Jeżeli sa amory w kiepskiej podrobię to otwory będą bez "regulacji". Ale na to tez jest metoda (i działa nawet w autach w których PK wogole się nie da teoretycznie regulować a zachodzi taka konieczność np. po dzwonie) - rozwierca się w zaleznosci od potrzeby albo gorny albo dolny otwor na tzw "fasolke" i regulacja juz jest.Mówił że w omegach na szczęście nie można ustawić pochylenia


Zbieżność :(
#21
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2013 - 10:19
#22
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 20:26
Co by było jasniej zbieżność ustawiona 3 razy z czego ostatni raz w "kolorowym wydruku" omega 99r. z xev swap na v6
Fele 18'' opony niskie

Teraz jadąc w zależności od asfaltu raz się jedzie normalnie a teraz jadac na jakby ulicy ktora wygląda jak U odwrócone bo czasami jest ____ taka ładnie prosta, opony dosłownie przednie -piszczą

Możliwe jest ze sanki pod silnik sa założone od BFl i maja inny wymiar ,dlatego nie idzie tego wytłumaczyć co jest powodem ???
Dlaczego samochod nie trzyma się drogi ???
może zamało włożyłem w omege bagatela 10 000

dzięki za pomoc bo nie daje mi to spac ,a ze tak się wyraże dobry kolega ,dzisiaj w garażu pokazywał mi nową siekiere ,bo od miłości do nienawiści dzieli cienka nic


#23
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 20:58
Witam,
Co by było jasniej zbieżność ustawiona 3 razy z czego ostatni raz w "kolorowym wydruku" omega 99r. z xev swap na v6
ale to tylko zbieżność czy cała geometria, pokaż skan wydruku
Geometria kół
pochylenie kola
limuzyna -1st 40' +/- 45'
kombi -1st 40' +/- 45'
maksymalna różnica pomiędzy prawą i lewą stroną 1st
wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
limuzyna 5st 40' +/- 1st
kombi 5st +/- 1st
maksymalna różnica pomiędzy prawą i lewą stroną 1st
zbieżność
limuzyna 0st 10' +/- 10'
kombi 0st 10' +/- 10'
różnica w zbieżności przy skręceniu kola wew. o 20st 2st 00' +/- 45'
maksymalna różnica pomiędzy prawą i lewą stroną 40'
Zawieszenie tylne
Geometria kół
pochylenie kola
limuzyna -1st 50' +/- 40'
kombi -1st 40' +/- 40'
maksymalna różnica pomiędzy prawą i lewą stroną 45'
zbieżność
limuzyna -0st 20' +/- 10'
kombi -0st 20' +/- 10' (-0st 25' +/- 10')
maksymalna różnica pomiędzy prawą i lewą stroną 25'
#24
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 23:17
nie czaje tego ,proste pytanie :omega nie trzyma się drogi ?
jeszcze takiego piszczenia nie widziałem a mowiac inaczej "otwierając szybe słyszeć piszczenie "
:zal:
#25
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 11:38
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#26
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 12:35
#27
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 12:37
#28
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 15:02
masz na myśli tuleję wspornika drążka środkowego.Jak tuleja drążka środkowego jest wywalona, to takie objawy są.

#29
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 15:11
Chyba tak :hmmm: przeca wiesz, że ja nie mechanik podblokowo-betonkowy jestem i mam braki w terminologiimasz na myśli tuleję wspornika drążka środkowego

#30
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 15:13
amory z BFl-ki razem ze springami roczne ,wachacz prawy nowy ,lewy sworznie wymienione ,koncowki drazka kierowniczego tez wymienione.zmieniałeś tuleje w przednim zawieszeniu
Moze to jak pisze sypus ze drazek srodkowy cos nie bangla -nie sprawdzałem tam luzu.
Wziołem od Marka z gdyni całe sanki z drazkiem pod swapa na v6 ?
nie wiem co jest ,omega jest nie stabilna na drodze -pomozcie prosze
p.s podychu silnika nowe
#31
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 15:15
No to kuźwa sprawdź :niegrzeczny:Moze to jak pisze sypus ze drazek srodkowy cos nie bangla -nie sprawdzałem tam luzu.
#32
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 15:45
to nie chodzi o terminologię, a jedynie o poprawne wskazanie elementuChyba tak przeca wiesz, że ja nie mechanik podblokowo-betonkowy jestem i mam braki w terminologii


#33
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 15:49
A od czego jest IQ ?? Podawanie wszystkiego na tacy prowadzi do regresuto nie chodzi o terminologię, a jedynie o poprawne wskazanie elementu

Koniec OT
#34
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 16:03
wachacz prawy nowy
pewno allegrowy z najtańszymi tulejami no name
masz na myśli tuleje ?? , jakiej firmy te tuleje ?? , tuleje na lewym i prawym wahaczu innego producenta , takie zestawienie nie wróży nic dobregolewy sworznie wymienione
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#35
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 19:40
#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 20:00
#38
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2013 - 15:51
Zobacz czy nie masz peknietej sprężyny na ostatnim zwoju.mam tylne koło lekko pochylone a drugie stoi prosto
#39
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2014 - 17:14
Powodem pytania jest wieczny problem z zbieżnością, którą ustawiam w wielu warsztatach i dalej nie mam zadowolenia z jazdy.
Jednak co go boli dalej nie wiem, stąd mam pytanie takie:
Czy ktoś może podać wszystkie miejsca do sprawdzenia? (robiłem zbieżność, geometria kompletna niebawem, ale pytam dlatego , że na kierownicy wyczuwam luz w zakresie ok 2cm ruchu w lewo i w prawo koła stoją, potem jest ok)
Punkty sprawdzenia zbieżności z przodu :
1) wahacz - gumy duża i mała + sworzeń
2) łącznik stabilizatora
3) końcówka drążka kierowniczego + jego wsporniki
dodam, że gumy nowe lemfordera, łączniki nowe, drążek kierowniczy jeden miał luz i jest nowy.
Co z tym luzem kierownicy? Gdzie szukać? Drążek kierowniczy wewnętrzny? Kolumna kierownicza? Idzie to zrobić samemu? Raczej o robotę się nie boję tylko tego akurat nigdy nie robiłem. Zawsze niestety jest tak, że po mechanikach poprawiam, dlatego 99% robię sam. 90% rzeczy już robiłem z kimś i teraz robię sam, ale układu kierownicy po prostu jeszcze nie poznałem.
#40
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2014 - 21:40