

Sprężarka klimatyzacji
Rozpoczęte przez
rafja
, 16 gru 2009, 21:38
27 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 10:55
Wszystko zrobisz na aucie i bez straty czynnika oprócz uszczelnienia czołowego.
Jest tak firma w Poznaniu:
http://cargo-pl.com/...ult.aspx?id=996
U nich można nawet najdrobniejszą pierdołę kupić, ale nie wiem czy sprzedają detalistom.
Ja u nich kupowałem sprzęgło i cewkę, ale przez serwis klimy w którym pracowałem. Jak coś to mogę w środę sprawdzić ceny i ci podać.
Jest tak firma w Poznaniu:
http://cargo-pl.com/...ult.aspx?id=996
U nich można nawet najdrobniejszą pierdołę kupić, ale nie wiem czy sprzedają detalistom.
Ja u nich kupowałem sprzęgło i cewkę, ale przez serwis klimy w którym pracowałem. Jak coś to mogę w środę sprawdzić ceny i ci podać.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#22
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 11:09
Wielkie dzięki tc82. Poszukam używek. Nowe pewnie cięzko będzie kupić, a cena za takie coś pewnie też taka, że spokojnie kupię za to całą sprężarkę, którą może jeszcze dalej sprzedam (bez sprzęgła). Dzięki tobie technicznie wiem wszystko, więc jakoś to chyba naprawię. Znalazłem właśnie coś takiego i ... się zastanawiam (jest bez cewki)
http://www.allegro.p...imatyzacji.html
rzucisz okiem?
http://www.allegro.p...imatyzacji.html
rzucisz okiem?
#23
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 11:25
Cena bardzo dobra, za samo koło pasowe tam dałem chyba 250 zł. Samą cewkę powinieneś dostać, nowa około 120 zł.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#24
OFFLINE
Napisany 11 maja 2010 - 12:12
koledzy moja bestia przy ruszanie i redukowaniu robi sie mulowata i dlawi sie co to moze byc
#25
OFFLINE
Napisany 11 maja 2010 - 21:28
koledzy moja bestia przy ruszanie i redukowaniu robi sie mulowata i dlawi sie co to moze byc
Chyba pomyliłeś wątek, bo to raczej nie jest wina spalonej cewki czy też uszkodzonej sprężarki;)
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#26
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2010 - 16:51
Sory że podpinam się do tematu. Mam klimę manualną omega B 94r. jak włączę kimę to robi się straszny muł. po zdjęciu paska kręci to koło z rowkami kręci się bez problemu. Jak odpalę auto i włączę klimatyzację pochodzi chwilę i wyłączę klimę i zgaszę auto to tym kołem ze śrubkami nie da rady przekręcić. nie wiem czy tak powinno być? oprócz tego kiepsko chłodzi, czasem ale nie zawsze słychać takie dzwonienie tak jak by to kółko ze śrubkami za mało się odsuwało, jak mam zapalony silnik to, to kółko stoji jak zamurowane
#27
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 08:47
To że na włączonej klimie auto robi się mułowate to normalne, każdy tak ma.
Kółko z rowkami(koło pasowe sprężarki) kręci się tylko na łożysku więc to też normalne że bez paska chodzi bez problemu.
Koło ze śrubkami to sprzęgło sprężarki, jak klima pochodzi chwilę to w układzie wytwarza się ciśnienie i ciężko nim wtedy przekręcić. Spróbuj przed odpaleniem auta nim pokręcić, powinno zachowywać się podobnie jak auto przepychane na biegu, takimi skokami się obracać.
Jeśli za mało się odsuwa to powinno się nagrzewać w wyniku tarcia na wyłączonej klimie, jeśli jest przegrzane to nie będzie działać prawidłowo = do wymiany.
Co do kiepskiego chłodzenia - kiedy była klima nabijana (może być mało czynnika??), jakie ciśnienia daje sprężarka (brak wydajności, zawór kontrolny do wymiany??), stan osuszacza (zapchany blokuje przepływ czynnika) i jeszcze wiele innych możliwości;)
Kółko z rowkami(koło pasowe sprężarki) kręci się tylko na łożysku więc to też normalne że bez paska chodzi bez problemu.
Koło ze śrubkami to sprzęgło sprężarki, jak klima pochodzi chwilę to w układzie wytwarza się ciśnienie i ciężko nim wtedy przekręcić. Spróbuj przed odpaleniem auta nim pokręcić, powinno zachowywać się podobnie jak auto przepychane na biegu, takimi skokami się obracać.
Jeśli za mało się odsuwa to powinno się nagrzewać w wyniku tarcia na wyłączonej klimie, jeśli jest przegrzane to nie będzie działać prawidłowo = do wymiany.
Co do kiepskiego chłodzenia - kiedy była klima nabijana (może być mało czynnika??), jakie ciśnienia daje sprężarka (brak wydajności, zawór kontrolny do wymiany??), stan osuszacza (zapchany blokuje przepływ czynnika) i jeszcze wiele innych możliwości;)
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#28
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 15:50
dzięki wielkie za odpowiedź jak znajdę chwilę czasu to muszę się przewieźć do jakiegoś medyka który to posprawdza.