Ciekawe ciekaweWg TIS w silniku Y22XE stosowano 3.9 dla ręcznej skrzyni i 4.22 dla automatów

Napisany 03 grudnia 2009 - 11:03
Ciekawe ciekaweWg TIS w silniku Y22XE stosowano 3.9 dla ręcznej skrzyni i 4.22 dla automatów
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:06
fajna sprawa, ale spalanko odczuwalnie wyzsze...Ciekawe ciekawe
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:20
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:40
A diesle nie miały 3.45 wszystkie?a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:43
fajna sprawa, ale spalanko odczuwalnie wyzsze...
a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?
Napisany 03 grudnia 2009 - 13:02
gdzies tam sie przewijalo jeszcze 3.7 jak dobrze kojarze...A diesle nie miały 3.45 wszystkie?
dzieki, to chyba tak jak u mnie teraz... jeszcze sprawdze...w poprzedniej omedze mialem 3.9(szpera)
I-50
II- prawie 100
III-160
IV-210
V-???
Napisany 03 grudnia 2009 - 13:04
gdzies tam sie przewijalo jeszcze 3.7 jak dobrze kojarze...
Napisany 03 grudnia 2009 - 13:23
Napisany 03 grudnia 2009 - 20:57
Przy 100km/h na V biegu mam 2950 obr
Napisany 04 grudnia 2009 - 15:17
Golf 1.6 rodziców ma tyle samo, tym się nie da jechać więcej niż 110km/h
Napisany 04 grudnia 2009 - 15:24
Jeśli chodzi o mnie, to twierdze, że dopiero teraz można "tym" jakoś jechać
Ale jak widze nasze cele w przeróbkach samochodu są sprzeczne sobie
Dodam że moją Omegą nieco więcej niż 110km/h jechać...
A i nie porównuj Golfa do Omegi:jump:
Napisany 04 grudnia 2009 - 15:30
No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy.
Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).
Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta.
Pozdro.
Napisany 04 grudnia 2009 - 17:02
No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy.
Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).
Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta.
Pozdro.
Napisany 04 grudnia 2009 - 18:24
skoro nie lubisz obrotow powinienes sobie diesla kupic. mniejsze obroty, wiekszy moment a nie benzyne 16 zaworowa ktora jak wiadomo moc i moment ma w gornej partii obrotow.
Napisany 04 grudnia 2009 - 22:53
Przy 100km/h na V biegu mam 2950 obr
Napisany 04 grudnia 2009 - 23:20
michal987654321 sprawdzałeś kiedyś może prędkość maksymalną swojego samochodu z tym mostem 4.22? :bud:
Napisany 04 grudnia 2009 - 23:35
moja poszla 240 z groszem - dalej nie chciala. na 3.7 mialem ponad 250
Napisany 05 grudnia 2009 - 00:04
No to i tak bardzo, bardzo nieźle, moim zdaniem spadek niewielki. A zmiana w przyspieszeniu odczuwalna?
Napisany 05 grudnia 2009 - 00:12
ja jeszcze do tego zaraz doloze LSD zeby sie z 2 lapek odpychala