Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Hamownia na zlocie


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
73 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 października 2009 - 10:37

A co jak np jest TipTronic? tak jak np u mnie, jest 1 2 3 4


nie ma znaczenia.
1. Tiptronik, czy inna automatyczna skrzynia z trybem sekwencyjnym po zapięciu ktoregoś przełożeniu i podczas zmniejszania prędkości i tak zmieni bieg i tak :D
Weź jedz powiedzmy na IV biegu na tiptroniku i zacznij zwalniać i zobacz co zrobi skrzynia :D
Automaty są 'idiotoodporne' w związku z tym nie da sie wrzucić zbyt niskiego biegu i jechać na zbyt wysokim
2. sama zmiana przełożeń, tak jak pisalem, nie jest problemem, boi wystarczy wprowadzić skrzynie w tryb awaryjny. Problemem jest sprzęgło hydrokinetyczne, ktore nie łączy "sztywno" napędu z silnikiem.

#22 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 października 2009 - 16:51

1. grinchi
2. Jarqz
3. cita
4. payatz
5. lutek
6. THIN
7.Bartus
8.

#23 OFFLINE   mbobik

mbobik

    1-szy v-ce Prezes od SB

  • 1 065 postów
  • Dołączył: 11-09-2008
  • Skąd: Żukowno
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 października 2009 - 22:43

nie ma znaczenia.
1. Tiptronik, czy inna automatyczna skrzynia z trybem sekwencyjnym po zapięciu ktoregoś przełożeniu i podczas zmniejszania prędkości i tak zmieni bieg i tak :D
Weź jedz powiedzmy na IV biegu na tiptroniku i zacznij zwalniać i zobacz co zrobi skrzynia :D
Automaty są 'idiotoodporne' w związku z tym nie da sie wrzucić zbyt niskiego biegu i jechać na zbyt wysokim
2. sama zmiana przełożeń, tak jak pisalem, nie jest problemem, boi wystarczy wprowadzić skrzynie w tryb awaryjny. Problemem jest sprzęgło hydrokinetyczne, ktore nie łączy "sztywno" napędu z silnikiem.


Rozumiem, dzięki za odpowiedź.:piwo::piwo:

#24 OFFLINE   mih2

mih2

    olej gubie litrami.......

  • 329 postów
  • Dołączył: 29-06-2009
  • Skąd: POS (Raszków)

Napisany 26 października 2009 - 00:03

Nie rozumiem po co komu moc na silniku przecież i tak jedzie mocą na kołach no chyba ze ktoś na kole zamachowym pogina. W stanach jakoś wszyscy mierzą moc na kołach. Co z tego że mam 200KM pod maską jak sprzęgło się ślizga i połowa zagazowanych pasikoników ucieka.

#25 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 października 2009 - 09:37

Nie rozumiem po co komu moc na silniku przecież i tak jedzie mocą na kołach no chyba ze ktoś na kole zamachowym pogina. W stanach jakoś wszyscy mierzą moc na kołach. Co z tego że mam 200KM pod maską jak sprzęgło się ślizga i połowa zagazowanych pasikoników ucieka.


Po co w ogole mierzyć moc, skoro liczą sie wartości przyspieszeń i czasy..

ps. przestańmy OTować. Bylo pytanie o automaty, bylo wyjasnienie i koniec.
Dywagacje prosze w OFF Topie

#26 OFFLINE   kolec.pjb

kolec.pjb

    pierwsza szóstka okp

  • 294 postów
  • Dołączył: 25-04-2009
  • Skąd: NKE / GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 listopada 2009 - 23:34

na 99% jestem na zlocie i hamowni

1. grinchi
2. Jarqz
3. cita
4. payatz
5. lutek
6. THIN
7.Bartus
8. kolec.pjb
9.

#27 OFFLINE   speed

speed
  • 96 postów
  • Dołączył: 07-04-2009
  • Skąd: PO

Napisany 17 listopada 2009 - 14:27

jestem na zlocie i hamowni

1. grinchi
2. Jarqz
3. cita
4. payatz
5. lutek
6. THIN
7.Bartus
8. kolec.pjb
9. speed (chętnie sprawdzę co tam magik z chipem mi porobił)
Dodany obrazek


Dodany obrazek

#28 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2009 - 04:12

1. grinchi
2. Jarqz
3. cita
4. payatz
5. lutek
6. THIN
7.Bartus
8. kolec.pjb
9. speed (chętnie sprawdzę co tam magik z chipem mi porobił)
10. Spooky V6

#29 OFFLINE   gamgit

gamgit
  • 67 postów
  • Dołączył: 24-02-2007
  • Skąd: Kartuzy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2009 - 17:30

cita a będzie można sprawdzić na hamowni moc w samochodzie z napędem AWD :tank:
Dodany obrazek

#30 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2009 - 20:13

cita a będzie można sprawdzić na hamowni moc w samochodzie z napędem AWD :tank:


to pytanie nie do mnie, ale na 100% przewoźne hamownie podwoziowe są na jedną oś.

#31 OFFLINE   gamgit

gamgit
  • 67 postów
  • Dołączył: 24-02-2007
  • Skąd: Kartuzy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2009 - 20:30

w Ślesinie byłem to wiem jak to wygląda , myślałem że może będzie inna ;)
Dodany obrazek

#32 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 grudnia 2009 - 22:56

no no w slesinie była i było ok..lecz niestety nie mogłem skorzystac bo mam automat... i tu rodzi sie moje pytanie co trzeba zrobic by sprawdzic moja Omega z automatem na hamowni..jest jakis sposób na to,bo nie ukrywam,ze chciałbym sprawdzic moc jaka drzemie pod moja maska

#33 OFFLINE   mbobik

mbobik

    1-szy v-ce Prezes od SB

  • 1 065 postów
  • Dołączył: 11-09-2008
  • Skąd: Żukowno
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 grudnia 2009 - 23:01

no no w slesinie była i było ok..lecz niestety nie mogłem skorzystac bo mam automat... i tu rodzi sie moje pytanie co trzeba zrobic by sprawdzic moja Omega z automatem na hamowni..jest jakis sposób na to,bo nie ukrywam,ze chciałbym sprawdzic moc jaka drzemie pod moja maska


Poczytaj temat cały odpoczątku ;)

P.S.

Gdzieś na forum też o tym jest.

#34 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 grudnia 2009 - 23:04

no no w slesinie była i było ok..lecz niestety nie mogłem skorzystac bo mam automat... i tu rodzi sie moje pytanie co trzeba zrobic by sprawdzic moja Omega z automatem na hamowni..jest jakis sposób na to,bo nie ukrywam,ze chciałbym sprawdzic moc jaka drzemie pod moja maska


Są wyspecjalizowane hamownie do testowania aftomatów i 4WD

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#35 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 grudnia 2009 - 11:59

To ja ponowię swoje pytanie. Jak ktoś ma LPG i chce sprawdzić na obu zasilaniach płaci dwa razy? Czy może jakaś zniżka będzie wynegocjowana na tą okazję (w końcu auto już jest przywiązane, więc tylko pomiary dwa).

 


#36 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 grudnia 2009 - 12:14

To ja ponowię swoje pytanie. Jak ktoś ma LPG i chce sprawdzić na obu zasilaniach płaci dwa razy? Czy może jakaś zniżka będzie wynegocjowana na tą okazję (w końcu auto już jest przywiązane, więc tylko pomiary dwa).

Modratorzy płacą podwójnie :p
a tak poważnie chyba była jedna opłata i dwa pomiary , ale niech sie wypowiedza Ci co to robili.

#37 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 grudnia 2009 - 13:23

no zawsze tak bylo (tzn zawsze - wtedy i w krotoszynie, gdzie byla taka hamownia) czyli dwa pomiary, a jesli ktoś chce jeden moze być na pb a drugi na lpg

#38 OFFLINE   gamgit

gamgit
  • 67 postów
  • Dołączył: 24-02-2007
  • Skąd: Kartuzy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 grudnia 2009 - 00:13

Są wyspecjalizowane hamownie do testowania aftomatów i 4WD

jak możesz daj mi namiary na PW gdzie takowa w pomorskim i fon do siebie oki :D
Dodany obrazek

#39 OFFLINE   loghard

loghard
  • 55 postów
  • Dołączył: 26-04-2009

Napisany 21 grudnia 2009 - 21:15

witam ,ja próbowalem zrobić pomiar po wlożeniu chipa w ASO Fiata w Antoninku (Poznań) wzięli auto na hamownie po czym gość powiedzial że nie da rady bo automat. Ale nic nie skasowali za to cale zamieszanie:)

#40 OFFLINE   Bmaci3k

Bmaci3k
  • 212 postów
  • Dołączył: 07-12-2006
  • Skąd: Ciechanów

Napisany 28 stycznia 2010 - 23:18

Co do hamowni w Ślesinie to jak robiłem pomiar to wykazało 176KM natomiast po pewnym czasie zrobiłem pomiar na stacjonarnej profesjonalnej hamowni i wykazało 180,9 KM więc jest dość spory rozrzut. Jeszcze temp mogła mieć wpływ bo w Ślesinie bardzo gorąco a na stacjonarnej zima i nadmuch. Ale jak będzie teraz to tez badam omcie.

1. grinchi
2. Jarqz
3. cita
4. payatz
5. lutek
6. THIN
7.Bartus
8. kolec.pjb
9. speed (chętnie sprawdzę co tam magik z chipem mi porobił)
10. Spooky V6
11. Bmaci3k