Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ASB błąd P1625 i błąd P1850


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
33 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 19 listopada 2009 - 14:51

Witam.Mój pierwszy post i odrazu z problemem....
Mam prblem z odnalezieniem na forum znaczenia dwóch błedów ASB P1625 i P1850. Kody odnalazłem ale jak je rozumieć ???
http://forum.omegakl...80&d=1250799947

Problem jest następujący "Automatik Getribe" Auto na D nie ma mocy(ślizganie). Wsteczny normalnie pracuje ,bieg 1 również. Podmieniłem selektory i dalej po chwili wyskakuje CHECK. Skrzynia przełaczała biegi bdb bez szarpnięć.

Ma ktoś odpowiedz??
pozdr

#2 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 19 listopada 2009 - 22:22

Witam.Mój pierwszy post i odrazu z problemem....
Mam prblem z odnalezieniem na forum znaczenia dwóch błedów ASB P1625 i P1850. Kody odnalazłem ale jak je rozumieć ???
http://forum.omegakl...80&d=1250799947

Problem jest następujący "Automatik Getribe" Auto na D nie ma mocy(ślizganie). Wsteczny normalnie pracuje ,bieg 1 również. Podmieniłem selektory i dalej po chwili wyskakuje CHECK. Skrzynia przełaczała biegi bdb bez szarpnięć.

Ma ktoś odpowiedz??
pozdr


czy jak wymieniales selector nie wypioles przypadkiem wsowki na koncu skrzyni od strony walu???? lub moze masz kabel przelamany . zacznij od sprawdzenia tego.

#3 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 19 listopada 2009 - 23:11

niby sprawdzałem kable dziś.. jeszcze jutro zrobie przeglad kabli.

Aha i doszedł jeszcze błąd P0748


podobne błędy miał kolega Juby ,ale czy udało sie mu to zrobic nie moge wyczytać

http://forum.omegakl...

#4 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2009 - 12:40

Masz cos nakrecone w kablomanii skrzyni. Sprawdz dokladnie wiazke idaca do malej miski, bo blad jest od regulatora cisnienia.
Jezeli to nie kable to moze regulator poszedl na emeryture. Jest w malej misce, duzy zawor. Odkreacasz miske (pelna oleju wiec spusc wczesniej troche przez korek) i kluczem 11 odkrecasz srube.

#5 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 20 listopada 2009 - 14:38

pojechało do magika od automatów- czas pokaze

#6 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 26 listopada 2009 - 22:48

Ale poza tym widze ,że nikt nie ma pomysłow chyba na te błedy...

#7 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 25 stycznia 2010 - 22:00

witam
wracając do tematu po 3 miesiacach skrzynia została sprawdzona mechanicznie i jest 100% sprawana. Podmieniane były sterowniki sprawdzana wiązka i przyczyna dalej jest nie wiadoma. Odebrałem auto chodzi juz ponad tydzień i niby było ok i znów check...
Jakieś pomysły??
Dopatrzyłem sie bardzo słabego żarzenia kontrolki ładowania. Alternator????:pokoj:

#8 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 stycznia 2010 - 22:02

To sprawdz na poczatek jaki masz prad ladowania.

#9 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 03 lutego 2010 - 17:37

13,8V po właczeniu odbiorników 13,5v. A check wskakuje kiedy chce.:pokoj:

#10 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 11 lutego 2010 - 01:17

zauwazyłem jeden motyw tj: po właczeniu ogrzewania tylnej szyby kontrolka zaczyna sie żarzyć. Jak do tego dodam grzanie foteli jest juz widoczna.(żarzy sie)
Jak to rozumiec?

#11 OFFLINE   cyp3k

cyp3k
  • 518 postów
  • Dołączył: 13-08-2009
  • Skąd: Allover :)
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 lutego 2010 - 10:13

Moim zdaniem masz niedostateczne ładowanie. Przy wł wszystkich odbiornikach takie ładowanie to powinno wynosić na pewno powyżej 14,3V. Sprawdź alternator, ew. czy po drodze nie masz gdzieś strat. Przez to skrzynia często lubi świrować.

#12 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 15 marca 2010 - 01:00

żarzenia kontrolki juz nie ma. Klema była gorąca i stawiała opór. Wyminiłem na nowa i zarzenie ustało . Ładowanie jest ksiązkowe bez i pod obciążeniem. A check nadal wyskakuje w róznych momentach. Czasem jezdze cały dzien i ni. A na drugi dzien przez cały czas check. Jakies pomysły????

#13 OFFLINE   cyp3k

cyp3k
  • 518 postów
  • Dołączył: 13-08-2009
  • Skąd: Allover :)
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 marca 2010 - 20:29

Sprawdziłeś połączenia przy skrzyni ? Zobacz też czy na kablach nie ma gdzieś przerwy.

#14 OFFLINE   arekomega

arekomega
  • 1 postów
  • Dołączył: 09-05-2010

Napisany 19 maja 2010 - 18:01

witam,mam dokładnie taki sam problem jak opisany powyżej. Może już ustaliłeś przyczynę. I o podpowiedź jak z tym sobie poradzić.

#15 OFFLINE   markus

markus
  • 427 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: wrocław

Napisany 19 maja 2010 - 21:33

Podłączam się o pytanie o błędy. Wie ktoś co to za błędy 37 oraz 49 w Omie 2,5td?
Mam napisane - 37 obieg prądowy światła hamulcowego S8
Przy pedale?
49 przekaźnik czasu wstępnego grzania silnika K25
Gdzie toto się znajduje?

#16 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 19 maja 2010 - 22:03

witam,mam dokładnie taki sam problem jak opisany powyżej. Może już ustaliłeś przyczynę. I o podpowiedź jak z tym sobie poradzić.

sprawdzales elektryke jak bylo pisane powyzej???

Podłączam się o pytanie o błędy. Wie ktoś co to za błędy 37 oraz 49 w Omie 2,5td?
Mam napisane - 37 obieg prądowy światła hamulcowego S8
Przy pedale?
49 przekaźnik czasu wstępnego grzania silnika K25
Gdzie toto się znajduje?

przeciez ty nie masz bledu p1625 to po co smiecisz??
37- tak. ten porzy pedale
49- zajzyj do dzialu diesel tam napewno ci ktos podpowie jak usunac ta usterke

#17 OFFLINE   pawzg

pawzg
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-06-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 20 maja 2010 - 07:39

witam,mam dokładnie taki sam problem jak opisany powyżej. Może już ustaliłeś przyczynę. I o podpowiedź jak z tym sobie poradzić.


problem ma jakby troszke mniejsze nasilenie ma raz na dwa tygodnie pokazuje sie check. Wydaje sie też ,że przy podjeżdżaniu na jakis nierówny teren (gdy mocno krzyżują sie osie) zapala sie check...

#18 OFFLINE   DanioUK

DanioUK
  • 25 postów
  • Dołączył: 13-01-2010
  • Skąd: Skelmersdale

Napisany 20 maja 2010 - 18:14

Chlopaki czytam i czytam na temat skrzyni, ale dokonca nie wiem gdzie tkwi problem.

Mam kody P0758, P0748, P1625

Samochód rusza tylko na manualu z "D" aby ruszyl trzeba go niezle przegazowac. 4 biegu wogule nie wrzuca.

Oczywiscie CHECK wyskakuje tylko czasem (nie zawsze) choc przez ostatnie dni to byl non stop.

Dodam, ze lampka ladowania sie nie swieci, ale komputer lekko mruga napiecie obciazone ma 13.2V .

Wiec gdzie szukac przyczyny??

W alternatorze czy moze solenoidy??

Jakies pomysly??

#19 OFFLINE   Gregigregi

Gregigregi

    Szukam Omegi

  • 227 postów
  • Dołączył: 12-06-2009
  • Skąd: Poole,Dorset
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 maja 2010 - 19:41

P0748 - Za mocne wejscie obiegu pradowego solenoidu regulacji ciśnienia
P0758 - Przerwany obieg pradowy solenoidu B zmiany biegów
P1625 - Wewnetrzna regulacja mocy etap koncowy - przerwany obwód(przerwa w obiegu pradowym do modułu sterującego)

#20 OFFLINE   DanioUK

DanioUK
  • 25 postów
  • Dołączył: 13-01-2010
  • Skąd: Skelmersdale

Napisany 20 maja 2010 - 20:54

Gregi to juz wiem ale mi to nic nie mówi. Wlasnie zrobilem 100mil wlaczajac i wylaczajac kilkakrotnie auto i teraz znowu nie mam zadnych bledów i check nie wyskoczyl ani razu.

Tu wlasnie pytanie gdzie szukac przyczyny??

Moze regulator napiecia a moze naciag tasmy??