

metaliczne dzwonienie w okolicach przodu silnika
#21
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 15:21
Robi się OT. Czekamy na TWoje mądre mysli.
#22
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 15:24
#23
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 15:30
Doradzisz sensownie kolegom, czy nie za bardzo masz o czym pisac.
#24
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 16:17
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 17:31
To jest jedna z upierdliwych awarii z dekalogu TD/TDS. I nie ma potrzeby pisac doktoratu. Wystarczy Te silnik poznac od podszewki mechanicznej.
P.S Wiecie dlaczego mechanicy rozdziawiają gęby na widok OMY TD, BETKI TDS????
Bo oni tez czytują fora, i widzą, iz sporo z wyimaginowanych problemów, wymaga przyłożenia małego palca.
#27
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 21:48
A więc tak mam dwóch wygranych jak wcześniej pisałem na wolnych obrotach niebyło dźwięku i tak przez gupotę nacisnołem magiczny przycisk ECO włączyła się klima i nagle zaczeło dzwonić więc mi też zadzwoniło i teraz sprawcą jest albo rolka napinacza od AC albo łożysko od sprzęgła AC i teraz pytanie do Panów którzy mieli styczność z wymianą tegoż łożysko, może znacie jego wymiary i jakie to jest łożysko, za podpowiedź dzięki.
Zdejmij oba paski i uruchom silnik, może to być koło pasowe wału korbowego. Też mam kłopot ze stukami i klekotaniem, na wolnych obrotach i przy lekkim dodawaniu "gazu".
Podczas ostatniej przygody z napinaczem paska klimy, zrobiłem taki test i wyszło właśnie na koło pasowe.
#28
OFFLINE
Napisany 28 września 2009 - 22:05
ale ja mam typowo metaliczny stukot jutro zrzucę pasek od AC i wtedy ją odpalę jak będzie cisza to już wiem gdzie szukać a jak nie to następny pasek.koło pasowe wału korbowego. Też mam kłopot ze stukami i klekotaniem, na wolnych obrotach i przy lekkim dodawaniu "gazu".
#29
OFFLINE
Napisany 29 września 2009 - 20:30
pozdrawiam mawrowicz
#30
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 09:07
z tym akurat nie mam problemu bo zawsze mogę zapiąć w uchwyt tokarki jakiś lepszy gatunkowo kawałek stali i wykonać taką rolkę według starej i wprasować w nią łożysko nawet o większej nośności, ale to nie o tym, znalazłem sprawcę była nim rolka od AC a raczej jej osprzęt, bo sama rolka jest dobra kręci się cicho i niema luzów, mianowicie ten kto to robił to wie jak to jest poskładane na śrubę która jest osią rolki przychodzi najpierw taka duża podkładka (miseczka zakrywająca łożysko w rolce) potem rolka i znów ta duża podkładka a na koniec tulejka dystansowa i to wszystko jest przykręcone do ramienia, u mnie brakowało jednej tej podkładki - miseczki, przez co po skręceniu wszystkiego ośka rolki opierała się o ramie a tulejka i cała reszta nie miała zaparcia i przesuwała się osiowo, co powodowało że rolka się przesunęła i ta duża podkładka zaczęła dzwonić, teraz dorobiłem dłuższą tulejkę z mosiądzu i po skręceniu całości tulejka oprze się o ramie i wszystko będzie ściśnięte, teraz mam pytanie bo odkręciłem z tyłu napinacz i on pracuje poprawnie ale to ramie porusza się z trudem czy to jest na jakichś łożyskach czy tylko jakieś tulejki ?jak sie nie myle to chyba tylko w gm można to dostać
#31
OFFLINE
Napisany 01 października 2009 - 22:17