ASB błąd P1625 i błąd P1850
#1 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 14:51
Mam prblem z odnalezieniem na forum znaczenia dwóch błedów ASB P1625 i P1850. Kody odnalazłem ale jak je rozumieć ???
http://forum.omegakl...80&d=1250799947
Problem jest następujący "Automatik Getribe" Auto na D nie ma mocy(ślizganie). Wsteczny normalnie pracuje ,bieg 1 również. Podmieniłem selektory i dalej po chwili wyskakuje CHECK. Skrzynia przełaczała biegi bdb bez szarpnięć.
Ma ktoś odpowiedz??
pozdr
#2 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 22:22
Witam.Mój pierwszy post i odrazu z problemem....
Mam prblem z odnalezieniem na forum znaczenia dwóch błedów ASB P1625 i P1850. Kody odnalazłem ale jak je rozumieć ???
http://forum.omegakl...80&d=1250799947
Problem jest następujący "Automatik Getribe" Auto na D nie ma mocy(ślizganie). Wsteczny normalnie pracuje ,bieg 1 również. Podmieniłem selektory i dalej po chwili wyskakuje CHECK. Skrzynia przełaczała biegi bdb bez szarpnięć.
Ma ktoś odpowiedz??
pozdr
czy jak wymieniales selector nie wypioles przypadkiem wsowki na koncu skrzyni od strony walu???? lub moze masz kabel przelamany . zacznij od sprawdzenia tego.
#3 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 23:11
Aha i doszedł jeszcze błąd P0748
podobne błędy miał kolega Juby ,ale czy udało sie mu to zrobic nie moge wyczytać
http://forum.omegakl...
#4 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 12:40
Jezeli to nie kable to moze regulator poszedl na emeryture. Jest w malej misce, duzy zawor. Odkreacasz miske (pelna oleju wiec spusc wczesniej troche przez korek) i kluczem 11 odkrecasz srube.
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 22:48
#7 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 22:00
wracając do tematu po 3 miesiacach skrzynia została sprawdzona mechanicznie i jest 100% sprawana. Podmieniane były sterowniki sprawdzana wiązka i przyczyna dalej jest nie wiadoma. Odebrałem auto chodzi juz ponad tydzień i niby było ok i znów check...
Jakieś pomysły??
Dopatrzyłem sie bardzo słabego żarzenia kontrolki ładowania. Alternator????:pokoj:
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 17:37
#10 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 01:17
Jak to rozumiec?
#11 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 10:13
#12 OFFLINE
Napisany 15 marca 2010 - 01:00
#13 OFFLINE
Napisany 15 marca 2010 - 20:29
#14 OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 18:01
#15 OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 21:33
Mam napisane - 37 obieg prądowy światła hamulcowego S8
Przy pedale?
49 przekaźnik czasu wstępnego grzania silnika K25
Gdzie toto się znajduje?
#16 OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 22:03
sprawdzales elektryke jak bylo pisane powyzej???witam,mam dokładnie taki sam problem jak opisany powyżej. Może już ustaliłeś przyczynę. I o podpowiedź jak z tym sobie poradzić.
przeciez ty nie masz bledu p1625 to po co smiecisz??Podłączam się o pytanie o błędy. Wie ktoś co to za błędy 37 oraz 49 w Omie 2,5td?
Mam napisane - 37 obieg prądowy światła hamulcowego S8
Przy pedale?
49 przekaźnik czasu wstępnego grzania silnika K25
Gdzie toto się znajduje?
37- tak. ten porzy pedale
49- zajzyj do dzialu diesel tam napewno ci ktos podpowie jak usunac ta usterke
#17 OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 07:39
witam,mam dokładnie taki sam problem jak opisany powyżej. Może już ustaliłeś przyczynę. I o podpowiedź jak z tym sobie poradzić.
problem ma jakby troszke mniejsze nasilenie ma raz na dwa tygodnie pokazuje sie check. Wydaje sie też ,że przy podjeżdżaniu na jakis nierówny teren (gdy mocno krzyżują sie osie) zapala sie check...
#18 OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 18:14
Mam kody P0758, P0748, P1625
Samochód rusza tylko na manualu z "D" aby ruszyl trzeba go niezle przegazowac. 4 biegu wogule nie wrzuca.
Oczywiscie CHECK wyskakuje tylko czasem (nie zawsze) choc przez ostatnie dni to byl non stop.
Dodam, ze lampka ladowania sie nie swieci, ale komputer lekko mruga napiecie obciazone ma 13.2V .
Wiec gdzie szukac przyczyny??
W alternatorze czy moze solenoidy??
Jakies pomysly??
#19 OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 19:41
P0758 - Przerwany obieg pradowy solenoidu B zmiany biegów
P1625 - Wewnetrzna regulacja mocy etap koncowy - przerwany obwód(przerwa w obiegu pradowym do modułu sterującego)
#20 OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 20:54
Tu wlasnie pytanie gdzie szukac przyczyny??
Moze regulator napiecia a moze naciag tasmy??