

nieszczelny egr
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2009 - 17:58
jestem w UK? wiec jakis tutaj wyrwe
no fucktycznie - nie zauwazylem - przesylka bedzie drozsza niz egr
#23
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2009 - 18:08
#24
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2009 - 22:52
kiedys juz jeden od Ciebie mialem wytrzymal rok dlatego zastanawiam sie nad sensem wstawiania uzywki, nie wiadomo jak dlugo jezdzila u dawcy- nie odbierz tego jako pretensji
uzywka 40 pln + 10 wysylka co daje 50 pln
nowy - 662,66
Wynik prosty - za nowy masz 12 uzywek ktore na bank wytrzymaja dluzej niz nowy. skoro stary ci padl - drugi tez to moze masz problem gdzie indziej - sprawdz katalizatory. Moj Egr ma prawie 15 lat i caly czas dziala.
#25
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2009 - 23:00
#26
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2009 - 23:35
moze faktycznie masz racje, oblookam strone poczty polskiej i zobacze ile kosztuje wysylka do mnie... dam Ci znac na PW
nie oplaca sie wysylka - priorytet kolo 82 pln - szukaj u siebie
#27
OFFLINE
#28
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 00:36
mam problem z egr problem jest taki ze jest on nieszczelny, auto pierdzi, juz raz go wymienialem i pojawil sie znow ten sam problem, znalazlem tutaj dokladnie taki sam przyklad
jak widac problem jest w samym egr, a nie z uszczelka pod nim
czy ktos mial podobny przypadek... co moze byc jego zrodlem.
to wideo to moje

#29
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 00:41
#30
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 21:43
Ja mam podobny problem co kolega BESTB.
Mam nieszczelny EGR,przedmuchuje mi przez niego,tydzień temu wymieniałem gumową rurke łączącą lewy z prawym kolektorem,odprowadzenie spalin do egr,była wypalona od środka.
Jakieś pół roku temu walneła mi cewka zapłonowa i jeżdziłem na 5 garach około 200-250 km, może przez to katy mam zatkane.
Co najlepiej zrobić w tej sprawie,czy od razu wyciąć kata i go sprawdzić?
Proszę o pomoc.
#31
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 23:49
#32
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 13:23
Co najlepiej zrobić w tej sprawie,czy od razu wyciąć kata i go sprawdzić?
Proszę o pomoc.
zanim zytniesz kata , to sprawdz czy tlumiki nie sa zatkane ta watolina co w niej siedzi tez moze byc,
ja najprawdopodobniej dzisiaj ide odtykac swoja , bo brawy kat lub tlumik calkiem sie zatkaly
#33
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 16:02
ale nadal mam problem jakby nie palil na wszystkie gary...
#34
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 16:55
i znowu kuleje ze sie ruszyc nieda, to mysle sobie upg pewnie no to odpalilem potrzymalem na obrotach zeby sprawdzic czy plyny nie bierze, po chwili zaczela chodzic normalnie
nagrzalem ja do temperatury odpowiedniej i dalej zadnych ubytkow , podlaczylem do kompa a tu blad egr wyskoczyl, jak egr sie nie domyka to tez moga byc takie jazdy , jakby na wszystkie gary ie chodzil, wiec jutro zaslepiam egr, ale wydech tez wyciagne , zeby sprawdzic na wszelki wypadek , wkoncu jedna sonda nie dziala a sygnal i grzanie jest...
#35
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 17:02
jeszcze przeplywka mi zostala i cewka ale brak chęci szczególnie na wymiane cewki
#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2010 - 20:06
a do kogo to pytanie?uszczelniasz EGR to znaczy zaspawujesz?
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2010 - 10:16
#40
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2010 - 11:16