Xenon czy soczewka?
Napisany 13 lutego 2007 - 18:27
Jak w temacie Xenon czy Soczewka?
Jak można to prosto rozpoznać?
Dzięki z góru za odp.
Napisany 13 lutego 2007 - 18:52
Rzeczy niemozliwe załatwiamy od reki - na cuda trzeba chwile poczekac
Napisany 13 lutego 2007 - 19:04
Czyli niema możliwości rozpoznania soczewek o d xenonów z zewnątrz???
Wiem że napewno muszą mieć spryskiwacze.
Napisany 13 lutego 2007 - 19:09
Jak przerabiane to nie muszą,lampy xenonowe świecą mocniej jasnym pięknym światłem i rozjaśniają się po odpaleniu(rozgrzewają się żarniki) a soczewki świecą słabiejWiem że napewno muszą mieć spryskiwacze.
Napisany 13 lutego 2007 - 19:49
Napisany 15 marca 2007 - 00:16
I jeszcze jedno pytanie, bo jeśli o xenony chodzi, to jestem kompletnie zielony...
Mam najzwyklejsze lampy w samochodzie więc spryskiwacze to najdziwniejsze marzenie jak dla mnie. Czy do xenonów muszą być? A jeśli nie będzie to czym to skutkuje?

Z góry dzięki za odpowiedź. W przyszłym tygodniu będę chciał je nabyć. A cena kusi. Miałem robić silnik ale facet zaproponował mi lampki za 1100zł (kompletne), więc chyba warto...
Napisany 15 marca 2007 - 12:41

Napisany 15 marca 2007 - 13:08
Napisany 15 marca 2007 - 17:20
Napisany 15 marca 2007 - 18:12
Napisany 15 marca 2007 - 18:27

Napisany 15 marca 2007 - 20:58
Napisany 15 marca 2007 - 21:13
Spryskiwacz reflektorow przy xenonach jest potrzebny nie tylko do przegladu i policji.Nawet niewiele zabrudzony reflektor xenonowy swieci gorzej od soczewki (jest rozproszone swiatlo)a przy tym strasznie oslepia innch kierowcow.Dlatego jest wymagane samoczyszczenie tych lamp
Ja to tak szczerze zastanawiam się czy to jest prawda czy tylko bajerek który ktoś próbuje w jakiś sposób wytłumaczyć?
Bo tak :
Jeżdżę na Xenonach bez spryskiwaczy nie zauważyłem pogorszenia świecenia przy zakurzonych światłach (a już to patrzyłem ) z oślepieniem nic o tym nie wiem bo nikt mi długimi jeszcze nie sygnalizował.
Przegląd już pisałem kiedyś moja omega przeszła już drugi z koleji