Etam. Masz stary olej w skrzyni i tyle.Ja mam dokładnie te same objawy i u mnie jest to ewidentnie wina wysprzęglika
Reszte chyba wystarczjaco wyjasnil kocyk.
Napisany 23 grudnia 2012 - 13:51
Etam. Masz stary olej w skrzyni i tyle.Ja mam dokładnie te same objawy i u mnie jest to ewidentnie wina wysprzęglika
Napisany 23 grudnia 2012 - 20:47
Napisany 23 grudnia 2012 - 20:52
Napisany 24 grudnia 2012 - 10:51
Napisany 25 grudnia 2012 - 18:21
Ewidentny objaw niewłaściwego oleju przekładniowego. Rozgrzać porządnie i wymienić zarówno w skrzyni jak w moście. Mam u siebie DEXTRON III i o rzadnym chałasowanió i jazdah na lózie do pszodó po rannyh rozróhah nie ma mowy.
Napisany 25 grudnia 2012 - 22:26
Napisany 25 grudnia 2012 - 22:33
nic w tym dziwnego , obracający się wałek miesza olej w skrzyni a ten przekazuje energię na pozostałe wałki , jeśli koła są w powietrzu a opory ukł. napędowego małe to energia przekazywana jest dalej , efekt tym mocniejszy im gęściejszy olej w skrzyni , tak jak woda napędza koło młyna tak samo wirujący olej w skrzyni działa na koła zębate
Napisany 26 grudnia 2012 - 01:15
Wałki nie mieszają oleju. Koła zębate nie kręcą się w powietrzu, olej nie przekazuje energii.
Napisany 26 grudnia 2012 - 16:13
Wiesz, jest różnica w intuicyjnym rozumieniu zjawiska i w zgodnym z prawami fizyki i mechaniki. Jeśli komuś zależy na zrozumieniu problemu intuicja nie zda się na wiele.i tu wlasnie jest blad.
Napisany 26 grudnia 2012 - 23:50
Napisany 27 grudnia 2012 - 08:29
Napisany 27 grudnia 2012 - 23:53
No to mamy przełom w mechanice:), opory wewnętrzne zaprzęgnięte do przenoszenia momentu hehehehehehe
Napisany 28 grudnia 2012 - 00:40
no dobra, masz rację. Siłą która napędza auto na biegu neutralnym jest magia połączona z siłą odrzutu spalin z rury wydechowej.