Mam pytanie .... jak krecic bączki, na jakim biegu, kiedy i jak krecic, kątrować kierownicą? !
Jest to moj pierwszy samochod z tylnim napedem
Probowalem dzisiaj to albo mi bokiem sunol, albo 1 obrut i klapa...

Napisany 27 stycznia 2007 - 00:22
Napisany 27 stycznia 2007 - 00:24
Elo elo :yes_yes:
Mam pytanie .... jak krecic bączki, na jakim biegu, kiedy i jak krecic, kątrować kierownicą? !
Jest to moj pierwszy samochod z tylnim napedem
Probowalem dzisiaj to albo mi bokiem sunol, albo 1 obrut i klapa...
Napisany 27 stycznia 2007 - 00:30
Manual
Napisany 27 stycznia 2007 - 00:37
Manual
jak manual .. to 1 bieg.
no ... jesli na śniegu .. to moze byc 2 bieg .. będziesz miał niższe obroty.
Napisany 27 stycznia 2007 - 00:50
A co z kierownica ?
Napisany 27 stycznia 2007 - 01:36
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
Napisany 29 stycznia 2007 - 00:03
Napisany 29 stycznia 2007 - 11:11
Napisany 29 stycznia 2007 - 23:31
jak na pierwsze zabawy na śniegu z tyłnapędowcem to tradycyjne bączki te mini mini wskazane bo najprostsze są, jak już kierę skręcisz na maksa to wyczujesz kiedy i ile gazu wciskać aby utrzymać się długo i w miarę płynnie (ja po pierwszym eksperymencie do końca dnia chodziłam jak struta tak mi się potem w głowie kręciło bo z czasem przesadziłam)Jest to moj pierwszy samochod z tylnim napedem
Probowalem dzisiaj to albo mi bokiem sunol, albo 1 obrut i klapa...
Napisany 29 stycznia 2007 - 23:56
jedziesz prosto - obrót o 360 aby dalej jechać prosto w tym samym kierunku
Napisany 01 lutego 2007 - 22:34
No ja w sobotę testowałem na placyku i u mnie wyglądało to tak. Zapięta jedynka na automacie i reszta gazem. No i kierownica coby ładniejsze esy floresy kreślićJak wygląda ślizganie się automatem ?
Napisany 02 lutego 2007 - 22:19
Napisany 04 lutego 2007 - 19:33
Napisany 06 lutego 2007 - 09:03