Jestem już po wymianie (koło pasowe wału korbowego, napinacz paska i pasek) i nawet sie nie spodziewalem że siedząc w samochodzie bede czuł tego efekt. Mianowicie na bardzo malych obrotach na dwojce dźwignia zmiany biegów przy dodawaniu gazu lekko drżała teraz drgań brak, pedał gazu bez wybranego biegu też lekko drzal teraz prawie nie wyczuwalne.
A co do uzywanego koła w środku jest ono wykonane z twardej gumy ktora podczas pracy (i wiekszych drganiach niż w silnikach benzynowych) poprstu sie szybciej zurzywa. Tak jak nie powinno sie kupowac starcyh opon tak samo ja odradzam zakup używanej takiej cześci. Szkoda innych elementów polaczonych z tym kołem.
Pozatym jak takie koło odpadnie podczas jazdy pasek spadnie - wspomaganie siada o ile przy oponach 195 to na sile pokreci sie kolami tak pczy 225 trzeba sie niezle napracowac.
Oczywiście życze aby nikomu to koło sie nie uszkodziło :grin: bo wydatek jest spory ale cóż jak sie chcialo mieć kimuzyne opla ......[/fade]