CHCECK OIL LEVEL - problem
#1 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 10:40
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 11:10
już ten temat maglowaliśmy kilka razy
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#4 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 14:14
zorby, w MV6 normalny poziom olekju to równo z kreską max :
już ten temat maglowaliśmy kilka razy
Dokładnie.
Dolej oleju i się nie będzie zapalał.
#5 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 19:09
#6 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 19:21
Stan sprawdzasz 5 min po zgaszeniu silnika
prawdziwy poziom to będziesz miał po 2-3 godzinach stania, jak ole spłynie do miski olejowej
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#7 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2009 - 19:50
To co oplowicze, nie przejmować się? ten typ tak ma? Faktycznie w v6 normal to max poziom? może ktoś zna/poda link gdzie OPEL tłumaczy ten błąd?
Zerknijcie jeszcze tu http://forum.omegakl...light=oil level
w tym temacie Beast w drugim poście napisał:
normalna rzecza w V jest to iz jesli olej spadnie do polowy to komp wywala blad
To jak w końcu? Check oil level pokazuje jak jest mniej niż max? (co by się w moim przypadku zgadzało, teraz jest 3/4) czy dopiero od polowy?
#8 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2009 - 16:59
u mnie tez wyskakuje ten komunikat, jesli jest ok 1/2 miedzy min a max.To jak w końcu? Check oil level pokazuje jak jest mniej niż max? (co by się w moim przypadku zgadzało, teraz jest 3/4) czy dopiero od polowy?
ja mam dla Ciebie proste rozwiazanie - dolej te 250ml oleju, zeby bylo na max, jesli wtedy tez bedzie blad, to znaczy, ze jednak jest inna przyczyna...
#9 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2009 - 17:56
Mam dokładnie te same objawy co zorby. Check oil level - jak juz jest rozgzrany zapala sie parę razy w ciągu jazdy. Tak działo mi się od momentu jak kupiłem samochód (nigdy wycieków nie było, ew. pare kropelek typowych dla "zapocenia"). Teraz mam wymienione uszczelki, czujnik (robiłem pokrywy zaworów i przy okazji więcej) i też ten błąd wywala a na bagnecie OK.
To co oplowicze, nie przejmować się? ten typ tak ma? Faktycznie w v6 normal to max poziom? może ktoś zna/poda link gdzie OPEL tłumaczy ten błąd?
Zerknijcie jeszcze tu http://forum.omegakl...light=oil level
w tym temacie Beast w drugim poście napisał:
To jak w końcu? Check oil level pokazuje jak jest mniej niż max? (co by się w moim przypadku zgadzało, teraz jest 3/4) czy dopiero od polowy?
czasem czujnik przeklamuje i moze pokazywac roznie.
#10 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 20:20
#11 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 21:04
?? Troche przymotales to zdaniedoleje i sprawdze ale mam jeszcze jedno pytanie jesli stn max jest norma dla tego silnika to gdzie jest prawdziwy stan max tego silnika ?
Poprostu trzymaj stan w poblizu maxa na bagnecie i tyle.
Jak niebedziesz przekraczal max-a to bedzie ok.i jeszcze jedno czy przy ewentualnym stanie maxymalnym oleju i ostrej jedzidzie nadmiar oleju nie wyleci przez odpowietzrenie i naprzyklad nie dostanie sie ze spalinami do katalizatora i nie zacznie go powoli zapychac?
#12 OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 18:25
ogólnie V-ki lubią jeść olej i to nie tylko oplowskie - audi też lubiło wypić i w instr. stało że nawet do 1l/1000km (to normalne zjawisko) więc ....
#13 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 19:36
#14 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 19:39
#15 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 19:58
#16 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 14:07
masz V to maszmieć olej praktycznie na MAX inaczej będziesz się dalej zastanawiał gdzie masz olej czy w silniku czy w głowie
pozdróweczka
ps. dolej raz na max i wtedy sprawdź
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 19:14
czytaj co Ci chłopaki wyżej piszą
masz V to maszmieć olej praktycznie na MAX inaczej będziesz się dalej zastanawiał gdzie masz olej czy w silniku czy w głowie
pozdróweczka
ps. dolej raz na max i wtedy sprawdź
Heh małe nie porozumienie wyjaśnie bardziej. Więc jak wyskoczy check na wyswietlaczu i sie zatrzymam odczekam z 10 minut to banet jestch suchy, jak odczekam tak 30 minut troche może więcej to wkładam bagnet i jest prawie pod max Więc nie mam po co dolewać bo przeleję
#19 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 19:30
#20 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 19:18
ale jak masz suchy po 10 minutach to coś lipa jest - może masz tak gęsty olej że nie chce spływać?
Podejrzana sprawa