Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

proszę o pomoc-analizę błędów 64 i 82


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   marcelinho

marcelinho
  • 32 postów
  • Dołączył: 23-09-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 26 października 2009 - 18:10

tak jak napisałem mam omege poltora miesiaca dwa tyg temu po rozwiazaniu problemu z alternatorem zaczeła nieźle swirowac szarpie wskazówka obrotów lata jak szalona i zapala sie na dodatek kontrolka silnika.dzieje sie to gdy jade po dołach czyli czesto w naszym kraju.po chwili gdy jest rowna nawierzchnia jest wszystko ok.i czasem przy ostrym starcie nawet na równym jest jakby odciecie paliwa.uzylem spinacza i wyszły takie oto błedy.i mam nadzieje ze to nie pompa wtryskowa bo widziałem jej cene.:mad:

#2 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 października 2009 - 18:25

Zobacz czy Ci nie cieknie wtrysk sterujący i czy kabelek siedzie na miejscu. Wtrysk sterujący to 4 licząc od chłodnicy. Jakie masz wartości spalania chwilowego na wolnych obrotach? Ile litrów na godzinę?

#3 OFFLINE   marcelinho

marcelinho
  • 32 postów
  • Dołączył: 23-09-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 26 października 2009 - 18:28

wiesz gdy auto stoi to jest nie pamietam ale ok chyba powyzej 1 tyle ze jadac po wyrzuceniu na luz jest tyle ile na biegu wciskajac gaz, a rzeczywiscie kiedys tak nie było,ale nie skojarzyłem tych dwóch rzeczy.wariacje zaczeły sie ciut pozniej.