy swoim autku to nie zaszkodzi jest tylko ta dawka na rozruch potem sobie steruje sterownik. Na lato zawsze można ją wyzerować. Nikt nie spodziewał się takich mrozów.
Tylko muszę znaleźć mechanika, co mi to ustawi, bo sam nie mam narzędzi do grzebania
Ale znajdż takiego co ma jakiegoś fejsa żeby mógł posprawdzać parametry. W sumie dużo kluczy nie potrzeba torxa do pompy klucz do wału i do napinania rolki paska no i czepień 6fi do zblokowania pompy
#50
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 22:34
dzieki pozdro
#51
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 06:21
Jakieś parametry pisał w tym poście
http://forum.omegakl...ead.php?t=32856
#52
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 10:10
#53
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 12:37
teraz mam zalozony zaworek przed filtrem -sprobuje go wymienic na pompke(gruszke) i przed odpalaniem bede recznie podpompowywal ropke moze skroci to czas odpalania bo szkoda pompy.swiece sprawdzali mi za pomoca probowki byly o.k. ale jak sami stwierdzili nie zawsze to swiadczy o tym ze sa one na 100% sprawne.to tyle. pozdro
#54
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 12:52
niestety koszt w aso to ok. 1000 zlociszy.ktos pisal ze sam wymienial uszczelniacze -czy duzo z tym roboty i czy trzeba miec jakies specjalne narzedzia?.
Na takim mrozie to nie bedzie przyjemna naprawa. Jak robisz pierwszy raz to spokojnie trzeba liczyc z 6h jak nie wiecej. U normalnego mechanika powinni Cie skasowac z 400-500zl (czesci+robocizna)
#55
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 15:45
Uszczelka czasami moze pozostac stara
#56
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 16:11
#57
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 11:22
Artur lub Saperr mam prośbę.Zwróccie uwagę , czy pokazuje coś obrotomierz podczas kręcenia starterem...Może czujnik wału podaje za słaby impuls.
#58
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 13:27
#59
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 17:51
#60
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 17:58
Powiedz mi, czy masz zamontowane webasto pod prawym nadkolem i czy działa Ci Gdybyś nie miał podaj mi proszę, jaki masz numer sterownika..Pozdrawiam
Tak gwoli ścisłości:
Pod prawym nadkolem to ani Webasto, ani ogrzewanie postojowe, tylko dogrzewacz cieczy chłodzącej firmy Eberspächer. I jeszcze nie słyszałem o jakiejś Omedze czy to Vectrze 2.0/2.2 DTI, która by tego nie miała.