

Samodzielny montaż instalacji opartej na STAG 300+
#1
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2009 - 23:01
* kontroler wtrysku gazu STAG 300 6 PLUS
* wiązka emulatora z wtyczkami typu Europa (Bosch),
* panel sterowania z pełnym wskazaniem poziomu gazu,
* czujnik ciśnienia i podciśnienia
* czujnik temperatury gazu
* czujnik temperatury reduktora
* wskaźnik poziomu gazu z wiązką,
* buzer
* oprogramowanie.
* drobne elementy montażowe,
* instrukcja montażu
* listwa wtryskowa MAGIC JET
* reduktor SCORPION ST o mocy 240KM
...czy w waszym odczuciu będzie to dobry zestaw do MV6 ?? Do tego chcę kupić butlę STAKO taką jak mam czyli 65L i wielozawór tylko nie wiem jeszcze jaki oraz miedz fi 8. Czy podłączenie elektryki STAGa jest problematyczne i wymaga skomplikowanej wiedzy ??
Jak zawszę liczę na waszą pomoc i trafne uwagi
#2
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2009 - 23:09
Zaopatrz się w zestaw wierteł o średnicach od 2,5 do 3mm (rozmiary co 0,1mm) do kalibracji dysz
od razu zamów sobie też interfejs do staga
i kup dobry filtr fazy lotnej, a wtryskiwacze zamontuj pionowo - dyszą w dół
przewód miedziany może zostać stary, chyba że jest na 6mm a Ty koniecznie chcesz mieć 8mm.
wielozawór od biedy możesz przełożyć ze starej butli
#3
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2009 - 23:41
#4
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2009 - 23:57
obecną II generację masz dopiętą do sygnału obrotów silnika i do sondy lambda oraz do wielozaworu, zaworu gazu przy parowniku i prawdopodobnie do czujnika poziomu gazu przy butli - wykorzystaj te połączenia i podłącz do nich staga.
Poza tym II gen. podpięta jest do czujnika przepustnicy - to odetnij i zaizoluj.
aha - możliwe że masz zastosowaną opcję siłową przy wtryskiwaczach benzyny - przecięte kable i wpięty emulator wtrysków - wówczas musisz połączyć odpowiednie kabelki. Stag ma odpowiednie wtyczki, więc wiązka wtryskiwaczy benzynowych zostaje fabryczna.
#5
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2009 - 21:39
#6
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2009 - 22:19
Jakie macie zdanie na temat wybranego przeze mnie zestawu ?? IMO w tej kasie dobra opcja ale może się mylę. Przyjmę każdą pomocną uwagę dotyczącą tej przeróbki.
http://www.ac.com.pl
tu masz wszsystko
napisz do nich zrobia ci napewno dobra cene tego samego zestawu
instrukcje, softy, itp.
#7
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2009 - 20:13
#8
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2009 - 22:16
Reduktor bym zalozyl mocniejszy np. Scopion GT, bo jak poczytasz na forum AC to zobaczysz, ze ten ST moze byc czasem za slaby przy ostrzejszej jezdzie.reduktor SCORPION ST o mocy 240KM
Jak bys sie decydowal na zakup Scopiona GT to trzeba tam sprawdzic elektrozawor bo mialy jakas usterke ( jak bedziesz zainteresowany to podam ci konkretnie link do tematu co i jak )
#9
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 19:49
#10
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 21:08

jak chcesz sam robić elektronikę to spędzisz dużo czasu na znalezieniu odpowiednich kabelków.
zacznij od DOKŁADNEGO przeczytania instrukcji.
#11
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 22:06
Tu znajdziesz odpowiedz:Możesz rozjaśnić o co chodzi z tą usterką ??
https://forum.ac-sa....c7fbec604a2dfeb
Sam niemialem z tym stycznosci, wiec tez wiem to co poczytalem.
#12
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 22:24
1. miedz 6mm spokojnie moze zostac nietrzeba pchac 8mm
2. stag ma koncówki typu BOSCH czyli wypinasz z wtrysków PB wtyczki i wpinasz STAGOWSKIE
3. jesli masz 2 gen. to butla zostaje ta sama ,wielozawór, wlew, elektrozawór, tez.
4. musisz sie wlutowac do sygnału obrotów ,+ po stacyjce (np. wtryskiwacza PB lub z cewki) 2 sondy i tyle .
na koniec dodam tylko ze w przypadku magic jetów proponowałbym ci pojedyncze wtrykiwacze (mozna takie kupic) i montaz jak najblizej wtrysków pb ,oczywiście nalezy wwiercic sie w kolektor dolotowy równiez jak najblizej wtrysków PB rzecz jasna po domentazu kolektora.
na pocieszenie napisze ze w twoim przypadku montaz odbywał by sie tylko pod maską wiec masz ułatwiona sprawe i napewno podołasz
#13
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 10:45
Chodzi o to, że jak masz rozgrzany reduktor to zacina się elektrozawór, nie chce się otworzyć. Efektem jest brak ciśnienia gazu i powrót na benzynę. Na zimno nie ma tego problemu.Możesz rozjaśnić o co chodzi z tą usterką ??
Tak się składa, że mam taki wadliwy elektrozawór u siebie w ST. Raz na kilka/kilkanaście dni jest problem jak np. przejadę 5km zgaszę i chcę jechać dalej. Nie chce się przełączyć na gaz. Wystarczy poczekać 5 min i można problem znika

Podobno już zostały poprawione elektrozawory i w/w problemy nie występują.
#14
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 11:43
#15
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:13
...jeszcze jedno pytanie jak z tą miedzią zostawić 6 czy założyć 8 ??
#16
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 21:41
pamietaj ze zmieniajac miedz musisz zmienic wielozawór na taki o wiekszej wydajności tzn SUPER a to dodatkowe koszty i druga sprawa poprowadzić miedz 8 mm to jest poprostu masakra to nie masełko co 6 mm niby 2 mm ale inna bajka nieraz bys zapłakał przy tym zabiegu a pamietaj ze jesli raz złamiesz miedz to juz jej nie wolno prostowac a 8 mm jest strzasznie podatna na zagiecia i trzeba doświadczenia z prowadzeniem jej .
#17
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 20:29
Jakie dysze do tego zestawu ??
#18
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 21:02
a po drugie kto ci to doradził jak silver nie obsługuje nawet 150 KM a ty masz 211 co za patałach ci wcisnoł taka ciemnote , najpierw pytasz o rade a i tak kupiłes badziew zresztą jak to zamontujesz to i tak tu napiszesz dlaczego auto pali jak smok ,przełacza na PB i nie jedzie na gazie .
#19
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 21:59
#20
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 22:27
KOlega wyzej ma racje, jak masz jeszcze mozliwosc wyboru to wez tego scorpiona GT.Z tego co wiem to np. Beast ma i nie narzeka (chyba że to błędna informacja) poza tym trochę przesadzasz z tym że obsługuje do 150 KM.
Co innego jak sie kupuje auto z gazem a co innego jak sam zakladasz (lepiej wziasc cos z zapasem)