

2,2DTI umarła i wyświetla P1590
#1
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2009 - 20:27
#2
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2009 - 22:58
ja w mojej mam cos podobnego co ty tylko mi sie zapowietrza na zimnym i cieplym silnku mam problem z uruchomieniem ,kreci ale nie odpala co to moze byc .pozmienialem wezyki przelewowe i nic nie dalo co mam zrobic i jaki ewentualnie jest koszt naprawy.pozdro dla ciebie
co do twojej usterki to nie pomoge tobie kolego
#3
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 06:16
#4
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 07:38
#5
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 09:45
#6
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 20:26
Ps. Po regeneracji wytrzymała ledwo 50.000 km...
#7
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 22:09
Gdyby to byla pompa, mialbys na 99% blad na kompie...
#8
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 15:16
#9
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 21:22
wlasnie dzis wydarłem swoją pompę. wytrzymala 30 dni od wstawienia. Wiozę jutro do mototronika. U mnie auto odpalało i gasło po odpaleniu. DOpiero jak przytrzymalem na gazie i sie rozgrzal silnik - wtedy nie gasl.Dymil na niebiesko. Kąt wtrysku pokazywal gdzies ok 20st - tzn przestawiony na maksa
#10
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 21:49
Dam gwarancję - tanio - reszta na priv.
#11
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 22:31
witam kolego.
ja w mojej mam cos podobnego co ty tylko mi sie zapowietrza na zimnym i cieplym silnku mam problem z uruchomieniem ,kreci ale nie odpala co to moze byc .pozmienialem wezyki przelewowe i nic nie dalo co mam zrobic i jaki ewentualnie jest koszt naprawy.pozdro dla ciebie
co do twojej usterki to nie pomoge tobie kolego
zmiana wężyków nic nie daje poprostu pompa nie trzymie paliwa musisz zamontować zawór zwrotny na wężyk lub pompke ręczną (gruszkę ) ja taką mam i zawsze rano podpompuje i dopiero odpalam auto , też mi paliwo się cofa do zbiornikaq można też zamontować pompe elektryczną podającą jak mają diesele 2.5 td

Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski

Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#12
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 22:38
Trzeba znaleźć przyczyne zapowietrzania i ja usunąc zanim zaniedbanie spowoduje wydatki. Prawdziwe wydatki.
Miałem przez pewien czas gruszke z zaworkiem zwrotnym. dobre na bardzo krotki czas. daruj sobie
#13
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 22:48
eee, nie sprowadzaj kolegi na manowce. gruszka czy tam zaworek zwrotny to tylko prowizorka na krotka mete.jak ci cieknie kran to podstawiasz kubek czy sprawiasz by nie ciekł?
Trzeba znaleźć przyczyne zapowietrzania i ja usunąc zanim zaniedbanie spowoduje wydatki. Prawdziwe wydatki.
Miałem przez pewien czas gruszke z zaworkiem zwrotnym. dobre na bardzo krotki czas. daruj sobie
powie tak jest to leczenia syfa pudrem można zrobić coś tańszym kosztem i można zapłacić kupe kasy wszystko działa tak samo tyle że nie załatwisz elektroniki w pompie z powodu braku paliwa które ją chłodzi nawet jak kiedyś ci zabraknie paliwa (oby nigdy to się nie stało ) to taka gruszka się przydaje . ja mam i działa miałem w roverze 600 i też działała więdz nie wiem dlaczego u niego by miała działać na krótką mete skoro ja kożystam i nie musiałem narazie grzebać pompy a jak pompa się zepsuje to wtedy itak musze wydać te same pieniądze na inną

Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski

Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#14
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 23:20
Jezeli puszcza pompa to paliwko i tak cofnie sie przez powrot i gruszka na zasilaniu pompy go..no da. Podpompowujac gruszka tylko doprowadzisz paliwko do pompy ale w pompie dalej bedzie powietrze, bo nie wtloczysz ON w cala pompe. Poza tym jesli bedziesz lapal powietrze w przewody wysokiego cisnienia to tylko bedziesz zażynał rozrusznik kazdego niemal poranka. Sporo tego przerabialem, i w koncu na szczescie pozbylem sie gruszki.
Jak chwilowo nie stac cie na usuniecie przyczyn zapowietrzania to taka gruszka od biedy spelni swoja role. Przyznam ze nie raz mi uratowala tylek. Pozniej tylko ciezko bylo znalezc uzywane przewody aby usunac slad tej gruszki /w serwisie przewod z filtra do pompy ok 500zł/. Wszystko ma swoje wady i zalety. Przemysl czy chcesz miec pewne auto czy załataną chwilowo niesprawnosc. U mnie gruszka dzialała ok 8 miesiecy po czym bylo tylko gorzej z odpaleniem....
I tak pompa do roboty a ile mniej niepewnosci ze auto nie odpali... Z gruszką paliłem czasem na 2 razy, raz jak zgasla wysiadalem, pompowalem do twardosci i znowu krecilem...
#15
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 00:00
można przecież zamontować gruszkę zaraz przy filtrze , wtedy nie przecinasz wężyków tylko dodajesz jeden wężyk dwie tulejki metalowe do połaczenia gruszki z wężykiem od filtra i do wężyka prowadzącego do pompy dwie obejmy i zamontowane . napisz jaki był koszt uszczelnienia pompy by się paliwo nie cofało .

Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski

Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#16
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 07:43
Zdecydowalem sie na wymiane pompy /regeneracje/, koszt wiekszy ale pozniej powinienes spac spokojniej. Od tamtej pory juz nie szarpało... a uszczelniasz głównie simering na wałku pompy /wymiana na nowy/.
#17
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 12:28
#18
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 23:43
koszt uszczelnienia pompy waha sie od ok 200zł w zwyz. srednio jak szukalem to ok 300zł. Plus wymontowanie, jak przyjechales autem, bo pompe trzeba wydzierac z auta. U mnie podczas jazdy przy odejmowaniu nogi z gazu wystepowaly szarpniecia autem tak jakby na moment ktos w ciagu 0,5 sk kilka razy wcisnal hamulec. Mocna szarpniecia. Powoli chyba zacierala sie pompa.
Zdecydowalem sie na wymiane pompy /regeneracje/, koszt wiekszy ale pozniej powinienes spac spokojniej. Od tamtej pory juz nie szarpało... a uszczelniasz głównie simering na wałku pompy /wymiana na nowy/.
te szrpanie to objawy zanieczyszczonego nastawnika

Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski

Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 13:34