

Wydajniejsza chłodnica wody
#1
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 12:36
zaobserwowalem ostatnio rozszczelnienie chlodnicy wody, nie zamierzam nic kleic, chce wlozyc nowa. I teraz pytanie, czy ktos ma jakies wiadomosci, czy do takiego 3.0 V6 mozna wlozyc jakas wieksza/wydajniejsza chlodnice? Moze od jakiegos diesla, a moze 3.2 ma wydajniesza?
Obecna chlodnica niestety nie ma wystarczajacej wydajnosci jak na moje potrzeby (a moze jest tez juz po prostu w srodku zasyfiona), pokusilbym sie jednak o usprawnienie chlodzenia, gdyby znalazlo sie jakies rozwiazanie (wzglednie plug&play) niewymagające zbyt wielu przerobek...
#2
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 12:43
ps. nie licz jednak na brak przeróbek... tak łatwo to nie ma, jednak dobry wybór i przeróbki nie bedą takie problematyczne
#3
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 13:09
#4
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 13:15
szczerze, to nawet nie mam kiedy, poza tym ludzie w takich firmach z reguly nie rozumieja takich jak 'my', ktorzy chca cos rzezbic innego niz oryginalExec .. taki mądry chłopiec i nie wpadł na pomysł, zeby pojechać do firmy zajmującej sie tylko chłodnicami

króćce musza byc podobnie osadzone i czujnik musi pasowac, gdyby udalo sie znalezc taka chlodnice, to tylko kosmetyka w montazu i mocowaniu...ps. nie licz jednak na brak przeróbek... tak łatwo to nie ma, jednak dobry wybór i przeróbki nie bedą takie problematyczne
wiele by zmienilo wywalenie chlodnicy klimy, no ale jednak klima to dobra rzecz

#5
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 13:20
króćce musza byc podobnie osadzone i czujnik musi pasowac, gdyby udalo sie znalezc taka chlodnice, to tylko kosmetyka w montazu i mocowaniu...
no ... i na tym sie skup.
Idz do takiej firmy i zagadaj. Jak zobaczą, ze chcesz kupic chłodnice .. to raczej pomogą.
#6
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 13:32
ROCZNIKI ; 03.94 - 09.99
SILNIKI ; 2.5 TD - U25TD
SKRZYNIA ; MANUALNA
KLIMATYZACJA ; TAK
NR.KATALOGOWY ; 6302004, 52463054, 52463053
WYMIARY RDZENIA ; 654 x 460 x 42
************************************
OPEL OMEGA B / C 2,5 TD / TDS
ROCZNIKI ; 04.94 - 07.2003
DO MODELI BEZ KLIMATYZACJI
SKRZYNIA BIEGóW ; MANUAL
SILNIKI ; 2.5 X25DT
NR.KATALOGOWY ; 52463051 / 52 6302005
WYMIARY RDZENIA ; 654 x 470 x 42
********************************
Omega B
* 2,5i V6 -AC
* 3,0i V6 -AC
# Skrzynia : manualna
# Klimatyzacja : tak
# Wymiary Rdzenia : 654*450*27
# symbol A552708-1
No dobra, widac, ze dieselki maja grubsze chlodnice, pytanie, czy ktoras z diesla podejdzie do V6 ?
#7
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 13:35
OPEL OMEGA B 2.5 TDS
ROCZNIKI ; 03.94 - 09.99
SILNIKI ; 2.5 TD - U25TD
SKRZYNIA ; MANUALNA
KLIMATYZACJA ; TAK
NR.KATALOGOWY ; 6302004, 52463054, 52463053
WYMIARY RDZENIA ; 654 x 460 x 42
************************************
OPEL OMEGA B / C 2,5 TD / TDS
ROCZNIKI ; 04.94 - 07.2003
DO MODELI BEZ KLIMATYZACJI
SKRZYNIA BIEGóW ; MANUAL
SILNIKI ; 2.5 X25DT
NR.KATALOGOWY ; 52463051 / 52 6302005
WYMIARY RDZENIA ; 654 x 470 x 42
********************************
Omega B
* 2,5i V6 -AC
* 3,0i V6 -AC
# Skrzynia : manualna
# Klimatyzacja : tak
# Wymiary Rdzenia : 654*450*27
# symbol A552708-1
No dobra, widac, ze dieselki maja grubsze chlodnice, pytanie, czy ktoras z diesla podejdzie do V6 ?
ciezko bedzie - jest duzo grubsza. ale po dorobieniu mocowan do wentylatora powinna podejsc. mocowanie jest identyczne. kwestia wezy - no i nie za bardzo jest gdzie pompke dodatkowa podlaczyc
#8
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 15:16
ale to w dieslu nie ma tej pompki przy chlodnicy, czy jest inaczej mocowana?ciezko bedzie - jest duzo grubsza. ale po dorobieniu mocowan do wentylatora powinna podejsc. mocowanie jest identyczne. kwestia wezy - no i nie za bardzo jest gdzie pompke dodatkowa podlaczyc
jesli dobrze wypatrzylem na roznych fotkach, to ta pompka tez wystepuje w dieslach... ciekawe, czy krocce i weze wodne maja te same srednice w dieslu i benzynie...
#9
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 15:57
to napewno sobie oblukasz w realu i będziesz wiedziął co i jak

#10
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 16:04
#11
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 19:27
dzwonilem, do diesla sa nowe 500-700zl, jesli bralbym od diesla, to uzywke i zrobilbym jej generalne plukanie i odkamienianie...podjedź execzku na chrystianiego moż ejeszcze mają do opla chłodniczki
to napewno sobie oblukasz w realu i będziesz wiedziął co i jak
http://sklep.intercars.com.pl/993532...1&pic=0&moto=0 klekot
http://sklep.interca....8&pic=0&moto=0 V6 3.0
oo, bardzo pomoce lineczki

pomijajac kwestie gabarytow widac, ze klekot ma wlot/wylot o srednicy 40mm, a w V6 jest 35mm, trzebaby znalezc jakis rurki - przelotki, zmieniajace srednice... kojarzy ktos cos tego typu, co by sie sprawdzilo? czyzby znowu czas 'castorama tuning'?

#12
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 19:40
#13
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 19:47
do diesla jest prawie dwa razy wieksza i tylez samo drozszaJa kupowałem ze dwa miesiące temu chłodnice nówke do 3,0 to płaciłem 300pln na christianiego

#14
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 20:30
Exec może takie coś fakt faktem to jest do dolotu powietrza ale temp wytrzymuje do 190 stopni.kojarzy ktos cos tego typu, co by sie sprawdzilo? czyzby znowu czas 'castorama tuning'?
#15
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 20:36
ano wlasnie, chodzi o to, zeby w temp 100 stopni nie zrobilo sie miękkie jak rozgotowany makaron...Exec może takie coś fakt faktem to jest do dolotu powietrza ale temp wytrzymuje do 190 stopni.

tak sobie wlasnie mysle, ze gdyby to wszystko sie rzeczywiscie udalo, to fajna modyfikacja by z tego wyszla

#16
OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 21:47
brałem od nich na początku roku używke do benzynkiNapisał GISKARD
podjedź execzku na chrystianiego moż ejeszcze mają do opla chłodniczki
to napewno sobie oblukasz w realu i będziesz wiedziął co i jak
dzwonilem, do diesla sa nowe 500-700zl, jesli bralbym od diesla, to uzywke i zrobilbym jej generalne plukanie i odkamienianie...

chociaz jestem teraz w trakcie dokładnego oglądania czy nie znika mi płyn... bo zaczeło się ogrzewanie..
#17
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 06:19
na jakiejś innej aukci znalazłem te same redukcje i napisane było żę nadają się do układu chłodzenia to jest zwykły wąż z oplotem z materiału tylko wierzchnią warstwę ma z niebieskiego silikonu.Cytat:Napisał DamianSz
Exec może takie coś fakt faktem to jest do dolotu powietrza ale temp wytrzymuje do 190 stopni.
ano wlasnie, chodzi o to, zeby w temp 100 stopni nie zrobilo sie miękkie jak rozgotowany makaron... rozejrze sie jutro w obi, praktikerze i sklepie hydraulicznym...
tak sobie wlasnie mysle, ze gdyby to wszystko sie rzeczywiscie udalo, to fajna modyfikacja by z tego wyszla
#18
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 09:15
jest cos takiego, ale troche za male i zdecydowanie za drogiena jakiejś innej aukci znalazłem te same redukcje i napisane było żę nadają się do układu chłodzenia to jest zwykły wąż z oplotem z materiału tylko wierzchnią warstwę ma z niebieskiego silikonu.

http://www.allegro.p...oses_tanio.html
#19
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 10:11
#20
OFFLINE
Napisany 28 października 2009 - 11:30
http://photos01.alle...60/92/767609284
chyba nie bede w takim razie kombinowal, tylko wezme nowa do V6