zwróć uwagę czy parownik dobrze sie nagrzewa bo coś mi sie wydaje że coś zakłóca prawidłowy obieg (może źle wcięty) może przy pierwszym porannym nagrzewaniu robi się bańka powietrzna przed parownikiemPrzypomniała mi się jedna rzecz: Czasem jak się przełączy z tym opóźnieniem to silnik przez chwile jest mulasty i potrafi z powrotem na benzynę się przełączyć z sygnałem jakby gaz się skończył. Jak jeszcze przymrozi to spróbuje na postoju mocniej go pomęczyć może dojde do jakiś wniosków. Jeśli problem występuje u kilku osób nie znaczy że tak być powinno. Fajnie byłoby to rozwiązać. Jak znam życie to pewnie jakaś pierdółka niedomaga.


Problem-->Nie zawsze przełącza się na gaz
#21
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 21:12
#22
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 21:18
Przypomniała mi się jedna rzecz: Czasem jak się przełączy z tym opóźnieniem to silnik przez chwile jest mulasty i potrafi z powrotem na benzynę się przełączyć z sygnałem jakby gaz się skończył. Jak jeszcze przymrozi to spróbuje na postoju mocniej go pomęczyć może dojde do jakiś wniosków. Jeśli problem występuje u kilku osób nie znaczy że tak być powinno. Fajnie byłoby to rozwiązać. Jak znam życie to pewnie jakaś pierdółka niedomaga.
u mnie taka sytuacja nie występuje-jak sie już przełączy to nie czuje jej
#23
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 22:53
ja mam swoją jeszcze na gwarancji, więc w napływie wolnej chwili wybieram sie do gaziarzy aby to sprawdzili.
Gaziarze od BRC powiedzieli że jak jest gwarancja to mają wiecej możliwości jeśli chodzi o podmianę podejrzanych elementów na nowe nawet tylko w celu sprawdzenia bez konieczności płacenia za nie, ja już tej opcji nie mam, gwarancja minęła rok temu niestety.
zwróć uwagę czy parownik dobrze sie nagrzewa bo coś mi sie wydaje że coś zakłóca prawidłowy obieg (może źle wcięty) może przy pierwszym porannym nagrzewaniu robi się bańka powietrzna przed parownikiem
Będę musiał sprawdzić organoleptycznie innej możliwości nie mam, mam nadzieje że sie da, tego motywu nie sprawdzałem.
#24
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2010 - 00:38
To by problemy były również przy dodatniej temp. a te przypadki ujawniają się tylko przy mocnym mrozie. Ale sprawdzić nie zaszkodzi!zwróć uwagę czy parownik dobrze sie nagrzewa bo coś mi sie wydaje że coś zakłóca prawidłowy obieg (może źle wcięty) może przy pierwszym porannym nagrzewaniu robi się bańka powietrzna przed parownikiem
Obstawiam czujnik i wtryski lpg.
Włosi takich mrozów nie mają, i przy okazji stwierdzili że klimat się ociepla i teraz mamy efekt włoskiego myślenia:innySmiech:
#25
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 17:58
#26
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 18:07
spróbuj osłonic czujnik jakąś pianką (np.do rur co) może jak jedziesz to wiatr go schładza moze pomoże a jak nie to nie zaszkodziKolejne spostrzeżenie co do problemu: Parownik napewno jest gorący. A kolejna rzecz to to że jak nie jade to o wiele szybciej się przełącza. Czasem jak jade to lipa, ale jak tylko stane na światłach to zaraz pyk i juz jest na gazie. Także o wiele lepiej jest jak go zozgrzeje na postoju.
