

Słabe ogrzewanie
#41
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 05:42
#42
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 07:08
natomiast nie ma związku z niedogrzanym silnikiem. z tym problemem związany jest termostat
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#43
OFFLINE
#44
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 15:52
Moglibyście podpowiedzieć jak sprawdzić tą pompkę?
po przekręceniu kluczyka na zapłon powinieneś ją słyszeć jak pracuje
#45
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 16:38
#46
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 16:39
Tak.Słychać ją cały czas po przekręceniu kluczyka na zapłon (bez startu silnika) ?
#47
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 16:41
#48
OFFLINE
Napisany 04 marca 2013 - 10:42
#49
OFFLINE
Napisany 04 marca 2013 - 11:00
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#50
OFFLINE
Napisany 04 marca 2013 - 11:07
#51
OFFLINE
Napisany 05 marca 2013 - 17:44
#52
OFFLINE
Napisany 12 marca 2013 - 14:27
#53
OFFLINE
Napisany 12 marca 2013 - 14:35
Podcisnienie ma tam byc tylko jak jest ustawienie "tylko zimne" lub LOW. Masz namieszane z przewodami.u mnie po zdjęciu przewodu podciśnienia ogrzewanie jest ok , czyli zawór trójdrożny do wymiany czy coś ze sterowaniem podciśnienia jest źle
EDIT: poszukaj w moich postach jak to powinno byc podlaczone bo juz chyba ze 3 razy opisywalem.
#54
OFFLINE
Napisany 12 marca 2013 - 21:20
#55
OFFLINE
Napisany 12 marca 2013 - 23:08
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#56
OFFLINE
Napisany 13 marca 2013 - 11:00
Gdy płyn ma już temperaturę roboczą te 97-98stopni leci letnie powietrze na HI ustawionym ;/ jak się doda gazu to aż parzy. Masakra...
Nagrzewnicę wymieniałem w lato, ale na używaną.
#57
OFFLINE
Napisany 13 marca 2013 - 11:48
#58
OFFLINE
Napisany 14 marca 2013 - 09:38
Założyłem nowiutki termostat. Temperatura powoli sie podnosi ;/ Ale następuję taki moment że jak podniesie sie od minimum to szybko w miarę, tzn. normalnie rośnie. Potem jak sie nagrzeje na maksa to zbija dobrze temperaturę, auto się nie grzeje.
Gdy płyn ma już temperaturę roboczą te 97-98stopni leci letnie powietrze na HI ustawionym ;/ jak się doda gazu to aż parzy. Masakra...
Nagrzewnicę wymieniałem w lato, ale na używaną.
spraw3dz najpierw pompki


#59
OFFLINE
Napisany 15 marca 2013 - 19:42
#60
OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 08:06
Założyłem nowiutki termostat. Temperatura powoli sie podnosi ;/ Ale następuję taki moment że jak podniesie sie od minimum to szybko w miarę, tzn. normalnie rośnie. Potem jak sie nagrzeje na maksa to zbija dobrze temperaturę, auto się nie grzeje.
Gdy płyn ma już temperaturę roboczą te 97-98stopni leci letnie powietrze na HI ustawionym ;/ jak się doda gazu to aż parzy.
Mam to samo po dodaniu gazu ,wymieniony termostat ,zawor trojdrozny,pompa wody razem z rozrzadem ma ok 10kkm kupiona od kolegi kczech ,a nadal letnie leci,uklad odpowietrzony plyn zmieniony:confused:
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2