Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Puszka filtra oleju 3,2 lub 2,6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 grudnia 2009 - 20:56

ok,
a zna ktoś wymiary tego oringu?
bo nie sposób pod sklepem go wyjmować :D


zawsze mozesz poprosci sprzedawce o pomoc przy demontazu;) czujnika, tak na powaznie to puznie zmieze go sufmiarka :)

#22 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 02 grudnia 2009 - 21:26

ok,
a zna ktoś wymiary tego oringu?
bo nie sposób pod sklepem go wyjmować :D


porada1:
kupić nowy:D
Oring (uszczelka) czujnika prędkości wału korbowego
GM 90307502
OPEL 12 38 710

pasuje do X25XE,Y26SE,X30XE,Y32SE

porada2:
kupić ze "szrotu" lub dać silikonik.

pozdrawiam:metal:

-------------------------------------------------------------------------------
A mi wyszło tylko coś takiego:

Uszczelka pod puchę oleju (na zdjęciu nr.12)

GM 90573241 / OPEL 56 50 917 – nr. silnika od 08300419- 08434315
GM 9240161 / OPEL 56 50 761– nr. silnika od 08434316-

Uszczelka pod dekielek ( na zdjęciu nr.10)

GM 90543648 / OPEL 6 50 468 - nr. silnika od 08300419-

#23 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 grudnia 2009 - 21:30

mazanie silikonem raczej nic nie da , jeszcze nie wiadomo czy to z tego czujnika wogole cieknie:rolleyes:

#24 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 02 grudnia 2009 - 21:46

mazanie silikonem raczej nic nie da , jeszcze nie wiadomo czy to z tego czujnika wogole cieknie:rolleyes:


nie widzę jak to wygląda
ja bym wymienił ten oring i uszczelke pod puszką.

niektórzy lubią silikon;)

#25 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 grudnia 2009 - 22:03

nie widzę jak to wygląda
ja bym wymienił ten oring i uszczelke pod puszką.

niektórzy lubią silikon;)


zawsze mozna pujsc po bandzie i bitexem zamazac;) tez o takich przypadkach slyszalem
Sorki za OT

#26 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 grudnia 2009 - 07:45

Dzieki za porady te normalne i te extrim ;)
Trochę zimnawo się zrobiło, może w weckend cos popatrze
zygzak ,jak już tak Ci dobrze idzie to zerknij jaka uszczelka przychodzi pod puche, jezeli możesz?

#27 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 03 grudnia 2009 - 12:07

uszczelka pod obudowe 90 57 3241
wiecej info odnosnie czesci http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=vx

#28 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 grudnia 2009 - 12:25

dzięki
wszystkim za wyczerpujące odp.

#29 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 stycznia 2010 - 02:14

Uszczelka pod puchę oleju (na zdjęciu nr.12)

GM 90573241 / OPEL 56 50 917 – nr. silnika od 08300419- 08434315
GM 9240161 / OPEL 56 50 761– nr. silnika od 08434316-

Ma ktoś dokładną rozpiske czym te dwie uszczelki się różnią?