

instalacja STAG-300-6 problem
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 21:22

#43
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 21:30
żle podpięte podciśnienie muli silnik.
#44
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 21:33
sorki;) te trzaski to wygląda jakby przepustnice i siłowniki od klimatronika działały po wyłączeniu zapłonu to oznaka że kłopot z podciśnieniem do sterowania bo gazownik coś żle lub przypadkiem odłączył no oczywiście jeżeli masz klimatronika.Minusy ci nie wyskakują na wyśw.
nie mam klimatronika tylko zwykle gałki

#45
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 21:39
#46
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 22:28
Mam takie pytanie doslownie mam od tygodnia staga na pokladzie zainstalowanego i mam taki problem od samego poczatku pali mi sie kontrolka silnika przelacza sie na gaz bez problemu ale jak jest na gazie jak by na mocy stracil dodaje gazu o on jak by nie wiem za bogata mieszanke dostaje muli go strasznie a po chwili jak sie wkreci na obroty jakos jedzie,
Wrzuć fotki spod maski ze szczególnym uwzględnieniem:
1. Reduktora i drogi gazu na linii reduktor - listwy
2. Nawiertów w kolektorze (jesli da się to ująć)
3. Fajnie byłoby gdybyś miał screena z nastawiami programu AC sychro.
Dokładnie Beast to reduktor tłokowy jest nie wielkich rozmiarów mowi ze jest taki sobie ja miałem zamiar do Siebie takie dwa załozyc ale niestety jeszcze wtedy zadnych opinie nie znałem.
Mogę polecic ten reduktor, jest OK. Mam test z silnika Jeepa 177KM, fakt, mniej niz X30XE ale chwilowe zapotrzebowanie na paliwo w AMC242 jest na pewno nie mniejsze jesli nie większe - więc sądze, że z X30XE powinien dać radę.
Podłączyłbym oczywiście dwa króćce (standardowo jest jeden, drugi mozna zamówić i wkręcić w miejsce korka)
Wada - wejście LPG na 6 mm. Ja dałem w Jeepie redukcję (cały przewód od wielozaworu (super) do reduktora to 8 mm.
Redukcję należy nieco rozwiercić - by mieć światło porównywalne z wewnętrzną średnicą przewodu 8 mm.
Koncepcja dwóch Magic Jetów jest interesująca, fakt faktem w pełni ten reduktor jest wykorzystany jesli pobiera się gaz z dwóch króćców - więc chcąc w 100% wykorzystać 2 x Magic Jeta - to trzebaby ciągnąć 4 węże od reduktorów (i jeszcze je skompensować).
#47
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 22:36
Wrzuć fotki spod maski ze szczególnym uwzględnieniem:
1. Reduktora i drogi gazu na linii reduktor - listwy
2. Nawiertów w kolektorze (jesli da się to ująć)
3. Fajnie byłoby gdybyś miał screena z nastawiami programu AC sychro.
Pytalem sie o to z ciekawosci bo i tak bede jechal na regulacje instalacji ale dopiero 28.09 wiec bede zwracal uwage na te problemy ...
Mam gaz od niedawna i chce sie czegos dowiedziec nauczyc ...
#48
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 22:37
nie mam własnych doświadczeń, ale w necie wiele osób narzeka na matrixy że są mało trwałe, więc nie wiem czy przepłacanie za nie jest sensowne
Wyjaśnijcie proszę w czym matrixy są lepsze od Magic Jetów - serio pytam, chciałbym się tego dowiedzieć od ludzi którzy montują lpg
Matrix'y są przede wszystkim nieporównywalnie szybsze od Magic Jetów. MJ pracuje stabilnie gdzieś do 2 ms, może nieco niżej, ale krótsze czasy - może byc problem.
Matrix radzi sobie z czasami nawet poniżej 1 ms - i tu one mają przewagę.
Jest kilka aut z wtryskiem fullgroup gdzie mamy do czynienia z krotkimi czasami - więc tam Matrix jest niezastąpiony.
#49
OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 07:09
Matrix'y są przede wszystkim nieporównywalnie szybsze od Magic Jetów. MJ pracuje stabilnie gdzieś do 2 ms, może nieco niżej, ale krótsze czasy - może byc problem.
Matrix radzi sobie z czasami nawet poniżej 1 ms - i tu one mają przewagę.
Jest kilka aut z wtryskiem fullgroup gdzie mamy do czynienia z krotkimi czasami - więc tam Matrix jest niezastąpiony.
a jak to się ma do omegi? omega (chyba żadne nowoczesne auto) nie ma full-group, więc zwykłe valteki dają ten sam efekt co 5 razy droższe matrixy
Wg mnie nie ma sensu w omegę pakować matrixów, MJ w zupełności dają radę
z legendarnymi matrixami to chyba trochę tak jak z high-endowymi kablami audio - niektórzy twierdzą że słyszą różnicę między kablem za 100 zł/m a takim za 5 zł/m
#50
OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 08:51
#51
OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 09:16
Don - ja różnicę słyszę. Szczególnie przy analogowych konektorach za 5zł i za 100.

A magic jety - jak już ktoś trafnie ujął - to najlepsze wtryskiwacze wśród tanich i najtańsze wśród najlepszych. Nic dodać nic ująć.
#52
OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 22:43
I tu się mylisz, ani waldemar, amin MJ nie dawały rady w moim senatorze gdzie wtrysk benzyny na wolnych oscyluje ok 1.8-1.9ms. Po paru dniach miałem taki rozjazd mapy wtrysku że miał problemy z rozruchem i pracą na wolnych obrotach na benie. Od założenia matrixów mam święty spokój, a jeśli chodzi o kalibrację........ tam nie ma tłoczków jak w elektrozaworach wtryskiwaczopodobnych klasy waldemar lub MJ, tam są malutkie klapki któtych się nie kalibruje, bo nie ma po co. Jak się szyna wytrzepie to się zakłada komplet nowych klapek i po temacie.
mam w espero wtrysk fullgroup i czasy wtrysku benzyny poniżej 2ms. Żółte Valteki dają radę od jakichś dwóch lat i ok. 45 kkm. Mapy się nie rozjeżdżają, odpalanie na benzynie bezproblemowe, w sumie zapomniałem że mam tam gaz i nawet filtrów nie wymieniam - jak do tej pory jeździ na filtrze fazy ciekłej o przebiegu ok. 100 kkm i lotnej ok. 45kkm. Espero to auto nie do zdarcia - gdyby nie ruda wsza zjadająca drzwi
#53
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 16:16
#54
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 20:57
ostatnio rozbieralem silnik i porobilem zdjecia wtryskiwaczy zaowazulem ze sa zle nawiercone otwory poniewaz gaz trafia w scianke jak widac na zdjeciach sprawdzilem przewod ktory idzie do butli jest 6mm do mojego butowania powinien byc jakies 8mm czy 6 tez daja rade przy butowani kolejnosc wtryskiwaczy tez jest pomylona doodam kilka fotek za 2 tygodnie jade do gazownika musze miec jakas podstawe zebym wiedziec o co chodz
Witam.
Nawiercone masz prawidłowo. Jest tam na tyle duże podcisnienie, że bez problemu poradzi sobie z zaciągnięciem gazu do cylindrów. Przewód zasilający powinien być fi8.
#55
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 21:02
Witam.
Nawiercone masz prawidłowo. Jest tam na tyle duże podcisnienie, że bez problemu poradzi sobie z zaciągnięciem gazu do cylindrów. Przewód zasilający powinien być fi8.
podciśnienie jest duże, zwłaszcza po puszczeniu pedału gazu
jednak zjawiska falowe w dolocie mają bardzo duże znaczenie i montaż dyszy "pod wiatr" może zakłócać wypływ gazu. Lepiej montować dysze pod kątem w kierunku zaworu.
#56
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 21:09
#57
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 15:34
