Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Regulacja tylniej osi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
49 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 marca 2014 - 20:39

o ile dobrze pamiętam to sam dyfer nie ma nic wspólnego z wahaczami. jest podwieszony na tych poduszkach i później pośrednio do wahaczy. zobacz lepiej ten wał. nie bez powodu się przestawiło to wszystko

#42 OFFLINE   MyCool

MyCool

    Nie lejesz - nie jedziesz

  • 125 postów
  • Dołączył: 11-04-2013
  • Skąd: Suwałki

Napisany 14 marca 2014 - 20:49

Oki, dzięki. Może przy okazji skoro już będę się tam dłubać to wymienić tuleje belki? ma to sens?

#43 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 marca 2014 - 20:52

Pisałeś że potrzebujesz sprawnego samochodu, dlatego jak masz możliwość to wymieniaj co wydaje się uszkodzone ;)

#44 OFFLINE   lukkra

lukkra
  • 96 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 marca 2014 - 11:00

Domyślam się że chodzi o te:
http://allegro.pl/po...3971974331.html
Teoretycznie to są dostępne, w aso. Dzwoniłem do serwisu jakoś w zeszłym roku to powiedzieli że mogą załatwić. Coś koło 300 zł sztuka. :oonie:


niestety muszę cie kolego poprawić, ja w (listopadzie2013) chciałem je u siebie wymienić,
odpowiedz pracownika ASO na dziale części zamiennych : część wycofana z produkcji, niedostępna. automega zamiennik też niedostępny, zostaje używka, lub czekanie aż ktoś złoży zamówienie do aso na min 100 szt:jump:

#45 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 15 marca 2014 - 22:48

niestety muszę cie kolego poprawić, ja w (listopadzie2013) chciałem je u siebie wymienić,
odpowiedz pracownika ASO na dziale części zamiennych : część wycofana z produkcji, niedostępna. automega zamiennik też niedostępny, zostaje używka, lub czekanie aż ktoś złoży zamówienie do aso na min 100 szt:jump:



W ASO w Warszawie mają za coś około 250 PLN za sztukę. W ogóle jakiś skandal, że nie ma zamienników i jest to tak ciężko dostępne.

#46 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 marca 2014 - 01:30

W ASO w Warszawie mają za coś około 250 PLN za sztukę. W ogóle jakiś skandal, że nie ma zamienników i jest to tak ciężko dostępne.


Jaki skandal?:masakra: Wymienia się to raz na kilkanaście tysięcy i jest problem, że kosztuje tyle ile kosztuje za dobrą jakość:masakra::oonie:

#47 OFFLINE   grzechug

grzechug
  • 188 postów
  • Dołączył: 13-03-2011
  • Skąd: Międzyrzecz
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 marca 2014 - 13:40

Jaki skandal?:masakra: Wymienia się to raz na kilkanaście tysięcy i jest problem, że kosztuje tyle ile kosztuje za dobrą jakość:masakra::oonie:


chyba miałeś kolego na myśli kilkanaście lat :jump:

#48 OFFLINE   MyCool

MyCool

    Nie lejesz - nie jedziesz

  • 125 postów
  • Dołączył: 11-04-2013
  • Skąd: Suwałki

Napisany 23 marca 2014 - 19:31

po wizycie u mechaniora i odwiedzeniu kilku auto-szrotów wymieniłem wszystkie poduszki belki (te okrągłe "prosiaki" i te "trudno dostępne" w kształcie litery "U") i wymieniłem podp. wału, odświeżyłem wał (wyjęty, wyczyszczony, nasmarowany w miejscu łączenia). Te drugie poduszki dorwałem w bardzo dobrym stanie za 50pln/szt. Starych można powiedzieć, że nie było co było powodem stuków przy przyśpieszaniu i dziwnej pracy zawieszenia (auto zachowywało się jakby miało dwie osie skrętne - dziwnie pływało na zakrętach). Autko podniosło się z tyłu, usztywniło, wyciszyło. Ogólnie różnica kolosalna! Przy okazji zrobiona zbieżność, oponki zmienione i teraz Omka płynie (na reszcie!).

#49 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 marca 2014 - 19:43

Gratulacje, tak powinni być !! W sumie dziwne, że tył podniósł się bez zmiany sprężyn ale może te tuleje miałeś strasznie wybite, pewnie koła miałeś mocno tak /---\

#50 OFFLINE   MyCool

MyCool

    Nie lejesz - nie jedziesz

  • 125 postów
  • Dołączył: 11-04-2013
  • Skąd: Suwałki

Napisany 25 marca 2014 - 21:05

Gratulacje, tak powinni być !! W sumie dziwne, że tył podniósł się bez zmiany sprężyn ale może te tuleje miałeś strasznie wybite, pewnie koła miałeś mocno tak /---\


prawda, koła miałem jak w jakiejś przeładowanej starej tatrze ^^ wydaje mi się, że ciągle do ideału troszkę brakuje ale efekt jest w zupełności zadowalający :D