Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Remoncik silnika 2.0 16v ????????


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 24 października 2009 - 19:24

Ja za same uszczeliki + uszcelka pod głowicę dałem 270 zyla.


Same uszczelki czy zimmeringi też? bo jak same uszczelki to przepłaciłeś....

#22 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 października 2009 - 19:33

Tak, zimeringi również.

#23 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 24 października 2009 - 21:13

Panowie Ja z ciekawości zapytałem w Wawie ile kosztowałby średniak lub kapitalka. Więc średniak krzykneli mi 3.000 , a kapitalka 5.000 zeta więc kaplica :(. Lepiej kupić silnik jak jest jeszcze w aucie, najlepiej podobno z automata , który nie jest wysilony.

#24 OFFLINE   sebekvw

sebekvw

    Niebieski mój ulubiony .:

  • 48 postów
  • Dołączył: 23-09-2009
  • Skąd: Meckenbeuren DE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 października 2009 - 19:49

A tak na marginesie to silniki z astry g i vectry b pasują do omy?????? Żeby nie było skuchy .

#25 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 25 października 2009 - 20:05

Żeby nie było skuchy .


Trochę będzie skucha...zależy jaki rocznik masz,bo miska olejowa i smok idą do wymiany.Jak masz miskę blaszaną to będziesz musiał szukać miski dwuczęsciowej do omy a to koszt ok 250 zeta(chyba że kupisz z vectry z podobnego rocznika to można założyć blaszaną z omy.Chyba trochę nagmatwałem co?

#26 OFFLINE   mr_ozi

mr_ozi

    Mr Freeze

  • 73 postów
  • Dołączył: 26-02-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 października 2009 - 21:08

Jak chcesz robić remont "oszczędnościowy" to lepiej kupić używanego. Ja zdecydowałem się na pełen remont, ale mogłem na to przeznaczyć drugie tyle co ty chcesz dać. Jakbym miał tyle kasy co Ty to chyba jednak bym zaryzykował - choć poziom ryzyka taki sam - skąd wiesz, że jak rozkręcisz silnik to się nie okaże, że koszty pójdą w górę (bo coś wyjdzie w trakcie)? Zwłaszcza, że koledzy na forum mogą pomóc w kupnie - radą i adresami.

Pozdr.

#27 OFFLINE   sebekvw

sebekvw

    Niebieski mój ulubiony .:

  • 48 postów
  • Dołączył: 23-09-2009
  • Skąd: Meckenbeuren DE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 października 2009 - 21:41

Trochę będzie skucha...zależy jaki rocznik masz,bo miska olejowa i smok idą do wymiany.Jak masz miskę blaszaną to będziesz musiał szukać miski dwuczęsciowej do omy a to koszt ok 250 zeta(chyba że kupisz z vectry z podobnego rocznika to można założyć blaszaną z omy.Chyba trochę nagmatwałem co?


Akurat miską to się nie przejmuje bo kiedyś wymieniałem uszczelke pod michą okazało sie że mam dwu częściową miske ale do rocznika 1996 szła jedno częściowa wiem to na bank bo tą ome którą kiedyś rozbierałem to ona miała jednoczęściową i taki silnik i taki pasuje a chodziło mi o inne kwestie ponieważ ta silniki są poprzecznie ustawione a w omach wzdłużnie .

Jak chcesz robić remont "oszczędnościowy" to lepiej kupić używanego. Ja zdecydowałem się na pełen remont, ale mogłem na to przeznaczyć drugie tyle co ty chcesz dać. Jakbym miał tyle kasy co Ty to chyba jednak bym zaryzykował - choć poziom ryzyka taki sam - skąd wiesz, że jak rozkręcisz silnik to się nie okaże, że koszty pójdą w górę (bo coś wyjdzie w trakcie)? Zwłaszcza, że koledzy na forum mogą pomóc w kupnie - radą i adresami.

Pozdr.


No niby kolego masz rację ale mam pole manewru bo rozkrecam silnik niekupując części i wtedy stwierdzam czy remont czy kupno z keszem to też nie problem 2 miechy zaczekam i mam te 2.5 tyś i robie konkretnie ale jak to się mówi lepiej najpierw posłuchać tych którzy mieli z tym styczność i za to wszystkim wielkie dzięki

#28 OFFLINE   mr_ozi

mr_ozi

    Mr Freeze

  • 73 postów
  • Dołączył: 26-02-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 października 2009 - 09:17

No niby kolego masz rację ale mam pole manewru bo rozkrecam silnik niekupując części i wtedy stwierdzam czy remont czy kupno z keszem to też nie problem 2 miechy zaczekam i mam te 2.5 tyś i robie konkretnie ale jak to się mówi lepiej najpierw posłuchać tych którzy mieli z tym styczność i za to wszystkim wielkie dzięki


Ja miałem dokładnie to samo pole - rozkręciłem silnik, sprawdziłem co do wymiany/roboty i dopiero wtedy kupiłem części.

Pozdr.

#29 OFFLINE   ed25

ed25
  • 17 postów
  • Dołączył: 04-04-2009
  • Skąd: Radom

Napisany 28 października 2009 - 23:31

Panowie Ja z ciekawości zapytałem w Wawie ile kosztowałby średniak lub kapitalka. Więc średniak krzykneli mi 3.000 , a kapitalka 5.000 zeta więc kaplica :(. Lepiej kupić silnik jak jest jeszcze w aucie, najlepiej podobno z automata , który nie jest wysilony.


Ża 5 tys to chuba Ci jakieś części z promu kosmicznego zaadaptują. Jak czytam o tych pieniądzach to mi się wierzyć nie chce, że tak można pacjenta skroić za remont.

#30 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 28 października 2009 - 23:48

pisalem post o remoncie ale nie ropbilem tam sa jakies ceny http://forum.omegakl...ead.php?t=18166