Dla tego zadałem pytanie: czy dioda jest w radiu?? Jeżeli tak to informuje mruganiem o włączonej blokadzie kodem.ale chodzi mi o tą diode co jest w radiu czy tam przy radiu


alarm fabryczny
#141
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 18:53
#142
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 19:24
Dla tego zadałem pytanie: czy dioda jest w radiu?? Jeżeli tak to informuje mruganiem o włączonej blokadzie kodem.
Blokadzie jakiej , uruchomienia pojazdu ??
#143
OFFLINE
#144
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 18:35
edit:
problem rozwiązałem. przyczyną było radio a w zasadzie kostka iso... robiła gdzieś zwarcie
#145
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 19:42
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#146
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 19:50
pod plastikowym podszybiem po stronie kierowcy.Wtyczka powinna być w okolicach zbiorniczka płynu hamulcowego.a syrena wymienna jest z zamontowaną fanfarą fabryczną
#147
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 19:55
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#148
OFFLINE
#149
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2013 - 19:08
Witam mam pytanie co do czujników alarmu czy był jeden rodzaj czujników czy są 2 rodzaje ??
np ponoć w lampce podsufitki są czujniki ruchu które reagują na ruch
a w bocznych słupkach są czujniki dźwiękowe reagujące na dźwięk czy to prawda ??
Omega przed liftem miała czujniki ruchu na słupkach a po lifcie przeniesiono je do lampki przy lusterku.
#150
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2013 - 20:25
#151
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2013 - 20:29
i alarm moze miec zarowno syrene w podszybiu jak i realizowaną przez klakson (ja np tak mam).
zawsze widziałem tylko klakson zwykły(nie syrene) pod podszybiem
#152
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2013 - 20:55
#153
OFFLINE
#154
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2013 - 20:58
Szukałem wcześniejszych tematów było dosyć sporo ale w żadnym nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mianowicie dzisiaj domykałem sobie szybę z pilota i aktywowałem alarm przypadkowo, po zamknięciu auta świeci na desce rozdzielczej dioda z przyciskiem od fabrycznego alarmu, a po chwili zaczyna wyć auto i tak za każdym razem w tej sytuacji nie moge nawet zamknąć auta bo co chwila wyje... Jak teraz mogę wyłączyć ten alarm ? Próbowałem trzymać dłużej przycisk od pilota zamykając auto ale nie działa nadal po zamknięciu świeci alarm. Pomocy Panowie. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Dodam jeszcze że nigdy wcześniej mi to się nie zdarzyło nawet nie wiedziałem że mam alarm, auto mam od niecałych 2 tygodni.
#155
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2013 - 21:13
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#156
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2013 - 21:25
#157
OFFLINE
#158
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2014 - 02:56
Kilka dni temu postanowiłem doposażyć moją omegę w oryginalny alarm. Szukałem pomocy na forum, co będę potrzebował i jak się za to zabrać.. i chciałbym podzielić się z Wami swoją wiedzą na ten temat..więc sprawa wygląda następująco. Moja omega jest z 1998r w wer. sport więc nie miałem w niej alarmu. Zakupiłem odpowiedni cały zestaw z omegi z 1999r a mianowicie moduł centralnego/komfortu z funkcją alarmu wraz z domykaniem szyb i powiadamianiem kierunkowskazami przy zamykaniu i otwieraniu auta, dwa piloty radiowe czyli nowego typu jak na ten rok przystało, klakson sygnalizujący wyzwolenie alarmu ( umiejscowiony w podszybiu ), dwie wiązki podłączeniowe ze słupków, dwa czujniki ruchu , czujnik otwarcia przedniej maski wraz z jego statywem czyli blaszaną opaską przytwierdzającą zbiorniczek płynu od wspomagania na którym jest osadzamy czujnik od alarmu, oraz przycisk na deskę rozdzielczą. Wymiana modułu jest konieczna ponieważ standardowo jeżeli nie mamy alarmu to tej opcji w module także że będzie. Wymieniamy moduł na odpowiedni ( ja akurat brałem cały zestaw to byłem pewien że ów moduł posiada alarm ).Należy wymienić wiązki w słupkach bocznych które już oryginalnie mamy, lecz w których brakuje wyjścia na czujniki ruchu. Wymiana jest bardzo prosta, miejsce wypięcia/wpięcia znajduje się pod listwą progową którą demontujemy jak i osłonę słupka. Wiązka stara i nowa łączy się także z tylną lampką oświetleniową. Gdy już mamy ogarnietę obie wiązki możemy zamontować czujniki ruchu zamiast standardowych zaślepek w słupkach. Klakson alarmujący montujemy w podszybie od strony kierowcy. Demontujemy wycieraczkę i plastokowe podszybie. Pod dolną uszczelką szyby są kołki przytwierdzające podszybie które demontujemy poprzez obrót o 90 stopni w prawą bądź w lewą stronę i je wyciągamy z otworu. Montaż czujnika od maski wygląda tak, że zamieniamy ruchomą część opaski zbiorniczka od wspomagania, kostkę do podłączenia czujnika łatwo odszukamy gdyż jest w pobliżu. Przycisk na desce rozdzielczej żeby zamontować należy wymontować zaślepkę która jest po lewej stronie przycisku od podgrzewania tylnej szyby ( w sumie nie pomylimy gniazda bo ten przycisk jest odpowiednio zabezpieczony przed omyłkowym jego umiejscowieniem w innym miejscu odpowiednim bolcem w tylnej jego części ). Jeżeli nie mamy na wyposażeniu elektrycznej rolety na tylnej półce ( opcja sedan ), bądź nasze auto to kombi to powinniśmy mieć także inną krótszą zaślepkę żeby nie pozostała pusta luka pomiędzy przyciskami. Jeżeli chodzi o piloty sterujące to pamiętajmy żeby przy ich podmienianiu nie zgubić tzw "pestki" od immo która jest przytwierdzona do tej części klucza w której jest grot, bo jeżeli zgubimy tą pestkę nie uruchomimy auta i jeden z kluczy będzie nieaktywny. Po skończonym montażu wszystkich elementów możemy przystąpić do testu alarmu. U mnie alarm aktywowany jest przez dwukrotne przyciśnięcie przycisku zamknięcia na pilocie wraz z funkcją ryglowania zamków. Dioda na przycisku na konsoli deski rozdzielczej powinna się aktywować. Dobrze jest zostawić otwartą szybę żeby móc później wyzwolić alarm przez wykonanie ruchu przy czujniku ruchu na słupku. Powinniśmy zaczekać kilka sekund przed tym gdyż alarm zaraz po aktywowaniu robi swój test i po kilku sekundach dopiero jest gotowy do działania. Już dokładnie nie pamiętam żeby nie wprowadzić błędu, ale zaraz po uruchomieniu alarmu dioda pali się ciągle a gdy alarm już jest gotowy do działania dioda mruga co kilka sekund. Alarm ma także opcję pozostawienia we wnętrzu auta np. dziecka czy też psa poprzez wciśnięcie przycisku alarmu na desce rozdzielczej wówczas dioda zacznie mrugać, następnie opuszczamy auto i zamykamy uzbrajając je w alarm. Mała uwaga przed pracami montażowymi nie zapomnijmy o odłączeniu akumulatora dla bezpieczeństwa. Mam nadzieję że komuś pomogę

#159
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 16:53
Zamontowałem fabryczny Alarm do B FL. Brakuje jedynie Czujnika Przechyłu i Blokady-startera, no i nie wiem jak podłączyć Klakson do Instalacji.
#160
OFFLINE
Napisany 13 września 2014 - 17:10
Poszukuje Odpowiedzi na Pytanie w jaki Sposób podłączyć fabryczny Alarm pod Klakson, gdzie jest umiejscowiona Wtyczka?
Zamontowałem fabryczny Alarm do B FL. Brakuje jedynie Czujnika Przechyłu i Blokady-startera, no i nie wiem jak podłączyć Klakson do Instalacji.
wtyczka od klaksonu powinna być pod podszybiem po stronie kierowcy lub przypięta gdzieś w okolicy zbiorniczka płynu hamulcowego.