

w czasie jazdy przełącza się na benzyne
#1
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 13:28
#2
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2009 - 21:42
#3
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 10:26

no i chyba już po problemie, byłam wczoraj u gazownika i po popięciu do kompa nic nie zauważył, poza tym że gdzieś po drodze gubi prąd i nie wie co jest grane. w miejsce dwóch bezpieczników prysnął jakiś preparat nie wiem co to było bo nie zwróciłam uwagi włożył bezpieczniki i tyle z tego było. w drodze do domu zauważyłam że usterka ustąpiła. Wniosek zaśniedziałe wtyki od bezpieczników


#4
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2009 - 12:07

problem jak w temacie pojawił się jakiś czas temu. Pojechałam do gazownika podpiął kompa i nic nie wyszło. Wymienił wtyki od bezpieczników i poprawiło się. Teraz kontrolki od centralki nie gasną a gaz nie przełącza się. Ale jest inny problem mianowicie podczas odpuszczania gazu już na niskich obrotach (teraz ustawione przełączanie się z benzyny na gaz od 1500 ob/min wcześniej było 2000 ob/min) przełącza się na benzynę i w miarę jak wzrastają obroty tj. jak dojdzie do 1500 i wyżej przełącza się na gaz i jedzie bez problemu i tak jest za każdym razem jak jest poniżej ustawionych obrotów. Sterownik BINGO -M.
P.S. Czy jest to możliwe że akurat w tej instalacji jest ustawiona "ekonomiczna" jazda tj. powyżej 1500 ob/min jedzie na gazie a poniżej tych obrotów przełącza się benzynę? (przynajmniej tak zasugerował mi kolega)
Proszę o Wasze opinie na ten temat.
#5
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2009 - 14:08
- mały w reduktorze (w obudowie elektrozaworu)
- duży z mapsensorem na głównym przewodzie zasilającym wtryskiwacze gazowe
Po wymianie problem zniknął i już ok 7000km nie powraca
#6
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2009 - 21:27
#7
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2010 - 03:54
wystarczy mocniej pocisnąć i gaz miga czym może i przełącza na bene.
reduktor/parownik (bo to chyba to samo??)??
Poza tym, mam dodatkowo (może nie związane z gazem) podobną sytuację jak przy walniętej cewce - jakby gubił iskrę co jakiś czas, ale łagodniej. Na lpg i pb.
Kable, świece, cewka robione z pół roku temu.
Przepływka wymiana 2 tyg. temu.
Co myślicie?
#8
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2010 - 07:55
A co zakładałeś? Przed zmianą też był objaw?Kable, świece, cewka robione z pół roku temu.
#9
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2010 - 12:51
Świece NGK, reszte wymieniał mech i nie jestem pewien co siedzi.
Idę po kolei, ale to chyba nie tu siedzi diabeł.
Gaz zaczął się walić jak chłody przyszły.
Jak odpale z rana, to wystarczy gaz i hamulec przycisnąć, kufer w dół, LPG wariuje.
#10
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 21:48
#11
OFFLINE
Napisany 09 września 2013 - 19:13
samochód był u znawcy tematu i sprawdził wszystko tzn ciśnienie gazu czujniki itp..stwierdzili że są zasyfione wtryskiwacze i wyczyścili je .. samochód plynnie sie przełącza na gaz równo chodził przez 3 tyg i znów to samo .. i takie moje pytanie czy szukać innej przyczyny czy wtryskiwacze game over? gościu słono liczy za ich wymiane ok 600 zł z montazem .. a nie ma sie do kogo innego zgłosić.. patrząc pod mache ta wymiana wymaga godzinki roboty i po sprawie tylko póżniej chyba mapowanie układu ?? prosze o jakąś sensowną rade bo juz nie da sie tym jezdzic
#12
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 16:49
Kup na allegro zestaw naprawczy do tych wtrysków... tam masz instrukcje jak je naprawić, poskładaj i powinno pomóc. Do tego zamów filtry gazu... weź ten do parownika i drugi który masz przed wtryskami

Ewentualnie weź poprstu kup nowe wtryski przełóż dysze ze starych wtrysków i mapy powinny iść po staremu ;

#13
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 21:52
#14
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 21:55
#15
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 22:02
wracając do tematu czyli polecalibyście przy przełączaniu na pb wymiane wtrysków uwzględniając taki przebieg na słabych valtekach ?
a jakie wtryski polecacie?
#16
OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 15:10
wiem wiem filtry troche przegiołem ale o wszystko sie dba - blacha silnik zawias a gaz zawsze chodził i było ok to nic nie dotykałem hehe
wracając do tematu czyli polecalibyście przy przełączaniu na pb wymiane wtrysków uwzględniając taki przebieg na słabych valtekach ?
a jakie wtryski polecacie?
To zależy ile chcesz przeznaczyć pieniążka, jeżeli ma być niedrogo i poztywnie to przynajmniej OMVL niebieskie. około 280zł/kpl. A jeżeli coś wyższej klasy to HANA/Barracuda około 500zł/kpl.
Jeżeli chcesz kogoś kto uczciwie na to zerknie i wyceni robote to daj znać, podam namiar o ile 20km od krakowa zakopianką nie bedzie problemem dla Ciebie.
#17
OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 16:10
#18
OFFLINE
Napisany 22 września 2013 - 14:20
kupiłem zestaw do regeneracji wtrysków valtek po ich założeniu zero reakcji wtryski jak chodziły głośno tak chodzą dalej silnik normalnie ..jazda ok ..
wyczytałem w poradach że przyczyną moze być również zapchany parownik, a że mój ma już 60 tyś km to wziąłem sie za niego ..typ zavoli zeta s ..po rozkręceniu na oko czysty membrany ok lecz zapchany pod alu pokrywami tam gdzie lecą druty miedziane..wszystko wyczyszczone skręcone szczelne zero wycieków...a dalej przełącza sie na pb . jakieś inne sugestie?
#19
OFFLINE
Napisany 22 września 2013 - 15:05
#20
OFFLINE
Napisany 22 września 2013 - 18:00