Nie widzę związku z podciśnieniem. Bardziej z napinaczem i siłą naciągu paska klinowego lub z samym alternatorem. Sprawdź ładownie na wysokich obrotach. mogę się mylić poszukaj w innym temacieI mam taki problem że podczas wysokich obrotów silnika spada prędkość nadmuchu powietrza, czy to ma związek z podciśnieniem ?


Olej w dolocie powietrza!!
#21
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2012 - 15:18
#22
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2012 - 16:22
Sterowanie nawiewami jest na podciśnienie.
#23
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2012 - 19:38
#24
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 11:20
Jeden litr na miesiąc nic nie mówi. Ile na jeden tys. km?[/QUOTE]
700km
#25
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 13:02
700km
uff, jeśli tyle przepala to powinna dymić. Takiej ilości to odpowietrzeniem raczej nie przeciągnie. Od kiedy masz takie objawy?
#26
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2012 - 09:39
Elektrykę tu wykluczam ( i'm elektryk), dmuchawa raczej chodzi dobrze, słychać że powietrze podczas dodawania gazu słabiej leci. Może podciśnienie gdzieś spada i sterowanie podciśnieniowe włącza nadmuch na wszystko (nogi, szyba, etc.) tylko troche nie na temat tu o tym pisać.
Akumulator podciśnienia, znajduje się na filtrze przeciwpyłkowym. Wymień i po kłopocie.
#27
OFFLINE
#28
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2012 - 21:24
#29
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2012 - 13:17
Mam ten sam problem z nawiewem, gdy dodaję gazu to przestaje wiać, klima manualna.
problem z podcisnieniami. nie przestaje wiac tylko nawiewy sie rozjezdzaja
#30
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2012 - 19:04
problem z podcisnieniami. nie przestaje wiac tylko nawiewy sie rozjezdzaja
Ale co, sugerujesz, że źle podpięte wężyki, czy walnięty akumulator podciśnień?
#31
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2012 - 21:19
Ale co, sugerujesz, że źle podpięte wężyki, czy walnięty akumulator podciśnień?
cos zabiera podcisnienie albo zle podlaczenie albo nieszczelnosc albo aku zdycha.
#32
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2012 - 12:10
#33
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 18:07
pacjent: v6 3.2, olej w dolocie po sam multiram.
Nie kopci na żaden kolor, klapka w odmie się znajduje, węzę do odmy drożne jak i sama odma na dolocie (pod ecotec).
Odmę na początku podmieniłem na drugą, wyczyściłem dolot i jazda testowa, po około 30 km w stresie i bez, olej w dolocie. Znów czyszczenie i tym zarazem zaślepiłem dwa węże od odmy i zaślepiłem plastik aby nie łapał lewizny. Efekt ten sam.
Następną rzecz za którą się chwyciłem były uszczelniacze zaworowe, wszystkie wymienione. Dolot umyty, przebieg 20 km również w stresie i bez. Olej na przepustnicy jest ale jest ale mniej. Czego się dalej chwycić?

#34
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 18:41
One nawet jeśli są drożne (bo domniemam, że dmuchałeś w nie sprężonym powietrzem) to mogą być w środku tak zarąbane że ten przepływ będzie minimalny.
Wsadź te węże do jakiegoś środka myjącego silniki i zostaw na noc. Potem pod kran z bieżącą wodą płucz i pościskaj je mocno, powyginaj we wszystkie strony i dalej płucz. Ja miałem identyczną sytuację u Rafke i to co z tych węży wyleciało to był szok


PS. Na jakim oleju jeździ to auto??
#35
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 18:43
Węże na milion procent wszystkie są drożne. Około 2 tyś km temu był swap z 3.0 na 3.2 i wszystko było myte czyszczone, teraz też sprawdziłem przejście.
#36
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 20:10
#37
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 20:31
a potem poszedłem z tym pod wodę wypłukać i sie zatkało. Dopiero jak zacząłem te węże ugniatać i wyginać mocno na wszystkie strony świata to zaczęły takie duże kawałki z nich wypadać. Spędziłem na tymi wężykami chyba ze 2 godziny zanim wypłukałem cały ten syf
#38
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 21:04
Olej na przepustnicach i w multiramie może się wziąć tylko przez podciśnienia od odmy.
Proszę nie traktować mojego pytania jako atak,pytam czysto teoretyczno-edukacyjnie
W jaki sposób doczyszczenie tych węży ma wyeliminować pojawianie się oleju w całym dolocie?? I to w takich ilościach.
Bo mi to wygląda jak leczenie skutku zamiast przyczyny.
#39
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 21:12
Jakby ci to powiedzieć :hmmm:W jaki sposób doczyszczenie tych węży ma wyeliminować pojawianie się oleju w całym dolocie
Fi 6 a Fi 8 ,jest różnica czy nie??
#40
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2015 - 21:20
Wiedziałem że ktoś potraktuje to jako głupie lub złośliwe pytanie i odpowie wymijająco.Jakby ci to powiedzieć :hmmm:
Fi 6 a Fi 8 ,jest różnica czy nie??
Ale wychodzi na to że chyba nie do końca jest mi znana zasada i działanie odmy...dlatego pytam.
Ten olej który tam się pojawił miał taką potrzebę.Co nie?? I nawet niech tam będzie fi 12 to i tak się tam pojawi przecież.