

dziwne drgania silnika
#1
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 12:58
#2
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 13:52
pompa?
Nie ubywa tobie płynu chłodzącego? nie pływa coś w zbiorniku?
#3
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 14:09
Zabrzmi to banalnie...
pompa?
Nie ubywa tobie płynu chłodzącego? nie pływa coś w zbiorniku?
wiesz co właśnie zerknąłem do zbiornika z płynem chłodzenia i nie ma nic , co do jakiś nie czystości to się nie dopatrzyłem
ale co może mieć wspólnego pompa paliwa z ubywanie płynu chłodzącego
#4
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 14:31
Skoro drga wolnych skłaniałbym się ku pompie i z tym co z nią związane... muszą sie wypowiedziec uzytkownicy TD
#5
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 14:55
i ja tez tak mysle ewentualnie nastawnik jak sprawdzisz bledy na kompie jedna zecz bedziesz mogl wykluczyc u mnie skonczylo to sie wizyta w boschuZabrzmi to banalnie...
pompa?
#6
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 16:18
#7
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 19:18
na sto procent uszczelka pod głowicą miałem identyko jestem już po wymianie:szpital:po odpaleniu silnika dziwnie drga na wolnych obrotach , rzuca silnikiem tak jakby się dławił i kopci na biało, gdy dodam gaz i trzyma go na 1000 obrotów wszytko jest oki, jak się rozgrzeje to te drgania występują raz na 30sek drgnie, potem raz na 5sek drgnie i tak rożnie, co może być przyczyną?
a spróbuj na odkręconym korku od zbiorniczka wyrównawczego albo popuść go i wtedy nie będziesz miał drgań ani dymienia...
#8
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 19:47
#9
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 20:00
no powiem tak przez 2 tygodnie jazdy z takimi objawami też mi płynu nie ubywało tylko kopcił na biało i przerywał takie drganie silnika jak przygazowałem. wkurzało mnie to i szukałem aż wyeliminowałem to drgania i biały dymek.popuszczam korek i ustaje wszystko nie dymi nie przerywa nic. jeździłem z popuszczonym korkiem 7 dni i było oki tylko się grzała.jak dokręciłem korek to wtedy dymiła na wolnych obrotach, a na wyższych i jak się zagrzała to nic się nie działo płynu nie ubywało..to tyle kolega może sprawdzić wszystko. to moja podpowiedz pozdrawiam...jeżeli stan płynu masz taki sam jak zawsze to uszczelka wporzo, stawiam 98%nastawnik,1%pompa,1%świece
#10
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 20:24
powinien dzialać powyżej pewnego cisnienie /upuszczac nadmiar/
#11
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 20:42
tylko jak by nie puszczał to co silniejsze wąż gumowy, nagrzewnica, chłodnica . ja myślę ze wtedy poszła by chłodnica lub nagrzewnica jakby urosło ciśnienie.a moze odpowietrznik w korku nie hula?
powinien dzialać powyżej pewnego cisnienie /upuszczac nadmiar/
#12
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 21:00
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 08:26
nie zawsze musi pokazywać błąd na kompie przy uszkodzonym nastawniku. ja miałem padnięty i ani check engine sie nie swiecił ani żadnych błędów nie było. danus00 a jakie masz chwilowe spalanie na wyświetlaczu na biegu jałowym?
spalanie chwilowe na biegu jałowym to 1,2 do 1,4
nie spada niżej
a jak sprawdzić czy padł nastawnik ?
i mówiliście coś o odpowietrzniku w korku , jak to też sprawdzić
#15
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 09:33
#16
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 11:04
Drgania występują również przy uszkodzonym lub nadmiernie zużytym napinaczu paska wieloklinowego, szczegó;)lnie w fazie początkowej. Przy rozgrzanym silniku objawy praktycznie ustępują. Co do białego dymu, zdarza się, że objaw ten występuje w poczatkowej fazie przy zimnym silniku. Ustępuje w miarę gdy silnik rozgrzewa się.
pasek był wymieniany 2 miesiące temu, to nie są drgania tylko po prostu rzuca silnikiem a dym leci w momęcie gdy się tak jakby zakrztusił żuci nim i i biały dym potem kilka sekund normalnie pracuje i znowu to samo
#17
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 12:34
szkoda bo twoja omcia to calkiem calkiem...
#18
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 12:50
jakby łapał lewe powietrze stąd moze to rzucanie albo tracil wtrysk na cylindrze i zaczyna na moment nierowno pracowac.... ciezko cos zasugerowac...
szkoda bo twoja omcia to calkiem calkiem...
no szkoda a ostatnio to w nią tyle kaski władowałem i już myślałem że będzie oki a tu znowu coś ,
dziś podjadę na kompa i zobaczę co pokaże
#19
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 16:50
pisałem pisałem miałem takie same objawy . odkręć po prostu korek od wyrównawczego i sprawdź na otwartym korku czy masz te drgania i kopcenie i napisz...pasek był wymieniany 2 miesiące temu, to nie są drgania tylko po prostu rzuca silnikiem a dym leci w momęcie gdy się tak jakby zakrztusił żuci nim i i biały dym potem kilka sekund normalnie pracuje i znowu to samo

tak jakby interesowało tysiak nie twój przy dobrej głowicy...
#20
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:11
nie spada niżej
za duże te spalanie powinno być 0,8-0,9