Na 4.22 przy skrzyni R25 5 bieg do odcinki max 235km/h niestety
Nie wiem jaką mam skrzynke ale na V odcinka 222km/h przy 4.22

Napisany 11 stycznia 2011 - 00:45
Na 4.22 przy skrzyni R25 5 bieg do odcinki max 235km/h niestety
Napisany 11 stycznia 2011 - 00:51
R28 podobnie - to nie dla mnie niestety...Na 4.22 przy skrzyni R25 5 bieg do odcinki max 235km/h niestety
zalezy na jakich oponach kolegoNie wiem jaką mam skrzynke ale na V odcinka 222km/h przy 4.22
Napisany 11 stycznia 2011 - 01:13
195/65/15
Napisany 11 stycznia 2011 - 06:39
do Twoich zabaw 4.22 z LSDczyli powinienem sie przesiasc na 3.9 :>
Napisany 11 stycznia 2011 - 20:46
Napisany 11 stycznia 2011 - 21:02
no to w takim razie poszukuje mostu 3.45. może ktoś chce sprzedać bardzo nie drogo?
Napisany 11 stycznia 2011 - 21:05
Napisany 11 stycznia 2011 - 21:06
Panowie, Panowie.
znalazlem skrzynie o wyrytym oznaczeniu R25_R28.
teraz nie wiem, co to dokladnie za skrzynia, i z jakimi przelozeniami..
co Wy na to??
Napisany 11 stycznia 2011 - 22:08
Napisany 12 stycznia 2011 - 22:39
Napisany 12 stycznia 2011 - 22:55
mam na oku most od omegi 2.5 td automat, to jakie biedzie to miało przełożenie.???
Napisany 13 stycznia 2011 - 09:06
A co ma przełożenie mostu do stylu jazdy?Kolego na 15 stronie zamieściłem chyba wszystkie informacje jakie Ci są potrzebne do osiągnięcia spalania 5l/100km i przyczynienia się do remontu dołu silnika.
Napisany 13 stycznia 2011 - 09:24
Napisany 13 stycznia 2011 - 10:40
A co ma przełożenie mostu do stylu jazdy?
Dół silnika zarżniesz tylko gdy będziesz jeździł jak 140-letni taksówkarz i zmieniał biegi przy 1500rpm, niezależnie od tego czy masz most 3.45, 4.22 czy 9.81...
Nikt jeszcze nie uszkodził silnika, jeżdżąc normalnie, tylko dlatego że ma 10% dłuższe biegi.
Most 3.45 nie zrobi z 2.5 zdechłej szkapy, strata 0,5 sek do sety to nie koniec świata. A różnica obrotów silnika przy 100kmh między 2500 a 2200 bardzo wpływa na komfort jazdy.
Napisany 13 stycznia 2011 - 11:36
Przeczytaj jeszcze raz swoje posty. Teorie tworzysz ty samMacie własne teorie spoko
Kolejna teoria. Jeśli jakiś element odczuje inne siły to jest to sprzęgło.Czysta fizyka. Jeżeli jest dłuższy most to więcej energii jest potrzebne do ruszenia z miejsca automatycznie większe przeciążenie występuje na pozostałych elementach.
Jak to policzyłeś? Mnie w szkole uczono że zmiana przełożenia o 5% zmieni prędkość kół też o 5 a nie o prawie 15%Różnica między 2500rpm a 2200 jest między 3.9 a 3.7 podobnie jak między 4.22 a 3.9
Po pierwsze - patrz wyżej. Po drugie, jak brakuje pary, zawsze można wykonać manewr zwany redukcją.Ty bardziej że On będzie miał 1500rpm na 5 biegu przy prędkości z jaką będzie się po trasie poruszał. Zero wypredzania.
Święte słowa, zastosuj się do nich. Naprawdę :yes:ale wystarczy policzyć i pomyśleć logicznie.
Niech sobie zakłada co chce - co Ci do tego?Jak już chce ekonomicznie jeździć to niech sobie założy 3.7 różnica w spalaniu w miescie duże po trasie małe. 3.45 może się okazać ze będzie jeszcze wiecej palić niż na 3.9 bo w PL nie da się jeździć w sensie rozpędzić i jechać tylko zawsze Cię coś wyhamuje i Ty znów musisz się rozpędzić a na to będziesz potrzebował dużo energii.
Napisany 13 stycznia 2011 - 12:25
Napisany 13 stycznia 2011 - 12:31
Niech sobie zakłada co chce - co Ci do tego?
Napisany 14 stycznia 2011 - 06:05