

Jaki zalecany akumulator do mojego silnika (jakie parametry)
#61
OFFLINE
Napisany 13 września 2008 - 20:30
#62
OFFLINE
Napisany 13 września 2008 - 21:46

#63
OFFLINE
Napisany 14 września 2008 - 16:44
#64
OFFLINE
Napisany 14 września 2008 - 17:05
Święta racja. BOSCH BOSCH BOSCH tak jak by nie było innych dobrych i zdecydowanie tańszych. Bosch od jakiegoś czasu jedzie tylko na marce którą wyrobił sobie wieki temu, ojciec miał boscha (kupił nowego) i go klął w kamienie. Ja osobiście (od zawsze) kupowałem centrę i nigdy ale to nigdy mnie nie zawiódł.Zawsze doradzaja Boscha - bo drogi i rzadko kto go kupuje - a jakośc nie zawsze jest najwyższa. Wejdz do sklepu i powiedz ze chciałbnys kupic telewizor ale nie wiesz jaki, poleca ci na pewno ten najdroższy - szczególnie w media markecie - tam są wyjątkowi znawcy techniki
![]()
#65
OFFLINE
Napisany 14 września 2008 - 22:07

#66
OFFLINE
Napisany 22 września 2008 - 10:06

Ktos cos moze doradzic?
#67
OFFLINE
Napisany 22 września 2008 - 12:40
A ja mam takie pytanie: jakie ladowanie ma alternator w 2.0 16v i jaki jest zalecany aku...moja kluska ma zamontowane audio i przy wl muzie, ladowanie pokazuje mi sie 12,4-13.2V w zaleznosci jak mocno sub pobiera pradu :razz: Praktycznie ladowanie 12,4V to brak ladowania, jak muze wyl to ladowanie jest ok 13,6-13,8V wiec alternator jeszcze laduje(wymieniane szczotki, lozyska jakis czas temu)
. Zastanawiam sie nad zmiana alternatora (np z 2,5V6 czy 2,5tds) oraz wstawienie wielkszego aku lub zelowego aku.
Ktos cos moze doradzic?
altek we wszystkich jest identyczny. w niedziele zmienialem u siebie, Na stole pokazywal 14.4 pod obciazeniem a na silniku 13.8 - jutro szukanie strat.
#68
OFFLINE
Napisany 22 września 2008 - 12:42

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#69
OFFLINE
Napisany 22 września 2008 - 12:44
\Przemo zmierz ładowanie bezpośrednio przy altku tam powinno być tyle co na stole (zapomniałem o tym wczoraj ci powiedzieć
wiem, jutro na kanale sprawdze. a jak nie to bedie szukanie po kablach
#70
OFFLINE
#71
OFFLINE
Napisany 22 września 2008 - 17:31
A ja mam takie pytanie: jakie ladowanie ma alternator w 2.0 16v i jaki jest zalecany aku...moja kluska ma zamontowane audio i przy wl muzie, ladowanie pokazuje mi sie 12,4-13.2V w zaleznosci jak mocno sub pobiera pradu :razz: Praktycznie ladowanie 12,4V to brak ladowania, jak muze wyl to ladowanie jest ok 13,6-13,8V wiec alternator jeszcze laduje(wymieniane szczotki, lozyska jakis czas temu)
. Zastanawiam sie nad zmiana alternatora (np z 2,5V6 czy 2,5tds) oraz wstawienie wielkszego aku lub zelowego aku.
Ktos cos moze doradzic?
altek we wszystkich jest identyczny. w niedziele zmienialem u siebie, Na stole pokazywal 14.4 pod obciazeniem a na silniku 13.8 - jutro szukanie strat.
czyli taki sam alternator jest w 2.0 i 3.0 i td??
#72
OFFLINE
Napisany 22 września 2008 - 19:57
A ja mam takie pytanie: jakie ladowanie ma alternator w 2.0 16v i jaki jest zalecany aku...moja kluska ma zamontowane audio i przy wl muzie, ladowanie pokazuje mi sie 12,4-13.2V w zaleznosci jak mocno sub pobiera pradu :razz: Praktycznie ladowanie 12,4V to brak ladowania, jak muze wyl to ladowanie jest ok 13,6-13,8V wiec alternator jeszcze laduje(wymieniane szczotki, lozyska jakis czas temu)
. Zastanawiam sie nad zmiana alternatora (np z 2,5V6 czy 2,5tds) oraz wstawienie wielkszego aku lub zelowego aku.
Ktos cos moze doradzic?
altek we wszystkich jest identyczny. w niedziele zmienialem u siebie, Na stole pokazywal 14.4 pod obciazeniem a na silniku 13.8 - jutro szukanie strat.
czyli taki sam alternator jest w 2.0 i 3.0 i td??
Sorry wprowadzilem w blad.
silniki R4 2.0 i 2.2 maja 70 A, silniki V6 maja 100A albo 120A - silnik x25dt ma inny altek.
#73
OFFLINE
Napisany 23 września 2008 - 17:36
#74
OFFLINE
Napisany 26 października 2008 - 12:18
#75
OFFLINE
#76
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 11:41
generalnie jeżeli ma poniżej 10,5V to na szmelc
#77
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 11:42
Ktos wie cos na ten temat?
ale co chcesz wiedziec ? dziala ci ? auto odpala ? to zostaw go w spokoju. cena nowego w ASO 500 pln - jak chcesz wydac tez nikt ci nie bedzie zabranial
#78
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 13:49
#79
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 14:13
Chodzi mi o numery na akumulatorze, czy to jest data produkcji.
to jest numer katalogowy
#80
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2008 - 00:07
Muszę kupić jakieś nowe aku, jednak jest tyle tego na rynku że głowa mała
Chciałem kupić coś pomiędzy 80Ah-88Ah - żeby nie był za mały, ale też żeby babci nie przeciążyć

Znalazłem aku austryjackiej firmy BERGEN - znacie to?? Jest coś warte??
Odrazu mówię żeby nie był - nie uśmiecha mi się wydać jakieś 500-550zł na Boscha lub centre...
