Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zgubiłem nakrętke od śrub zabezpieczających:(


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 sierpnia 2009 - 21:56

witam
proszę o pomoc:cry: zgubiłem nakrętke od śrub zabezpieczających irmschera:placz:
juz jestem pewien na 100% że jej nie znajdę bo wyjechałem z warsztatu własnie gdy była ona nałożona na śrubę w kole:evil: zapomniałem jej wyciągnąć:oops:
i teraz mam takie pytanko czy da rade takie cacko dorobic gdzieś czy pozostaje mi tylko rozwiercic wszystkie 4 sztuki:neutral:
dodam jeszcze ze nie posiadam żadnych kartek z kodem czy cus podobnego do nich:nie_wiem:

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 sierpnia 2009 - 21:57

witam
proszę o pomoc:cry: zgubiłem nakrętke od śrub zabezpieczających irmschera:placz:
juz jestem pewien na 100% że jej nie znajdę bo wyjechałem z warsztatu własnie gdy była ona nałożona na śrubę w kole:evil: zapomniałem jej wyciągnąć:oops:
i teraz mam takie pytanko czy da rade takie cacko dorobic gdzieś czy pozostaje mi tylko rozwiercic wszystkie 4 sztuki:neutral:
dodam jeszcze ze nie posiadam żadnych kartek z kodem czy cus podobnego do nich:nie_wiem:


zrob mi zdjecie sruby - moze ci cos dobiore - jesli nie to rozwiercanie - co nei jest proste bo te sruby sa twarde.




 


#3 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 sierpnia 2009 - 22:00

ok:) jutro wysle ci na PW

#4 OFFLINE   zabor

zabor

    t

  • 38 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: konstancin-warszawa

Napisany 22 sierpnia 2009 - 22:03

zrob mi zdjecie sruby - moze ci cos dobiore - jesli nie to rozwiercanie - co nei jest proste bo te sruby sa twarde.


miałem podobny problem w wulkanizacji bali sie tego podjąć a u mechaników kupe kasy,mi pomógł młotek i przecinak i oczywiście 12piwek na cierpliwość:p

#5 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 sierpnia 2009 - 23:22

jest jeszcze jedna możliwość...

musisz wyczyścić dobrze jedną śrubę, spryskać całe wnętrze jakimś smarem w spraju (może być wd40 ale to parę razy) i dokładnie wypełnić cały "kod" sylikonem potem jak zaschnie i uda się oderwać całość tak że będzie widoczny kod (jak się nie uda to powtórka) to przysyłasz do mnie i ja dorobię ci nową nasadkę :D

#6 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 23 sierpnia 2009 - 10:31

U mnie pomogl mlotek i walenie nim w normalny klucz do kol, zeby troche zmasakrowac srube, ale klucz wszedl w koncu na nia i sie odkrecilo.

#7 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Dołączył: 31-12-2007
  • Skąd: łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpnia 2009 - 10:51

Moze to troche nie na temat ale po co zakładacie te zabezpieczenia na koła, dla mnie to bezsens. Jak ktoś złoży zamówienie na wasze felgi to żadne zabezpieczenie nie pomoże, i tak wam je zdejmą. A ile trzeba nerwów zostawic przy odkręcaniu koła jak klient przyprowadzi samochód z takim zabezpieczeniem a klucza nie zostawi i potem trzeba się męczyc żeby ro odkręcic. Dla mnmie takie zabezpieczenie to głupota właściciela.

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 sierpnia 2009 - 11:00

Moze to troche nie na temat ale po co zakładacie te zabezpieczenia na koła, dla mnie to bezsens. Jak ktoś złoży zamówienie na wasze felgi to żadne zabezpieczenie nie pomoże, i tak wam je zdejmą. A ile trzeba nerwów zostawic przy odkręcaniu koła jak klient przyprowadzi samochód z takim zabezpieczeniem a klucza nie zostawi i potem trzeba się męczyc żeby ro odkręcic. Dla mnmie takie zabezpieczenie to głupota właściciela.


patrzac od tej strony to po co masz alarm w samochodzie i po co wogoole zamykasz auto ? bo jak ktos zlozy na nie zamowienie to zaden alarm nie pomoze.
co do srub to zawsze jest to utrudnienie szczegolnie dla amatorow i po to sie je zaklada. I nie widze to nigdzie glupoty.




 


#9 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Dołączył: 31-12-2007
  • Skąd: łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpnia 2009 - 11:15

No na amatorów to rzeczywiście jest jakieś zabezpieczenie. Ale mnie smieszą takie nakrętki i sssstrasznie wkurzają. To pewnie przez zawód jaki wykonuje:)

#10 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 sierpnia 2009 - 23:05

beast poszło na PW

#11 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 sierpnia 2009 - 12:29

Szczerze to wg mnie jedynie zabezpieczenie przed gowniarzami zeby nie odkrecili srub dla zabawy. LUdzie gubia nakladki i potem tluka, tna lub wierca, niszczac felge.
Jak ktos chce taka felge to inwestuje cale 10 Funtow i kupuje sobie taki zestaw:

http://cgi.ebay.co.u...id=p3286.c0.m14

W Polsce tez pewnie dostepne.
No a jak ktos zawodowo chce "pozyczac" to takie cos:

http://cgi.ebay.co.u...id=p3286.c0.m14

Tak wiec takie zabezpieczenia to najczesciej problem dla wlasciciela a nie zlodzieja...

#12 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 sierpnia 2009 - 15:35

jest jeszcze jedna możliwość...

musisz wyczyścić dobrze jedną śrubę, spryskać całe wnętrze jakimś smarem w spraju (może być wd40 ale to parę razy) i dokładnie wypełnić cały "kod" sylikonem potem jak zaschnie i uda się oderwać całość tak że będzie widoczny kod (jak się nie uda to powtórka) to przysyłasz do mnie i ja dorobię ci nową nasadkę :D


nasadka dorobiona śruby uratowane:yes_yes::yes_yes::yes_yes::yes_yes::yes_yes:

#13 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 października 2010 - 17:53

Witam
Mam problem, jest omega i ma tą nieszczesną śrube ''zabezpieczającą'' do której nie mam końcówki. Nizej podrzucam zdjecie o jaką to chodzi, może ktoś ma na sprzedaż lub pożyczyć oczywiscie przy pozyczeniu koszty przesyłek pokrywam ja + piwko.

Dodany obrazek

#14 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 października 2010 - 18:35

Potrzebujesz z niej dalej korzystać, bo jeśli nie a temat odkręcenia pilny to przyspawaj kawałek pręta tak aby mógł się wraz ze śrubą obrócić i nie zablokować o podłoże.

#15 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 października 2010 - 20:38

Dzieki Zając za podpowiedz, nie spieszy mi sie z odkreceniem i chciałbym załatwić to bardziej pokojowo. No ale jak nie znajde kluczyka to nie bede miał wyjscia i zrobie tak jak mówisz.

#16 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 października 2010 - 20:52

Konrad... zglos sie do kolegi Ali :)

#17 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 października 2010 - 15:39

Konrad... zglos sie do kolegi Ali :)


Ok juz pisze :)