gdzie jest nastawnik
#1 OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 17:44
#2 OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 17:58
#3 OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 18:24
i jak odpowie mi ktos? jak sie za to zabrac od poczatku?
i jak? jodpowie ktos?
#4 OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 18:13
#5 OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 21:07
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 12:45
#8 Guest_stasiek30_*
Napisany 11 lutego 2010 - 15:13
Może ktoś wrzucić fotkę z nastawnikiem zaznaczyć te śruby które trzeba poluzować do ustawienia nastawnika bo ktoś pisał że są to 3 śruby torx i jedna 7 a u mnie są wszystkie na klucz torx i co najgorsze jest tam ich trochę bo jedne są wyżej przy takim dekielku a drugie niżej. A nie chciałbym poluzować złych i coś zepsuć podczas próby ustawiania nastawnika.
Trzeba luzować te które są niżej be te wyżej są tylko od tego dekielka.
#9 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 15:55
#10 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 16:05
2. Na odpalonym silniku sprawdzasz dawkę, gasisz i przesuwasz w odpowiednią stronę. Dokręcasz.
3. Odpalasz i sprawdzasz.
4. Gasisz i korygujesz.
#11 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 16:10
1. Dolotu nie musisz zdejmować.
2. Na odpalonym silniku sprawdzasz dawkę, gasisz i przesuwasz w odpowiednią stronę. Dokręcasz.
3. Odpalasz i sprawdzasz.
4. Gasisz i korygujesz.
Wielkie dzięki właśnie o to mi chodziło bo niektórzy mi mówili że na zapalonym silniku ale to było troszkę dziwne dla mnie bo zawsze są jakieś drgania i ciężko by było pukać tak delikatnie.
#12 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 16:38
1. Dolotu nie musisz zdejmować.
2. Na odpalonym silniku sprawdzasz dawkę, gasisz i przesuwasz w odpowiednią stronę. Dokręcasz.
3. Odpalasz i sprawdzasz.
4. Gasisz i korygujesz.
Ja na odpalonym pukalem sprawdzalem i dokrecalem i gra wszystko:)
#13 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 16:48
#14 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 20:06
#15 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 20:27
#16 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 21:33
Przez opel scaner tez mozna ale po co...? Cyba ze nie masz MIDa to inna sprawa.
#17 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 20:55
#18 OFFLINE
#19 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2010 - 13:34
0.9l/h na ciepłym silniku jest idealną dawką.
Dzisiaj przejechałem się omcią i okazało się że po rozgrzaniu i bez odbiorników ma spalanie tak na 0.6-0.7 faluje pomiędzy tymi wartościami. Moje pytanie jest takie czy spróbować ustawić na 0.9 czy zostawić tak jak jest bo nie wiem czy ta wartość może zostać czy mogą być jakieś konsekwencje tej wartości. Po nocnym postoju odpaliła bez szarpnięć silnikiem ale musiała pare razy przekręcić zanim zapaliła a na gorącym to zależy jak jej czapka stoi raz zapali od kopa a czasami musi po kręcić chwilkę.
#20 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2010 - 16:41